قجری گفت: از ابتدای سال تا کنون ۹۸ مجمع برخط برگزار شده است و بیش از ۱۰ هزار سهامداران توانسته اند از ابتدای سال به شکل برخط در مجامع شرکت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقدم‌فر گفت: جریان‌های سیاسی که سرمایه‌های اجتماعی خود را از دست داده‌اند، امروز با بحران هواداران معترض روبه‌رو هستند و بیش از آنکه به‌دنبال رقابت باشند که در آن خواهی نخواهی پیروزی و شکست وجود دارد به‌دنبال ایجاد یک بازی دو سر برد برای خود و دو سر باخت برای نظام یعنی «کاهش مشارکت» هستند.
تاکنون اصلاح‌طلبان در انتخابات‌های مختلف بیش از اینکه کنش داشته باشند، واکنش داشته‌اند. آن‌ها منتظر نشسته‌اند تا ببینند چند نفر از تیغ نظارت‌های تنگ‌نظرانه سر سالم به در می‌برند و بعد در خصوص معرفی یا عدم معرفی کاندیدا تصمیم بگیرند. به دیگر سخن، اصلاح‌طلبان در عمل نشسته‌اند تا شورای نگهبان برای آن‌ها تصمیم بگیرد که چه کسی کاندیدای آن‌ها باشد. گویی خود ما نیز در زمین بازی‌ای که شورای نگهبان برای‌مان تعریف کرده است، در ضمیر خود پذیرفته‌ایم که نیرو‌های ما اشکالاتی دارند یا صلاحیت کاندیداتوری ندارند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران از ثبت نام بیش از ۵ هزار نفر در طرح اکرام ایتام و محسنین از طریق خانه اکرام در پنج ماهه امسال خبر داد.
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: نزدیک به هشت هزار و ۹۰۰ پروژه فعال مدرسه سازی در کشور داریم که بیش از ۲ هزار و ۵۶۵ پروژه با مشارکت خیران است.
امروز ۱۰ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت باما با مشارکت بیش از ۵۱ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
بیش از ۴۵ هزار افسر پلیس فرانسه در سرکوب اعتراضات این کشور مشارکت دارند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران گفت: بیش از ۹۹ میلیارد تومان صدقه توسط شهروندان تهرانی در سال ۱۴۰۱ پرداخت شد.
ستاره‌های برزیلی رئال مادرید بیشترین نقش را در گلهای این تیم در فصل جاری داشته‌اند و بیش از 60 درصد از گلهای رئال با مشارکت مستقیم ستاره‌های برزیلی به ثمر رسیده است.
دفتر مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: بیش از ۱۱ هزار جوان و نوجوان در جلسات گفت و شنود با مسئولین طی سال گذشته حضور داشتند.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از مشارکت و حمایت بیش از ۸ هزار نفر از جوانان در پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) در طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی جوانان، خبر داد.
نشست افتتاحیه جنبش بین‌المللی «دوستان روسیه» امروز سه‌شنبه در مسکو با مشارکت بیش از ۴۰ کشور برگزار شد.
مشهد ـ مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: بر اساس مشارکت سال قبل مردم خراسان رضوی پیش بینی می‌شود بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان توسط خیرین به نیازمندان و محرومین کمک خواهد شد.
بیش از ۲۳۰ پلیس بلژیک در تامین امنیت انتقال زندانیان و همچنین یک هلیکوپتر و یک پهپاد برای نظارت بر کل عملیات مشارکت داشتند.
معاون منابع انسانی شهرداری تهران گفت:در طرح من شهردارم تا امروز بیش از ۳۰۰ هزار نفر از شهروندان  شرکت کرده‌اند.
شهردار منطقه ۱۰ تهران از اجرای ۱۴۰۲ برنامه سلامت‌محور با مشارکت بیش از ۳۳ هزار نفر از شهروندان این منطقه در ۸ ماهه سال جاری خبر داد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از آموزش بیش از ۲۲۰ هزار دانش آموز در یک سال گذشته و در قالب اجرای طرح دادرس خبر داد.
رشت- دبیر ستاد اجرایی بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا با اشاره به مشارکت بیش از ۲۳ هزار نفر در این دوره از مسابقات گفت: ۶۰ نفر از نخبگان قرآنی به دوره پایانی راه می‌یابند.
رشت- دبیر ستاد اجرایی بیست و هفتمین مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا با اشاره به مشارکت بیش از ۲۳ هزار نفر در این دوره از مسابقات گفت: ۶۰ نفر از نخبگان قرآنی به دوره پایانی راه می‌یابند.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از مشارکت بیش از ۱۴۴۳ ایده در رویداد ایده پردازی تهران ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: پس از انجام ارزیابی‌های اولیه تعداد ۱۱۵ ایده به مرحله نهایی راه یافت.
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از مشارکت بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل عمومی در جابجایی زائران در ایام پایانی ماه صفر خبر داد.
اداره اوقاف اسلامی شهر قدس اشغالی اعلام کرد که برغم اقدامات سختگیرانه رژیم صهیونیستی، بیش از ۵۰ هزار نفر در نماز جمعه مسجدالاقصی شرکت کردند.
مسئول حفظ نظم آستان حسینی گفت که بنابر آمارهای اختصاصی آستان امام حسین(ع)، طی این روزها بیش از ۲۰ میلیون زائر در مراسم اربعین شرکت کردند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران، از جمع آوری بیش از ۵۰۰ میلیون تومان صدقه از طریق QR کد در تهران خبر داد.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران،گفت: مردم استان تهران در سه ماهه نخست امسال ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان صدقه برای رسیدگی به امور نیازمندان پرداخت کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ