سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در تشریح اقدامات این سازمان در دفتر املاک گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۰ هزار هکتار زمین مازاد دستگاه‌های اجرایی و دولتی شناسایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پیشگیری از معلولیت‌های مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور از شناسایی بیش از ۱۹ هزار کودک دارای مشکل تنبلی چشم طی سال گذشته خبر داد.
رئیس قوه قضائیه گفت: همکارانم بیش از ۲۰ هزار پرونده اغتشاشات را مورد رسیدگی قرار دادند.
تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: باند سارقان از آرایشگاه های زنانه در تبریز با ۹ فقره پرونده سرقت به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال شناسایی و دستگیر شدند.
تهران- استاندار تهران گفت: بیش از ۲۵ هزار خانه خالی در استان تهران شناسایی شده که فرآیند شناسایی و ترتیب و توالی ثبت خانه‌های خالی به گونه‌ای باشد تا مرجع نهایی برای اعمال قانون ورود کند.
رئیسی از استانداری‌ها و ادارات مربوطه در استان‌ها خواست که اراضی که بیش از ۱۰ سال بلاتکلیف مانده و ساخت و ساز در آن‌ها انجام نشده را شناسایی کرده و با ارائه مشوق‌های لازم و همچنین بهره گیری از ساز و کار‌های قانونی که در شورای‌عالی شهرسازی به تصویب رسیده است، این زمین‌ها را به ظرفیت ساخت و ساز‌های مسکن کشوراضافه کنند.
سرطان لوزالمعده می‌تواند به سرعت به اندام‌های مجاور سرایت کند. متأسفانه اغلب تا زمانی که پیشرفته نشود، شناسایی نمی‌شود، زیرا علائم و نشانه‌های اولیه بیماری مبهم هستند. این سرطان میزان مرگ و میر بسیار بالایی دارد، به طوری که تنها حدود ۱۰ درصد از افراد مبتلا به این بیماری بیش از پنج سال پس از تشخیص زنده می‌مانند. کسانی که بیماری‌شان به موقع تشخیص داده می‌شود شانس بیشتری برای درمان موفقیت آمیز دارند.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار خبر داد که بیش از ۱۰ میلیارد ریال از حساب بانکی شهروندان سرقت کرده بود.
مشهد ـ معاون هماهنگ کننده امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ۴۹۷ هزار و ۱۰۶ نفر افرادی که هیچ سواد خواندن و نوشتن ندارند در این استان شناسایی شده‌اند.
وزارت کشور با اعلام شناسایی و بازداشت بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل موثر در حوادث اخیر مدارس، اعلام کرد: تعدادی از روی شیطنت یا ماجراجویی و عده‌ای هم با انگیزه‌های معاندانه و با هدف ایجاد رعب و وحشت و ایجاد بدبینی نسبت به نظام وجود دارد.
یک پهپاد مقوایی ممکن است بیش از چند ماموریت دوام نیاورد، اما این پهپاد‌ها حتی این قابلیت را دارند بدنه‌های شان به راحتی می‌تواند با مواد مقاوم‌تر و کم هزینه‌تر مانند تخته سه لا جایگزین شود.
معاون اول قوه قضاییه گفت: آدم غیرمسئولی مصاحبه می‌کند و می‌گوید در فلان شرکت ۹۲ هزار میلیارد تومان اختلاس شده است. ما بررسی کردیم و دیدیم، این چیزی که گفته شده نبوده است؛ هرچند تخلفی بوده، ۹۲ هزار میلیارد نیست.
معاون اول قوه قضاییه گفت: آدم غیرمسئولی مصاحبه می کند و می‌گوید در فلان شرکت ۹۲ هزار میلیارد تومان اختلاس شده است. ما بررسی کردیم و دیدیم این چیزی که گفته شده نبوده است. اگر چه تخلفی بوده ولی ۹۲ هزار میلیارد نیست‌.
معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تاکنون برای حدود ۳ هزار و ۹۰۰ هکتار سند اخذ کرده‌ایم و حدود ۲ هزار و ۳۰۰ هکتار آن بنا به دلایلی از دستورکار خارج شده‌اند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۱۱۹ اخلالگر بازار ارز در پایتخت خبر داد و گفت: از این اخلالگران ۶۷ صفحه در فضای مجازی شناسایی شد که بیش از ۱۰ میلیون دنبال‌کننده داشتند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۱۱۹ اخلال‌گر بازار ارز در پایتخت خبر داد و گفت: از این اخلالگران ۶۷ صفحه در فضای مجازی شناسایی شد که بیش از ۱۰ میلیون دنبال‌کننده داشتند.
مدیر کل توسعه گردشگری داخلی گفت: بیش از ۱۰۰ نقطه گردشگری جدید در کشور شناسایی شده اما در مرحله اول، قرار است ۱۰ نقطه برای اعزام تسهیل‌گران تعیین شود.
مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی گفت: بیش از ۷۵۰۰ روستا که نیاز به توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات داشت، شناسایی شد.
۲۰ کوره آجرپزی تنها در محدوده شهرک گلدسته چهاردانگه وجود دارد. این کوره‌ها فاصله نسبتاً زیادی با محدوده مسکونی شهرک دارند. با این‌حال سازه‌های بلند این کوره‌ها از دور پیداست و با نگاه کوتاهی در اطراف شهرک، می‌توان بیش از ۱۰ کوره را شناسایی کرد.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: یک میلیون شرکت فعال اقتصادی شناسایی کردیم که بیش از ۶۰۰ هزار از آنها تاکنون اظهارنامه مالیاتی نداده اند.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: بیش از ۷ هزار شرکت صوری شناسایی شده و در تلاشیم تا ذی نفعان اصلی که مرتکب فرار مالیاتی شده اند را نیز شناسایی و از آن‌ها مطالبه مالیات کنیم.
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست از شناسایی بیش از ۳۰۰۰ صنعت آلاینده در کشور خبر داد.
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با روش اسکیمر در پوشش گل فروش سیار بهشت زهرا «س» بیش از ۱۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۲ میلیون و ۹۷۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۰ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۱۰۱ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۱۳۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۵ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۱۹۸ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ