ماجرا از آنجا آغاز شد که دادگاهی در پاکستان ابراز تاسف عمیق عمران خان را بابت اهانت به یک قاضی زن نپذیرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی این بنگاه به هویت مشخص توسط پلیس دستگیر و بنگاه مربوطه نیز با دستور مقام قضایی دادسرای ۵ تهران پلمب شد.
دستور بازداشت فردی که اقدام به ضرب و شتم معلولان در بوشهر نموده بود صادر شد، همچنین برای مرکز نگهداری معلولان در سازمان بهزیستی و دستگاه قضایی پرونده کیفری تشکیل شد.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به مرداد ماه سال گذشته است و فردی که در فیلم منتشر شده اقدام به ضرب و شتم معلولان کرده است همان زمان از مرکز اخراج شده است.
رئیس کل دادگستری بوشهر گفت: دستور بازداشت فردی که اقدام به ضرب و شتم معلولان کرده است صادر شد، همچنین برای مرکز نگهداری معلولان در سازمان بهزیستی و دستگاه قضائی پرونده کیفری تشکیل شد.
دادستان تهران گفت: زنی که به ائمه اطهار و مقدسات دینی توهین کرده بود با دستور قضائی و تلاش نیروهای مجاهد فراجا بازداشت شد.
دشت آزادگان- سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب دشت آزادگان گفت: در ادامه مبارزه دستگاه قضائی با فساد اداری، رئیس شورای شهر بستان با دستور قضائی بازداشت شد.
این بازداشت در مسیر مبارزه قاطعانه دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی، با صدور دستور قضایی و با اقدام غافلگیرانه ماموران به اتهام ارتشا و اختلاس انجام شده است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از دادستان مؤمن و انقلابی کل کشور خواست تا هرچه سریع‌تر دستور آزادی متحصنان جلوی ساختمان قوه قضائیه را صادر کند. وی تأکید کرد: امروز برای همه این سوال است چرا کسی که کشف حجاب کرده آزادانه در جامعه می‌چرخد، اما یک مطالبه‌گری که خواسته اش بحق است، ولی روش مطالبه اش شاید جای بحث باشد براحتی بازداشت می‌شود؟!
دادستانی آلمان دستور بازداشت برخی افراد را به دلیل تلاش برای تشکیل گروه تروریستی مشابه داعش صادر کرد.
سوادکوه - دادستان سوادکوه گفت: فرد هتاک به ساحت مقدس امام شیعیان در فضای مجازی که اقداماتی علیه نظام انجام می‌داد با دستور دادستانی دستگیر و بازداشت شد.
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد خودرو‌های دچار خسارت شده در این حادثه را ۱۵ خودرو ذکر و یادآور شد: تعدادی از این خودرو‌ها در مسیر در حال حرکت بوده و یا اینکه کنار جاده توقف کرده بودند.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد: به محض ارسال گزارش این حادثه به دستگاه قضایی، دستور دستگیری عاملان ضرب و شتم آمران به معروف صادر شد که با اقدام فراجا، ۵ نفر از متهمان در شهرستان ورزنه دستگیر شدند.
یک منبع پلیس به سی‌بی‌اس، شریک خبری بی‌بی‌سی در آمریکا گفته است که تمامی اعضای پلیس نیویورک از جمله کارآگاهان لباس شخصی دستور دارند که روز سه شنبه در حال آماده‌باش باشند و یونیفورم خود را به تن داشته باشند.
دادگاه عالی لاهور امروز دستور داد حکم بازداشت «عمران خان» تا ساعت ۱۰ صبح فردا به وقت محلی تعلیق شود.
دادستان عمومی و انقلاب تهران دستور جلب ملی پوش سابق والیبال را در خارج از کشور به دلیل توهین به مقدسات صادر کرد.
نگهبان ادامه داد: پس از گذشت حدود یک ماه از این اتفاق، خانواده دختر نوجوان موضوع را به پلیس گزارش کردند که شناسایی و دستگیری متهمان در دستور قرار گرفت.
ترانه علیدوستی که در مورد برخی ادعاهای مطرح شده اش مستندی و سندی ارائه نکرد ساعتی پیش به دستور مقام قضایی بازداشت شد.
رئیس جمهور ضمن تسلیت به خانواده شهدای حمله تروریستی در ایذه، به استاندار خوزستان دستور داد اقدامات دستگاه‌های امنیتی و انتظامی را برای شناسایی و بازداشت عاملان و آمران این واقعه پیگیری کند.
منابع رسانه ای اعلام کردند که وزیر کشور عراق دستور بازداشت رئیس پلیس انرژی و فرمانده هنگ ششم پلیس نفت جنوب این کشور را صادر کرده است.
دکتر محمد رئیس‌زاده، رئیس کل سازمان نظام پزشکی در نامه‌ای، معاونت انتظامی را مسئول کمیته پیگیری بازداشت شدگان جامعه پزشکی کرد.
رسانه های محلی پاکستان امروز اعلام کردند که حکم بازداشت «عمران خان» نخست وزیر پیشین این کشور صادر شده است.
در پی اعلام جرم علیه برخی از سلبریتی‌ها به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن، محمود شهریاری مجری سابق صدا و سیما با صدور دستور قضائی ساعتی پیش بازداشت شد.
محمود شهریاری با صدور دستور قضائی به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن ساعتی پیش بازداشت شد.
محمود شهریاری با صدور دستور قضائی به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن ساعتی پیش بازداشت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ