دادستان تهران گفت: زنی که به ائمه اطهار و مقدسات دینی توهین کرده بود با دستور قضائی و تلاش نیروهای مجاهد فراجا بازداشت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اطلاعیه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آمده است: ستاد و تشکیلات زیرمجموعه آن اساسا در معاملات سهام پتروشیمی‌ها نه در روز‌ها و ماه‌های اخیر و نه در گذشته نقش و سهمی نداشته اند.
خبر بازداشت چند نفر از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام تکذیب شد.
سرویس اطلاعات نظامی ارتش عراق از بازداشت ۴ تروریست داعشی تحت پیگرد خبر داد.
سرویس اطلاعات نظامی ارتش عراق از بازداشت چهار تروریست داعشی تحت پیگرد خبر داد.
نظامیان صهیونیست در یورش گسترده امروز به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا (شمال کرانه باختری)، دو جوان فلسطینی را به شهادت رساند.
براساس گزارش مرکز خبرنگاران افغانستان، در دو سال حاکمیت طالبان بیشتر از ۳۰۰ رویداد خشونت‌امیز علیه خبرنگاران به ثبت رسیده است.
سرویس امنیت فدرال مسکو در بیانیه‌ای از بازداشت زنی خبر داد که می‌خواست یکی از تاسیسات حیاتی روسیه را هدف قرار دهد؛ این زن با سرویس‌های ویژه اوکراین در ارتباط بود.
زن جوان پس از اینکه متوجه شده است شوهرش در خودرو بی‌هوش شده است ابتدا او را ربوده و سپس اقدام به ضرب‌وجرح شدید او کرده است.
کرج- سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: زنی که در مناطق شلوغ کرج اقدام به ۱۵ فقره سرقت و جیب بری کرده بود توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت شناسایی و دستگیر شد.
سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: زنی که در مناطق شلوغ کرجاقدام به ۱۵ فقره سرقت و جیب بری کرده بود توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت شناسایی و دستگیر شد.
مأموران در نخستین گام با رصد دوربین‌های مداربسته پلاک خودرو را پیدا کرده و مشخص شد متعلق به زنی میانسال است. اما وقتی به اداره پلیس احضار شد گفت: روز حادثه خودرو در اختیار پسرم بوده است. به این ترتیب پسر وی بازداشت شد و در تشریح ماجرا گفت: روز حادثه از محله مان رد می‌شدم که دوستم کریم را دیدم. او قبلاً در یک درگیری زخمی شده بود و چند هفته‌ای در بیمارستان بود.
به دنبال انتشار تصاویری از برخورد نامناسب با زنی در مقابل یک مدرسه در تهران و اعلام پلیس برای رسیدگی به این موضوع، پیگیری‌های ایسنا حاکی ازشناسایی و بازداشت چند نفر در این رابطه است.
به دنبال انتشار تصاویری از برخورد نامناسب با زنی در مقابل یک مدرسه در تهران و اعلام پلیس برای رسیدگی به این موضوع، پیگیری‌های ایسنا حاکی ازشناسایی و بازداشت چند نفر در این رابطه است.
بی‌توجه به مرگ مهسا و بسیاری از زنان و مردان جوانی که طی این چهار ماه جان باختند. هنرمندان زنی که روسری از سر برداشتند احضار و بازداشت می‌شوند و چه بسا برای آن‌ها احکام سنگین عجیب و غریبی صادر می‌شود که هر ناظر بی‌طرف و منصفی را حیر‌ت‌زده می‌کند.
اردیبهشت ۱۴۰۰ زنی ۲۹ساله در یک اختلاف خانوادگی، خواهر ۳۶ ساله خود را در آشتیان به قتل رساند. ماجرا از این قرار بود که خواهر کوچک‌تر در خانه با خواهر بزرگ‌تر درگیر شده و او را یک ضربه چاقو از پا در می‌آورد. خواهر که به شدت مصدوم شده به بیمارستان برده می‌شود، اما از شدت خونریزی در بیمارستان جان می‌دهد. اگرچه خواهر کوچک‌تر می‌گوید در یک لحظه دچار جنون شده و ضربه چاقو را زده است و بازداشت می‌شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عامل جنایت مسلحانه در دامداری بازداشت شد/ مجازات مرگ برای عامل قتل در قهوه خانه/ جنجال آفرینی، شگرد کیف زنان حرفه ای!/ بازداشت یک کشتی گیر به اتهام قتل/ اعترافات هولناک زنی که در صحنه جنایت غش کرد!/ قصاص و حبس مجازات قتل خواهر/ واژگونی مرگبار اتوبوس بنز در محور بندرعباس- حاجی آباد
فرمانده نیروهای قسد وابسته به آمریکا به جزئیات بیشتری درباره هویت زنی که در پی انفجار اخیر در استانبول بازداشت شد، اعلام کرد.
شنبه شب هنگامه قاضیانی در معابر عمومی کشف حجاب کرد و موضع گرفت که این واکنش را در پی داشت. کتایون ریاحی نیز که تحت تعقیب قضایی بود، امروز در ویلای خود در یکی از بخشهای اطراف قزوین بازداشت شد. کتایون ریاحی از نخستین بازیگر زنی بود که در جریان حوادث اخیر حجاب کشف حجاب کرد.
مینا گفت: دختری که به اتهام سرقت بازداشت شده، بی‌گناه است و نقشی در سرقت ندارد. من دزدان اصلی را می‌شناسم؛ زنی معتاد و سابقه‌دار به نام ملیحه که پیش از این بار‌ها به اتهام سرقت دستگیر و زندانی شده است. او که زنی ۳۶ ساله است چند ماه قبل از زندان آزاد شد و پس از آن سرقت‌هایش را با همدستی مرد موردعلاقه‌اش از سر گرفت.
مدتی بود در محافل غیر رسمی خبری و شبکه‌های اجتماعی، سخن از بازداشت یکی از دستیاران نزدیک به وزیر راه و شهرسازی بود و ادعا‌های مختلفی درباره فرد بازداشت شده و اتهام انتسابی به وی مطرح می‌شد. این ادعا‌ها تا آنجا پیش رفت که گفته شد بستری شدن وزیر راه و شهرسازی در بیمارستان، بی ارتباط با این موضوع نیست.
مدتی بود که در محافل غیر رسمی خبری و شبکه های اجتماعی سخن از بازداشت یکی از دستیاران نزدیک به وزیر راه و شهرسازی بود و ادعاهای مختلفی درباره فرد بازداشت شده و اتهام انتسابی به وی مطرح می شد. این ادعاها تا آنجا پیش رفت که گفته شد بستری شدن وزیر راه و شهرسازی در بیمارستان بی ارتباط با این موضوع نیست.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری مرد کرو لال هنگام ربودن دختر ۶ ساله/ بازداشت قاتل عبدالباقی/ سرگذشت تلخ دختر ۱۳ ساله!/ گاز چاه جان ۴ کارگر را گرفت/ اعترافات وحشتناک زنی که بهار ۳ ساله را کشت/ پایان خونین فرار با پراید سرقتی/ دستبرد ۲۰ هزار دلاری با قهوه ترک!/ اعتراف عامل شلیک در بزم شبانه
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کشف ۱۱۱۸ کیلو مخدر «شیشه» از ۲ تانکر سوخت/ سرقت طلای زنان مسافر با روش بدل اندازی/ زنی در مخمصه ازدواج پنهانی!/ بازداشت سارقان شیک پوش پایتخت/ خسارت میلیاردی نتیجه اعتماد بی جا در فضای مجازی/ قتل مادرزن با شلیک داماد عصبانی/ ماجرای سرقت مسلحانه عروس و داماد با نیسان آبی!/ جنایت در گورستان کرج دستگیری در تهران
عضو شورای عالی بورس با بیان اینکه دامنه نوسان باید مانند بورس‌های جهانی حذف شود، گفت: پس از تصمیم وزارت صمت مبنی بر وضع عوارض صادراتی بر محصولات معدنی که باعث ریزش شدید بازار سرمایه شد، افزایش دامنه می‌تواند تا حدودی به وضعیت صف فروش التیام بخشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ