دستور بازداشت فردی که اقدام به ضرب و شتم معلولان در بوشهر نموده بود صادر شد، همچنین برای مرکز نگهداری معلولان در سازمان بهزیستی و دستگاه قضایی پرونده کیفری تشکیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به دنبال ضرب و جرح یک آمر به معروف در باغ موزه نارنجستان قوام شیراز، عصر چهارشنبه ۱۱ مرداد۱۴۰۲در مقابل این مجموعه تجمع صورت گرفت.
تصاویر منتشر شده از سرقت مسلحانه و قتل طلافروش در شهرستان زرندیه را مشاهده می‌کنید. دخترسارق دستگیر و پسر به ضرب گلوله پلیس به هلاکت رسید.
کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که چند نفر از اراذل و اوباش در یک ساختمان در محدوده جردن (حوزه کلانتری ۱۰۳ گاندی) به دو نفر حمله کرده و به‌شدت آنان را مورد ضرب شتم قرار داده‌اند. در این فیلم یکی از ضاربین می‌گوید من برای ۲۰۰ هزار تومان آدم می‌کشم و یک نفر دیگر می‌گوید بکش. ضاربین بعد از درگیری و ضرب و شتم، به‌صورت عادی از ساختمان خارج شدند. گفته می‌شود فرد مضروب از مرگ نجات یافته و در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری شده است و ضاربین هنوز دستگیر نشده‌اند. منبع: برنا
یک قلاده خرس قهوه‌ای در شمال شرق شاهرود براثر اصابت گلوله تلف شد.
این ضرب المثل معروف «نانشان در روغن است» شاید در مقام استعاره برای برخی مشاغل در ایران صادق باشد، اما باید دید برای کسانی که واقعا دستشان از صبح تا شب در روغن است، این موضوع صدق می‌کند؟
مردم فلسطین امروز با شکوه هرچه تمام‌تر پیکر شهیدی که روز گذشته در رام‌الله به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده بود را تشییع کردند.
عرفان باقری بازیکن تیم امید آبی‌پوشان با انتشار یک استوری در پیج اینستگرام خود از «هانی کرده» کسی که هواداران را مورد ضرب و شتم قرار داد حمایت کرد که برای خیلی‌ها عجیب بود.
مادر به داخل پذیرایی گریخت، ولی باز هم از ضربات هولناک کارد در امان نماند و درحالی خون هایش، نقش و نگار‌های قالی را رنگین کرد که یکی از فرزندانش با شنیدن صدای جیغ مادر، هراسان از سوئیت طبقه بالا به پایین آمد و با مشاهده صحنه ترسناکی که هنوز ادامه داشت، وحشت زده به طبقه بالا گریخت تا از ضربات وحشتناک کارد در امان بماند!
جبلی درباره ماجرای مرگ مهسا امینی و لزوم به دست گرفتن روایت اول در رسانه، در توضیحاتی بیان کرده است: برای اینکه جلوی اتهام دروغین کشته شدن خانم مهسا امینی بر اثر ضرب و شتم گرفته می‌شد، باید بلافاصله، تصاویر دوربین‌های مداربسته‌ی آن مرکزی که ایشان به آنجا رفته بود، در اختیار ⁧ رسانه ملی⁩ قرار می‌گرفت؛ خب این اتفاق چند روز طول کشید.
یک جیمی جامپ که با ورود به زمین مشتی را به صورت دیمیتروویچ، گلر سویا وارد کرده بود، توسط این سنگربان صربستانی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
یک جیمی جامپ که با ورود به زمین مشتی را به صورت دیمیتروویچ، گلر سویا وارد کرده بود، توسط این سنگربان صربستانی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
تیم ملی عراق با شکست ۳-۲ عمان در دیدار پایانی جام خلیج فارس برای چهارمین بار قهرمان این رقابت‌ها شد. در این مسابقه که در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد عراق در دقیقه ۲۴ توسط ابراهیم بایش گل رساند. صلاح یحیایی در دقیقه ۹۶ از روی یک ضربه پنالتی گل تساوی عمان را به ثمر رساند تا اینکه امجد عطوان در دقیقه ۱۱۶ گل دوم عراق را به ثمر رساند. در ادامه عمر محمد در دقیقه ۱۲۰ بازی را به تساوی کشاند و سرانجام مناف یونس در دقیقه ۱۲۲ گل سوم و پیروزی‌بخش عراق را به ثمر رساند. این اولین قهرمانی عراق در این رقابت‌ها با هدایت یک مربی خارجی است.
نیرو‌های ویژه بلاروس شصتمین سالگرد تاسیس تیپ خود را با آتش زدن یکدیگر و ضربه زدن به یکدیگر با پتک‌های آتشین جشن می‌گیرند.
وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز دوشنبه اعلام کرد که در حمله امروز اشغالگران صهیونیست به شهرک بیتونیا در غرب رام الله، یک دختر فلسطینی به ضرب گلوله به شهادت رسیده است.
مراسم تشییع پیکر شهید «مصعب نفل» که شامگاه گذشته به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید، امروز در رام الله برگزار شد.
سردار محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز گفت: بعد از انتشار تصاویری از ضرب و جرح ماموران ؛ ۹ نفر از اوباش که قصد خروج از کشور از مرزهای غیرقانونی را داشتند دستگیر شدند.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویر از ضرب و شتم شدید یک فعال حقوق بشری بین المللی در شهر بیت لحم کرانه باختری به دلیل اعتراض وی به قطع درختان زیتون خبر دادند.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از ضرب و شتم شدید زنان فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در اطراف مسجدالاقصی خبر دادند.
دیدار دو تیم استقلال خوزستان و سایپا از هفته هفتم لیگ یک با حاشیه هایی همراه بود.
متاسفانه در فضای مجازی شایعاتی مطرح شده بود، که تصاویر دوربین مداربسته نشان می‌دهد که پلیس ضرب و شتمی انجام نداده است و، چون موضوع تخصصی هست، بنده نمی‌خواهم علت تامه مرگ را اعلام کنم و پزشکی قانونی باید علت مرگ را مشخص کند.
بعد از شب طلایی آزادکاران ایرانی در قونیه فرنگی‌کاران ایران هم پرقدرت ظاهر شدند.
مجید داستان در دیدار نیمه‌نهایی به مصاف «بازرگانوف»، نماینده جمهوری آذربایجان رفت و با نتیجه ۱۰ بر صفر ضربه فنی شد.
داور مسابقه در یک صحنه، 3 تصمیم مختلف گرفت. او ابتدا یک خطای چسبیده به محوطه جریمه به سود الریان اعلام کرد، سپس و با استفاده از کمک داور ویدیویی حکم به یک ضربه پنالتی داد و سرانجام در بازبینی دوباره صحنه توسط VAR شبیه‌سازی بازیکن الریان را تشخیص داد و یک خطای غیرمستقیم به سود الشمال اعلام کرد.
نظامیان اسرائیلی امروز چهارشنبه با حمله به شهرک سلوان در قدس اشغالی، خانه یک شهروند فلسطینی را تخریب کردند. آنها مدعی شدند که این خانه فاقد مجوز ساخت بوده است و اعضای این خانواده را به طرز وحشیانه‌ای مورد حمله و ضرب و شتم قرار داده و آن‌ها را از خانه بیرون کردند. در پی تخریب این خانه، تمامی اعضای خانواده ابو سنینه آواره و بی سرپناه شدند. شاهدان عینی می‌گویند که این خانواده ۱۵ سال است که در این خانه سکونت دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ