دادگاه عالی لاهور امروز دستور داد حکم بازداشت «عمران خان» تا ساعت ۱۰ صبح فردا به وقت محلی تعلیق شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید روستایی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد. در متن حکم او که به صورت اختصاصی در اختیار اعتمادآنلاین قرار گرفته آمده است: شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران سعید روستائی کارگردان فیلم برادران لیلا را به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم کرد، که یک بیستم آن قابل اجرا و مابقی به مدت ۵ سال تعلیق شده است، مستند این حکم، ساخت و پخش فیلم برادران لیلا در جشنواره کن بوده است.
با حکم کمیته استیناف باقی مانده محرومیت معاون ورزشی باشگاه سایپا بخشیده شده است.
رئیس فدراسیون جودو پس از حکم رفع تعلیق فعالیتش و بعد از ۵۴ روز و با استقبال پیشکسوتان و قهرمانان به این فدراسیون برگشت.
رئیس فدراسیون جودو پس از حکم رفع تعلیق فعالیتش و بعد از 54 روز و با استقبال پیشکسوتان و قهرمانان به این فدراسیون برگشت.
رئیس فدراسیون جودو پس از حکم رفع تعلیق فعالیتش و بعد از 54 روز و با استقبال پیشکسوتان و قهرمانان به این فدراسیون برگشت.
آرش میراسماعیلی که چند هفته قبل به دنبال ابهامات مالی به وجود آمده بود با حکم وزارت ورزش موقتا از مسئولیتش کنار رفته بود، با رفع تعلیق از سوی دادگاه در آستانه بازگشت به فدراسیون قرار گرفت.
واکنش ضرغامی به پلمب اماکن گردشگری: «تبعات دارد»/ سرنوشت حکم تعلیق مدیر حافظیه شیراز چه شد؟
کمیته انضباطی با صدور حکمی، حسن ظهیری، کمک داور دربی را با محرومیت مواجه کرد.
مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان درباره سرنوشت رئیس فدراسیون متهم به اختلاس گفت: تا زمان صدور رای نهایی، ما مجبوریم حکم تعلیق فرد متهم به اختلاس را اجرا کنیم و این دستور دادستان است.
سپیده رشنو دانشجوی «نقاشی» دانشگاه الزهرا نوشت: از فروردین ممنوع‌الورود شدم تا ابلاغ حکم کمیتهٔ انضباطی. بالأخره ابلاغِ شفاهی کردند:دو ترم منع از تحصیل (تعلیق) با احتساب سنوات.
صاحب امتیاز انصاف نیوز گفت: چهارشنبه‌ی گذشته طی تماسی تلفنی از دادستانی کل گفته شد که یک هفته برای اجرای حکم سه ساله‌ی «محرومیت از مسئولیت‌های مطبوعاتی» فرصت دارم و در این مدت هیچ خبری در انصاف نیوز منتشر نشود و نشد.
حکم دادگاه بدوی مریم وحیدیان روزنامه‌نگار صادر شد و این حکم برای مدت پنج سال تعلیق است.
در حکم صادره از سوی دادگاه در این خصوص آمده است که جلسه استماع «عمران خان» تا ۳۰ ماه مارس سال جاری (پنجشنبه دهم فروردین ماه سال ۱۴۰۲) به تعویق افتاده است.
خان در توییتر نوشت که قصد واقعی پلیس "ربودن و ترور" او به جای اجرای حکم است. او همچنین مدعی شد که نیروی انتظامی به گاز اشک آور، ماشین‌های آب پاش و حتی شلیک گلوله‌های مستقیم متوسل شده است.
بنا به حکم دادگاهی در لاهور پاکستان، بازداشت نخست وزیر سابق این کشور بار دیگر به تعویق افتاد.
استقلالی‌ها منتظر صدور حکم کمیته استیناف و تعلیق دو جلسه از محرومیت ریکاردو ساپینتو هستند.
با حکم دستگاه قضایی حکم عبدالله ارجائی، شهردار مشهد تعلیق شد و وی تا رسیدگی پرونده در دادگاه و صدور حکم، از حضور در محل کار منع شده و جزئیات جدیدی از این پرونده هنوز منتشر نشده است.
بعید است حکم تعلیق محرومیت روبرت لواندوفسکی تا قبل از بازی یکشنبه بعد بارسا و اتلتیکو برداشته شود و ستاره لهستانی در متروپولیتانو به میدان خواهد رفت.
ساعاتی پیش بود که دیوان عالی مرکزی مادرید حکم به تعلیق محرومیت سه جلسه ای روبرت لواندوفسکی داد و او فردا می تواند در دربی برابر اسپانیول بازی کند.
ژاوی می گوید تصور نمی کرد فردا روبرت لواندوفسکی را در دربی در اختیار داشته باشند و متعجب است که چرا تعلیق محرومیت او اینقدر دیر اعلام شد.
رحمانی تصریح کرد: برای این افراد کلاسهای توجیهی و دوره های مشاوره ای برگزار و اقدامات جهادی جایگزین مجازاتشان می شود و چنانچه در مدت 2 سال جرمی مرتکب نشوند، سابقه قضایی برای آنها ثبت نخواهد شد.
وثوقی وحدت اظهار داشت: در آیین‌نامه انضباطی برای تخلفاتی همچون ایجاد بلوا و آشوب تنبیهات سنگینی تا سقف اخراج دانشجو از دانشگاه با محرومیت از تحصیل در تمام دانشگاه‌ها تا ۵ سال درنظر گرفته شده است.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام مربوط به بازی جنجالی سایپا و استقلال خوزستان را صادر کرد.
دادگاه عالی ورزش بار دیگر حکم نهایی در خصوص مدافع برزیلی پیشین استقلال تهران را به تاخیر انداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ