یک منبع پلیس به سی‌بی‌اس، شریک خبری بی‌بی‌سی در آمریکا گفته است که تمامی اعضای پلیس نیویورک از جمله کارآگاهان لباس شخصی دستور دارند که روز سه شنبه در حال آماده‌باش باشند و یونیفورم خود را به تن داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تأمین امنیت عزاداری‌های ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تأمین امنیت عزاداری‌های ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
در سومین شب اعتراضات متوالی در فرانسه نیروهای پلیس ضمن سرکوب شدید معترضان دستکم ۶۶۷ نفر را بازداشت کردند.
صدای انفجار مهیبی در مرکز رژیم صهیونیستی شنیده شد پلیس در حالت آماده باش قرار گرفت.
جمعه گذشته، صربستان پس از درگیری بین پلیس و اقلیت صرب، ارتش را در حالت آماده باش قرار داد و نیروهای خود را به سمت مرز با کوزوو هدایت کرد و این درگیری‌ها پس از اقدام پلیس برای انتصاب شهرداران آلبانیایی تبار آغاز شد.
منابع عبری از نگرانی دستگاه‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری راهپیمایی پرچم خبر می‌دهند.
با نزدیک شدن به روز جهانی قدس، پلیس رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش درآمده و حدود ۲۳۰۰ پلیس از نیروهای خود را در اطراف مسجد الاقصی مستقر کرد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از تشدید اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با سرقت در نوروز خبر داد و گفت: در این ایام ماموران این پلیس در آماده باش صد درصدی هستند.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از جان باختن ۶ نفر بر اثر تصادفات جاده ای از ابتدای طرح نوروزی تاکنون خبر داد و گفت: در طول طرح نوروزی ۲۸۰۰ پلیس در استان آماده باش هستند.
رشت- فرمانده نیروی انتظامی گیلان از آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس استان در آستانه نوروز خبر داد و گفت: ۶۳۰ تیم خودروریی، موتوری و پیاده در حوزه انتظامی پیش بینی شده است.
فرمانده پلیس راهور فراجا در رزمایش نوروزی ١٤٠٢ از آماده باش ۸۷ هزار نیروی این نهاد در ایام نوروز و راههای کشور خبر داد و گفت: امیدواریم امسال با کاهش ١٠ کیلومتری سرعت در تمامی محورهای مواصلاتی و جاده ای شاهد کاهش تصادفات باشیم.
مشهد _ رئیس پلیس راهور مشهد مقدس گفت: یگان‌های ستادی و لجستیک راهور در چهارشنبه آخر سال در آماده باش ۱۰۰ درصدی است.
پلیس رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از درگیری با فلسطینی ها پس از نماز جمعه و همچنین اقدامات گروه های مقاومتی، در قدس اشغالی و کرانه باختری حالت آماده باش اعلام کرد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پیش بینی ما این است که ترافیک عصرگاهی نیز از حوالی ساعت ۱۶ آغاز شود و ماموران پلیس راهور در آماده باش کامل برای روان سازی ترافیک قرار دارند، اما لازم است شهروندان نیز همکاری لازم را با پلیس داشته و ضمن پرهیز از انجام سفر‌های غیرضروری در ساعات پیک ترافیک تا حد ممکن از ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.
ژرالد دارمانی، وزیر کشور فرانسه، تدابیر امنیتی خاص و ویژه برای دیدار فینال جام جهانی 2022 در این کشور خبر داد.
در شرایطی که امانوئل مکرون برای برای تماشای دیدار نیمه نهایی به قطر سفر کرده، پلیس فرانسه تمهیدات ویژه‌ای برای این دیدار در نظر گرفته است.
منابع عبری صبح امروز از آماده‌باش کامل نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در سرتاسر اراضی اشغالی همزمان با آغاز بیست و پنجمین دوره انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) خبر دادند.
ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی از ترس عملیات‌های تلافی‌جویانه گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) در واکنش به جنایت بامداد امروز در نابلس، به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند.
منابع صهیونیستی از استقرار هزاران نیروی پلیس رژیم صهیونیستی برای تامین امنیت کنیسه‌ها در آستانه عید غفران (از اعیاد یهودی) خبر دادند.
هادیانفر با بیان اینکه ۱۴۰۰ تیم از پلیس راه آماده باش هستند، گفت: ۳۵ بالگرد از دستگاه‌های مختلف و پلیس، جایروپلن و پهپاد را در مأموریت اربعین به کار گرفته ایم.
رئیس پلیس پایتخت گفت : ماموران پلیس در روزهای تاسوعا و عاشورا به صورت صد در صدی در حالت آماده‌باش قرار دارند.
رئیس پلیس پایتخت گفت : ماموران پلیس در روزهای تاسوعا و عاشورا به صورت صد در صدی در حالت آماده‌باش قرار دارند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه فردا و پس فردا اوج مراسمات در سطح معابر پایتخت است، گفت: تأمین و برقرای امنیت و نظم عبور و مرور مراسمات بر عهده پلیس راهور است.
منابع فلسطینی گزارش دادند که پلیس رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از تشدید اعتراضات در کرانه باختری در پی حملات علیه غزه، در وضعیت آماه باش قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ