دشت آزادگان- سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب دشت آزادگان گفت: در ادامه مبارزه دستگاه قضائی با فساد اداری، رئیس شورای شهر بستان با دستور قضائی بازداشت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان از بازداشت رئیس شورای شهر این شهرستان خبر داد.
دادستان شهرستان بهارستان از دستگیری رئیس شورای اسلامی شهرستان نسیم شهر خبر داد.
بجنورد- رییس مجلس شورای اسلامی با بالگرد از طرح استحصال آب‌های زیر زمینی شهرستان شیروان بازدید کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت فرمانده پلیس آگاهی شهرستان سراوان، سرگرد علیرضا شهرکی حین انجام خدمت را تسلیت گفت.
تربت حیدریه ـ رئیس شورای شهرستان تربت‌حیدریه گفت: ارتقای جایگاه شوراها نیازمند اصلاح وباز نگری در قوانین مجلس است.
اهواز- جلسه شورای اداری شهرستان کارون با محوریت «بررسی طرح‌های زیست‌محیطی خوزستان» و با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور برگزار شد.
مشهد ـ رئیس شورای قضائی خراسان رضوی از آزادی ۱۷ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد و عمد خرد و اصلاح شده در شهرستان تایباد با مساعدت‌های قضائی خبر داد.
مشهد ـ رئیس شورای قضائی خراسان رضوی از آزادی ۱۷ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد و عمد خرد و اصلاح شده در شهرستان تایباد با مساعدت‌های قضائی خبر داد.
مشهد ـ رئیس شورای قضائی خراسان رضوی از آزادی ۱۷ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد و عمد خرد و اصلاح شده در شهرستان تایباد با مساعدت‌های قضائی خبر داد.
نیشابور ـ رئیس مجلس شورای اسلامی با هدف شرکت در یادواره ۲ هزار و ۴۰۰ شهید نیشابور وارد این شهرستان شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی سالگرد حماسه ششم بهمن سال ۱۳۶۰ شهرستان آمل را گرامی داشت.
رشت- «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور سخنرانی در یادواره شهدای شهرستان بندرانزلی پنج شنبه به گیلان سفر می‌کند.
تربت حیدریه ـ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تربت حیدریه از نصب تابلوی تمثال شهدا در ورودی‌های این شهرستان خبر داد.
ری- رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: مقدمات کلنگ زنی پروژه ترافیکی پارکینگ جنوبی حرم عبدالعظیم حسنی (ع) فراهم شده و یکی از مگا پروژه‌های شهرداری تهران خواهد بود.
دزفول- رئیس دادگستری دزفول گفت: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر این شهرستان جوان محکوم به قصاص پس از ۲۵ سال با رضایت اولیای دم از چوبه‌دار نجات یافت.
تربت حیدریه ـ نایب رئیس محلس شورای اسلامی به همراه تنی چند از معاونان وزارتخانه‌ها وارد تربت حیدریه شدند.
تربت حیدریه ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تربت حیدریه گفت: ملت ایران اسلامی هیچ گاه توطئه‌های آمریکا و استکبار جهانی را فراموش نخواهند کرد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: زمین منطقه خلازیر به محلی برای حضور معتادان متجاهر تبدیل شده بود اما با تملک زمین و تبدیل آن به بوستان، امنیت در آن منطقه ایجاد میشود.
آبادان- دادستان عمومی و انقلاب آبادان، خبر بازداشت رئیس شورای شهر این شهرستان را تأیید کرد.
در ماه‌های گذشته چند شهردار اسبق آبادان و پرسنل شهرداری این شهرستان به اتهام در ریزش ساختمان متروپل دستگیر شده‌اند.
نورآباد- محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای محروم «سرمرنگ» منطقه میربگ جنوبی شهرستان دلفان، در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به اتفاق هیات کشوری و استانی و همراهی محمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از مجتمع فولاد بافت دیدن کرد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نطنز گفت: به درخواست مردم روستا و تصویب در شورای اداری شهرستان، روزهای عاشورا و تاسوعا ورودی گردشگران و مسافران به این روستا ممنوع شد.
در قانون جدید تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت شده است و تا صد سکه از یک و یک دهم درصد و از ۱۰۰ تا ۲۰۰ سکه را دو درصد و از ۲۰۰ به بالا را ۱۵ درصد مالیات در قانون دیده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ