محمود شهریاری با صدور دستور قضائی به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن ساعتی پیش بازداشت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد امین توکلی‌زادهمعاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه انضباط شهری به خبر بکارگیری نیرو‌های حجاب بان در شهرداری واکنش نشان داد.
هشتمین مراسم آزادی گروهی ۶ محکوم به قصاص امروز سه‌شنبه (۳ مرداد ۱۴۰۲) با حضور علی صالحی دادستان تهران، محمد شهریاری معاون دادستان و سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، خیران، صلح‌یاران، مددکاران زندان، اولیای دم، محکومان و خانوده‌های آن‌ها برگزار شد.
محمد عباس‌تبار، فوتبالیست تیم شهرداری همدان پس از تحمل دوره‌ای از بیماری به دیار باقی شتافت.
مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به درگذشت محمد عباس‌تبار می‌گوید مراسم یادبود این بازیکن برگزار می‌شود‌.
محمد عباس‌تبار، بازیکن شهرداری همدان، پس از چند ماه درگیری با بیماری سرطان، درگذشت.
شاگردان مورایس سرانجام در ثانیه‌های پایانی مسابقه مزد بازی برتر خودشان را در ورزشگاه آزادی با گل محمد کریمی گرفتند.
مدافع سپاهان یک نیمه شگفت‌انگیز مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ داشت.
در پی حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران بلافاصله با حضور در صحنه نسبت به پیگیری حادثه رخ داده حاضر شد.
محمد عباس‌تبار، بازیکن جوان شهرداری همدان، درباره نحوه اطلاعش از بیماری سرطان و شرایط فعلی خود صحبت کرد.
شاگردان محمود فکری دومین برد اقتصادی خود را به دست آوردند و در رده دوم جدول باقی ماندند.
گل اول دیدار تداکارتی سپاهان در دیدار تدارکاتی مقابل پرسپولیس نمودی از توانایی‌های شهریار مغانلو یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال ایران است.
شهردار تهران با صدور حکمی محمد شیری را به سمت سرپرست شهرداری منطقه ۱۵ منصوب کرد.
محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: این دانشجو که شهاب نام داشته از مرداد سال ۹۴ در رشته کارشناسی تحصیل می‌کرده و با پتوی مسافرتی، خود را از میله‌ای که به سقف بوده آویزان کرده و به زندگی اش پایان داده است. در بازرسی از جیب‌های پسر ۳۵ ساله، دستنوشته‌ای تک برگی، یافت شد که خطاب به مادرش بوده و از او حلالیت خواسته و خداحافظی کرده است.
محمد درویش، فعال محیط زیست گفت: چرا سازمان محیط زیست به عنوان متولی این حوزه اعلام نمی‌کند انتشار متان نسبت به آبان ۱۴۰۰ بیشتر شده یا نشده. اگر شده چقدر شده. با عدد و رقم می‌شود شفاف‌سازی کرد. نیازی نیست بگوییم ناسا دروغ می‌گوید، خود شما کنترل پایش هوا دارید، باید با عدد و رقم صحبت کنید، بگویید به این دلیل ناسا دارد دروغ می‌گوید. چرا حرف‌هایی که می‌تواند کارشناسی‌تر باشد و افکار عمومی را قانع کند منتشر نمی‌کنید. اگر ناسا دروغ گفته باشد شهرداری تهران و محیط زیست از ابزار‌های لازم برای افشای این دروغ برخوردارند.
رضا باقری، وکیل پایه یک دادگستری درباره روند پرونده نیکا شاکرمی و انتشار عکسی که در صفحه اینستاگرام محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی منتشر شده است، می‌گوید: ما این عکس منتسب به نیکا که منتشر شده را کاملا تکذیب می‌کنیم، کاری که آقای شهریاری انجام دادند، خلاف قانون بوده و اصلا حق نداشتند چنین کاری انجام دهند. آقای شهریاری سرپرست دادسرای جنایی هستند، ایشان قاضی برجسته و مجرب و دانایی هستند، برای همین من خیلی تعجب می‌کنم که ایشان چنین کاری کردند
محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی درباره نیکا شاکرمی پستی منتشر کرد.
محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی درباره نیکا شاکرمی پستی منتشر کرد.
محمد خانی از شکایت شهرداری تهران علیه سمانه پاکدل به دلیل انتشار مطلب خلاف واقع خبر داد.
در فصلی که شاهین شهرداری بوشهر با مربیگری محمود فکری در لیگ یک جولان می داد بازی یک جوان همه نگاه ها را نسبت به خود جلب کرده بود.
در پی اعلام جرم علیه برخی از سلبریتی‌ها به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن، محمود شهریاری مجری سابق صدا و سیما با صدور دستور قضائی ساعتی پیش بازداشت شد.
محمود شهریاری با صدور دستور قضائی به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن ساعتی پیش بازداشت شد.
شهردار تهران طی حکمی محمد امین توکلی زاده را به عنوان معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران ابقا کرد.
شهریار مغانلو محمد کریمی دو ملی‌پوش حاضر در اردوی اولیه تیم ملی بودند که این روزها در تمرینات سپاهان حضور دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ