دو تن از مدیران سابق شرکت ای بی که به دلیل راه اندازی کمپین سایبری علیه سازندگان خبرنامه ای کامرس بایتس متهم شده بودند، به زندان محکوم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور از صدور رای و حکم قطعی برای تعدادی از مدیران سابق بانک مرکزی خبر داد.
مدیران سابق باشگاه اوساسونا که اتهام آنها به دستکاری در نتایج باعث اخراج اوساسونا از فصل آینده لیگ کنفرانس اروپا شده ظرف چند روز آینده راهی زندان می‌شوند.
مدیران باشگاه پرسپولیس در قالب نامه‌ای رسمی، درخواست خود را برای جذب استفان یووتیچ به‌ثبت رسانده‌اند.
مدیران باشگاه النصر به لوییز گوستاوو، هافبک برزیلی تیم خود، اعلام کرده‌اند که قرارداد او برای فصل آینده تمدید نخواهد شد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: در دوره قبل ترک فعل صورت گرفته و بیت المال از بین رفته است.
۲۳ نفر با تکمیل مدارک خود برای انتخابات هیئت فوتبال استان تهران کاندیدا شده‌اند و در انتظار تایید صلاحیت از مراجع مربوطه هستند.
مدیرعامل استقلال در آستانه جدایی از باشگاه استقلال قرار گرفته است.
مدافع سابق نفت مسجدسلیمان صحبت‌های تندی علیه دبیرکل فدراسیون فوتبال انجام داد.
یکی از مدیران سابق بارسا که نامش فاش نشده ولی دادستانی از او هم شکایت کرده، در مورد افشاگری جدید علیه بارسا توضیح داد.
کارشناس فوتبال گفت: مدیران سابق و فعلی استقلال در خصوص اتفاقات عجیبی که در این باشگاه افتاده است باید به مردم پاسخ بدهند.
نایب رئیس پیشین فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: متاسفانه دخل و تصرفی که مدیران قبلی می‌کنند، باعث شده که انتخابات فدراسیون این‌قدر به تعویق بیفتد.
ال‌پریودیکو، امروز پیام های واتساپی بین جوزپ بارتومئو و دیگر اعضای هیئت مدیره وقت بارسا را منتشر کرد که در آنها علیه لیونل مسی از الفاظی زشت و باورنکردنی استفاده شده است.
رضا درویش می‌گوید از کارگزاری که گفته می‌شد ۶۰۰ میلیاردی است کمتر از ۲۰ میلیارد نصیب پرسپولیس شده است.
مدیران باشگاه النصر قصد دارند به خریدهای بزرگ‌شان ادامه دهند و حالا توجه‌شان به مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی، جلب شده است.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور اقدامات این سازمان برای اجرای قانون هوای پاک را تشریح و اعلام کرد که دفاعیات برخی از وزرا و مدیران سابق در اجرای این قانون قابل دفاع نیست.
دادستانی آمریکا یکی از مدیران سابق توییتر را پس از محاکمه در دادگاه فدرال در سانفرانسیسکو، به اتهام جاسوسی برای عربستان سعودی به سه سال و نیم زندان محکوم کرد.
با تصمیم مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، تغییراتی در مدیریت دو مجموعه ورزشی آزادی و انقلاب ایجاد شد.
با تصمیم مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، تغییراتی در مدیریت دو مجموعه ورزشی آزادی و انقلاب ایجاد شد.
دادستان مرکز استان هرمزگان از دستگیری دو نفر از مدیران سابق و هفت نفر از کارکنان شهرداری بندرعباس به اتهام اختلاس، کلاهبرداری و تعدی به اموال دولتی خبر داد.
بعد از بن بست در حضور کاوه رضایی در استقلال، مدیران پرسپولیس با مدیربرنامه این بازیکن مذاکراتی کوتاه داشتند.
کارشناسان اقتصادی معتقدند، ساختاری که بانک مرکزی را به نهادی ضعیف تبدیل کرده، به‌ شدت مطلوب برخی بانک‌هاست و اساسا هر طرحی که این ساختار را به هم‌ بریزد و موجب تقویت نهاد بانک مرکزی شود، با مخالفت شدید برخی بانک‌ها مواجه خواهد شد.
کارشناسان اقتصادی معتقدند ساختاری که بانک مرکزی را به نهادی ضعیف تبدیل کرده، به‌شدت مطلوب برخی بانک‌هاست و اساسا هر طرحی که این ساختار را به هم‌بریزد و موجب تقویت نهاد بانک مرکزی شود، با مخالفت شدید برخی بانک‌ها مواجه خواهد شد.
مدیران اسبق استقلال با انتشار نامه ای، هزار امتیازی شدن امیر قلعه نویی را به او تبریک گفتند.
جوابیه سازمان برنامه و بودجه به خبر «تابناک»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ