رضا درویش می‌گوید از کارگزاری که گفته می‌شد ۶۰۰ میلیاردی است کمتر از ۲۰ میلیارد نصیب پرسپولیس شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضائیه گفت: کسی نمی‌داند در پشت پرده رسیدگی به پرونده‌های قطور و پرحجم قضائی، چه تلاش‌هایی صرف می‌شود؛ عموم مردم فقط حکم صادره را می‌بینند؛ مانند همین کار شما هنرمندان و فیلمسازان که ساعت‌ها و روز‌ها تمرین می‌کنید و ما فقط چند دقیقه خروجی کار شما را می‌بینیم.
رئیس قوه قضائیه گفت: اگر یک جرم و فسادی در مسائل اقتصادی و غیراقتصادی واقع می‌شود، قبل از آنکه به سراغ مردم برویم، باید به سراغ عامل و کارگزار حکومت برویم.
نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: امام باقر(ع) انقلاب فرهنگی ایجاد کرد و اندیشه‌ای را به وجود آورد که رهبری سیاسی باید آمیخته با رهبری مرامی باشد؛ انقلاب فرهنگی برای تغییر عقیده مردم بود تا آنها به اختلاط رهبری سیاسی و مرامی عقیده پیدا کنند و در آن صورت رهبری امام معصوم در جامعه جواب می‌داد.
مارکو کردمیر، کارگزار فیفا و چهره نزدیک به عربستان و قطر، حضور لیونل مسی در بارسلونا را تکذیب می‌کند.
یک کارگزار اروپایی اعلام کرد که این هفته عراق ۲۵۰ هزار تن گندم را در یک منقاصه از استرالیا خریداری کرده است.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس آخرین وضعیت پرونده‌های حقوقی این باشگاه را تشریح کرد.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی در گزارش‌هایی از راه‌اندازی کارزاری جدید برای خروج ۱۰هزار صهیونیست از سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.
عباس عبدی نوشت: رابطه ورزشکار با حکومت، رابطه کارگزار و کارفرما نیست که هر وقت خواست او را اخراج یا حذف کند. ورزشکار و هنرمند ضمن اینکه پول می‌گیرند و کار می‌کنند در کنار آن محبوبیت نیز به دست می‌آورند، و همین محبوبیت نیز وبال گردن کارفرما می‌شود.
از دیروز مشتریان غیربدهکار شرکت کارگزاری «تدبیرگر سرمایه» قادر خواهند بود، بر اساس رویه معمول و متداول تغییر کارگزار ناظر، نسبت به انتقال دارایی‌های اوراق بهادار خود از کارگزاری تدبیرگر سرمایه به شرکت کارگزاری دلخواه اقدام نمایند.
کارگزار بدنام، استقلال را از لیگ قهرمانان حذف می‌کند!
آیا وزیر ورزش منابع از دست رفته و زیان فوتبال و سازمان لیگ در ماجرای تبلیغات محیطی استقلال را جبران و پرداخت خواهد کرد؟ آیا حمایت نهاد مسوولی در این کشور پیدا می‌شود که به کلاهبرداری های یک دلال تبلیغات خاتمه بدهد؟
آیا وزیر ورزش منابع از دست رفته و زیان فوتبال و سازمان لیگ در ماجرای تبلیغات محیطی استقلال را جبران و پرداخت خواهد کرد؟ آیا حمایت نهاد مسوولی در این کشور پیدا می‌شود که به کلاهبرداری های یک دلال تبلیغات خاتمه بدهد؟
باشگاه پرسپولیس به خاطر بلاتکلیفی همکاری‌اش با کارگزار، اسپانسری را بدون پول تبلیغ می‌کند.
سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد با هدف تسهیل در دسترسی هموطنان خارج از کشور به خدمات بیمه‌ای، در ۳۵ کشور دنیا از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه، کارگزار رسمی برون‌مرزی تأمین‌اجتماعی جذب می‌کند.
کارگزار باشگاه پرسپولیس هرگونه فسخ قرارداد با سرخپوشان را تکذیب کرد.
نزدیک به دو ماه از نامه رضا درویش به کارگزار پرسپولیس برای توقف فعالیت اقتصادی این شرکت در قبال سرخپوشان پایتخت می‌گذرد.
کارگزار باشگاه پرسپولیس که  از آذر ۱۴۰۰ همکاری خود را با پرسپولیس آغاز کرده، تا پایان فصل فقط ۱۳۰ میلیارد تومان به این باشگاه پرداختی داشته است.
صادق درودگر می‌گوید این هفته تصمیم نهایی در مورد بدهی کارگزار استقلال گرفته خواهد شد.
باشگاه پرسپولیس همچنان برای استفاده از پیراهن اسپانسری خود با دردسر انتخاب کارگزار روبرو است.
بررسی فهرست کارگزاری‌های لغو مجوز شده و تعلیق فعالیت از سوی سازمان بورس نشان می‌دهد برخی از این شرکت‌ها همچنان فعال مالیاتی هستند.
فدراسیون فوتبال: زیان‌های دیگر قرارداد ویلموتس در آینده مشخص می‌شود
یک ربات شطرنج باز در جریان مسابقه‌ای در تورنمنت روسیه انگشت حریف ۷ ساله خود را شکست. به گزارش رسانه‌های محلی روسیه، این ربات که ظاهرا انگشت حریف خود را با مهره‌های شطرنج اشتباه گرفته بود، انگشت او را گرفت و شکست.
کریدور شرق غرب را میتوان در بلندمدت راهبردی ترین کریدور گذرنده از کشور دانست. جذابیت این کریدور از بدو ظهور چین به عنوان یک ابر قدرت اقتصادی در شرق و وجود اروپا به عنوان یک چشمه تقاضا در غرب باعث شده تا در بیست سال گذشته کشورهای منطقه اوراسیا رقابت روز افزونی جهت جذب این کریدور به خاک خود داشته باشند.
از ادعای درآمد ۶۳۰ میلیاردی پرسپولیس از کارگزار، تنها مبلغی کمتر از ۱۰۰میلیارد دریافت شده است. اگر زیان عدم دریافت حق پخش و حذف از لیگ قهرمانان آسیا را کنار بگذاریم ،قرمزها نصف پول خود را هم نگرفته اند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ