کارشناسان اقتصادی معتقدند ساختاری که بانک مرکزی را به نهادی ضعیف تبدیل کرده، به‌شدت مطلوب برخی بانک‌هاست و اساسا هر طرحی که این ساختار را به هم‌بریزد و موجب تقویت نهاد بانک مرکزی شود، با مخالفت شدید برخی بانک‌ها مواجه خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مفتی جعفری لبنان با اشاره به حمله مسلحانه به نیروهای حزب الله در یک منطقه مسیحی نشین خطاب به رهبران مسیحی لبنان تاکید کرد که برخی گروه‌ها به دنبال به راه انداختن فتنه خونین در این کشور هستند
راهی که اخیراً ایران برای گفتگو با کشور‌های تاثیرگذار عربی همچون عربستان و مصر در پیش گرفته است، می‌تواند شرایط را به گونه دیگری رقم بزند. این لزوما کنار گذاشتن همکاری‌ها با سایر کشور‌ها نیست. بار‌ها گفته شده که همچون کشور‌های عربی می‌توان در کنار روسیه و چین ایستاد و با آمریکا متحد بود و با اروپا رایزنی کرد. ایران می‌تواند اتحاد خود را با روسیه تداوم ببخشد، اما لزوما این به معنای برهم زدن توازن رابطه با غرب نیست.
پورموسوی از تلاش برخی مدیران تیم برای قطع همکاری وی با استقلال خوزستان می‌گوید.
برخی از اعضای گروه ۷ ائتلافی با هدف ایجاد زنجیره‌های تأمین برای سوخت هسته‌ای و خارج کردن روسیه از بازار انرژی هسته‌ای تشکیل داده‌اند.
این پژوهش‌گر تاریخ گفت: تمام تلاش علی این است که این پنج سال حکومت شاهدی بر حکومت اسلام باشد که ما بتوانیم به آن استشهاد کنیم. نه اینکه بگوییم علی هم مثل ما بود؛ این چه بی‌سلیقگی است که برخی اهل منبر دارند؟ ما این اصول را خدشه‌دار کنیم و بر آن خاک بپاشیم تا از جمهوری اسلامی دفاع کنیم؟!
یک نماینده پارلمان عراق نسبت به تلاش برخی سیاستمداران این کشور برای اجرای پروژه‌های اشغالگری آمریکا در عراق از طریق موضع گیری علیه نیروهای حشد شعبی هشدار داد.
فخاری استاندار تهران گفت: برخی از گروهک‌ها در تلاش بودند تا اقدامات خرابکارانه انجام دهند تا شادی مردم را خراب کنند، اما با اقدامات مناسب آنها شناسایی و دستگیر شدند.
وحیدی گفت: با تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی، تعدادی از عوامل دست اندرکار ناآرامی‌های مدارس در برخی از استان‌ها دستگیر شدند و کار شناسایی همه این افراد ادامه دارد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت عزم راسخی برای جبران برخی از کاستی‌ها و کمبودها دارد و مدیران باید تلاش کنند تا کارکنان به دنبال گره گشایی از مشکلات مردم و جلب رضایت ارباب رجوع باشند.
بر اساس برخی گزارش ها، مدافع باتجربه بارسلونا تلاش های ناموفقی برای از سرگیری رابطه خود با شکیرا داشته است.
تمام تلاش فعالان محیط‌زیست، شهروندان و برخی مدیران شهری، مقابله با بساز‌وبفروش‌هایی است که برای سود‌های چندصد میلیاردی، درختان و باغات را قربانی ساخت‌وساز‌های بی‌حدوحصر خود کرده‌اند. باغاتی در گذشته‌ای نه‌چندان دور، به برج‌باغ تبدیل شدند و حالا حفظ آن‌ها و درختان از اولویت‌هایی است که باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم ۴۳ سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم، چون در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم 43 سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم چراکه در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید به صورت جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران هم در حاشیه شورای شهر تهران درباره سامانه شفافیت و روند به‌روز‌رسانی آن گفت: بحث شفافیت موضوع درستی است و قانون مجلس و شورای قبلی مصوبه خوبی در این زمینه داشت. کار‌هایی را نیز شروع کردند، اما آن‌گونه که انتظار می‌رفت به پیش نرفته و در‌حال‌حاضر تعدادی از مدیران در سامانه اطلاعات خود را قرار دادند که گزارش آن ارائه شد و تعدادی هم اطلاعاتشان ناقص است یا برخط و به‌روز نیست که باید کامل شود. شورا تلاش می‌کند شهرداری و شورا به‌صورت کامل همان میزان که قانون مشخص کرده، در راستای تحقق شفافیت گام بردارند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: برخی تلاش می‌کنند مدارس کشور یا دانشگاه‌های برجسته را تعطیل کنند.
رئیس قوه قضاییه گفت: مردم بصیر و هشیار و ولایتمدار ایران اسلامی به سرعت به پشت‌پرده اتفاقات و قضایای اخیر پی بردند و متوجه شدند که برخی مسائل مطرح، صرفاً بهانه است و هدف دشمن و عوامل او مقوله و موضوع دیگری است.
رئیس قوه قضاییه گفت: مردم بصیر و هشیار و ولایتمدار ایران اسلامی به سرعت به پشت‌پرده اتفاقات و قضایای اخیر پی بردند و متوجه شدند که برخی مسائل مطرح، صرفاً بهانه است و هدف دشمن و عوامل او مقوله و موضوع دیگری است.
رئیس قوه قضاییه گفت:مردم بصیر و هوشیار و ولایتمدار ایران اسلامی به سرعت به پشت‌پرده اتفاقات و قضایای اخیر پی بردند و متوجه شدند که برخی مسائل مطرح شده صرفاً بهانه است و هدف دشمن و عوامل او مقوله و موضوع دیگری است.
کارشناسان اقتصادی معتقدند، ساختاری که بانک مرکزی را به نهادی ضعیف تبدیل کرده، به‌ شدت مطلوب برخی بانک‌هاست و اساسا هر طرحی که این ساختار را به هم‌ بریزد و موجب تقویت نهاد بانک مرکزی شود، با مخالفت شدید برخی بانک‌ها مواجه خواهد شد.
نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مدیران ناکاربلد و ناتوان، تلاش‌ها و دلسوزی‌های دولت را در صفر ضرب می‌کنند.
پایگاه‌های میراث فرهنگی در نشستی از وضعیت موجود این پایگاه‌ها گلایه کرده و گفتند که برخی تصمیمات ناگهانی موجب از بین رفتن تلاش پایگاه‌ها می‌شود.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۹۷۳۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۶۴ هزار و ۳۲۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
جوابیه سازمان برنامه و بودجه به خبر «تابناک»
بیگی نژاد گفت: قالیباف تلاش دارد که استیضاح وزرا شکل نگیرد و روابط دولت و مجلس دوستانه و برادرانه باقی بماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ