مدیران باشگاه النصر قصد دارند به خریدهای بزرگ‌شان ادامه دهند و حالا توجه‌شان به مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی، جلب شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احسان پهلوان، خرید تابستانی سپاهانی‌ها در پی اولین بازی خود در فصل جدید است.
مدافع سابق تیم ملی ایران برای دومین فصل متوالی به عنوان دستیار پاکوخمس اسپانیایی در لیگ برتر حضور پیدا خواهد کرد.
پاری سن ژرمن به دنبال جذب یاسین بونو، ستاره مراکشی سویا، در تابستان امسال است.
چند باشگاه بزرگ لیگ برتری علاقه زیادی به جذب اورلین شوامنی، ستاره فرانسوی رئال مادرید، دارند.
چلسی قصد دارد پیشنهادی را برای جذب مایک مانیان، دروازه‌بان میلان، به این باشگاه ارائه کند.
آرسنال قصد دارد برای جذب مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، با میلان و پاری سن ژرمن رقابت کند.
کارلوس توز، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین، معتقد است لیونل مسی به خاطر سفر به عربستان نباید از پی اس جی عذرخواهی می‌کرد و این کاری بود که باشگاه باید انجام می‌داد.
از نظر ستاره سابق تیم ملی فرانسه، لیونل مسی اگر پیشنهاد تمدید پی اس جی را قبول می کرد، هرگز به خاطر سفر به عربستان محروم نمی شد.
باید دید امیر قلعه‌نویی که خودش سابقه بازی در لیگ قطر را دارد، این طلسم را در جام ملتهای آسیا پاره خواهد کرد یا مانند سال ۲۰۰۷ با تیمی پرستاره و نسلی طلایی، شکست خواهد خورد.
باشگاه سایپا در پی شکایت حسین زاده به پرداخت طلب او و هزینه دادرسی محکوم شد.
دیوید ژینولا و بیسنته لیزارازو، ستاره های سابق فوتبال فرانسه، معتقدند پی اس جی شباهتی به یک تیم فوتبال ندارد و بیشتر متکی بر درخشش چند فوق ستاره است.
حاتم بن عرفا، ستاره فرانسوی سابق پی اس جی، موفق شد در شکایتی که از این باشگاه کرده بود برنده شود و حالا باید 100 هزار یورو غرامت دریافت کند.
نیمار بازهم مصدوم شد و ادامه فصل را از دست خواهد داد تا پی اس جی را در حساس‌ترین مقطع فصل تنها بگذارد. تیتر امروز اکیپ به همین قضیه اختصاص دارد.
برناردو سیلوا مهمترین هدف نقل و انتقالاتی تابستان بارسلوناست و بازیکنی است که ژاوی به او علاقه زیادی دارد ولی بارسا تنها باشگاه خواهان ستاره پرتغالی نیست.
حکیم زیاش صبح امروز در پاریس تست‌های پزشکی باشگاه پاری سن ژرمن را پشت سر گذاشت.
باشگاه آرسنال قصد دارد پیشنهادی برای انتقال قرضی ادواردو کاماوینگا، ستاره فرانسوی، به رئال مادرید ارائه کند.
شاه‌مهره نقل و انتقالاتی اکنون به تیم سابق خود رسیده است و امیدوار است جایی که مسیر پیشرفت و چهره‌ شدنش را شکل داده، بار دیگر یک بازگشت بزرگ برای وی در پی داشته باشد.
جمعیت کثیری در مراسم ختم برادر علی پروین شرکت کرده و به چهره سرشناس فوتبال ایران تسلیت گفتند. شاگردان و همبازیان سابق در کنار وزیر ورزش، محمد دادکان ، مهدی تاج و جمع زیادی از چهره‌های سرشناس استقلال در این مراسم حاضر بودند. گزارش تصویری از صالح محمدرحیمی
هواداران النصر عربستان پس از پیروزی تاریخی مراکش مقابل اسپانیا که بدون تاثیر عبدالرزاق حمدالله به دست آمد به تمسخر او پرداختند.
روماریو، ستاره سابق برزیل و باشگاه پی اس وی آیندهوون، در استادیوم خانگی این تیم مورد تشویقِ ویژه حاضران قرار گرفت و به جمع مشاهیر باشگاه هلندی اضافه شد.
روماریو ستاره سابق برزیل و باشگاه پی اس وی آیندهوون در استادیوم خانگیِ این تیم مورد تشویقِ ویژه حاضران قرار گرفت و به جمع مشاهیر باشگاه هلندی اضافه شد.
پی یر آمریک اوبامیانگ، ستاره گابنی چلسی، برابر تیم سابق خود دورتموند به میدان خواهد رفت.
الکسیس سانچس، ستاره سابق آرسنال، امیدوار است که بتواند امشب با پیراهن المپیک مارسی باعث حذف تاتنهام از لیگ قهرمانان اروپا شود.
کاکا، ستاره سابق فوتبال برزیل، در مصاحبه جدید خود گفت که نیمار سه سال پیش تمایل جدی برای بازگشت به بارسلونا داشت ولی الان او از شرایطش در پاریس کاملا راضی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ