بعد از بن بست در حضور کاوه رضایی در استقلال، مدیران پرسپولیس با مدیربرنامه این بازیکن مذاکراتی کوتاه داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته بین المللی المپیک به انتخابات شورای المپیک آسیا ورود کرد و علاوه بر محروم کردن شیخ کویتی، این انتخابات را فعلا نپذیرفته است.
رندا شیخ، کارشناس غذا چهار نوع از انواعِ فراوان غذاهای قطری‌ را معرفی می‌کند: مکبوس که نوعی ادویه‌پلو با مرغ یا گوشت است، سالونا که نوعی تاس کباب عربی به شمار می‌رود، مضروبه که پورهٔ مرغ و سبزیجات است، و هریسه که نوعی حلیم است و تهیه‌اش وقت زیادی می‌برد.غذاهای سنتی قطر با تأثیر محصولات مختلف جهان در طول قرون‌ شکل گرفته‌اند. ادویه‌هایی نظیر زنجبیل، بادیان و فلفل سیاه از راه دریا، از شبه‌جزیرهٔ هند به اینجا آمده‌اند. زیره و سیر از کویرِ شام، و لیموی سیاه از عمان می‌آید، و با این‌که اینها در آشپزی قطر جاگیر شده‌اند میل به کشف و وارد‌ کردن ادویه و غذاهای تازه همچنان در کار است.
عالم برجسته بحرینی که در ایران اقامت دارد امروز تحت عمل کاتتریزاسیون قلب قرار گرفته است.
دیدن ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان در عربستان، به یک امر عادی بدل شده است.
رئیس شورای المپیک آسیا در مجمع انتخاباتی این شورا انتخاب شد.
زیدآبادی نوشت: واقعیت این است که شیخ مهدی کروبی هم راه پدر را در پیش گرفته و اهل کار خیر و کمک به نیازمندان آبرومند است و بدین‌منظور وجوهی را نیز از افراد متمول دریافت کرده است. یکی از این افراد شهرام جزایری بوده که بدون هرگونه درخواست شخصی، گویا دویست یا سیصد میلیون تومان در اختیار شیخ قرار داده است.
رئیس ستاد مدینه نیز گفت: از بین چهار زائر ایرانی که تاکنون فوت کردند، یک زائر به نام محمد شیخی فرزند غفور ۵۷ ساله از کاروان شماره ۱۷۲۸۶ از تهران به علت سکته قلبی در مدینه از دنیا رفت.
فضاپیمای «EMA» به نام شیخ نامگذاری می‌شود و نام آن ام‌بی‌آر اکسپلورر (MBR Explorer) خواهد بود. ام‌بی‌آر اکسپلورر از اولین سیارک خود در سال ۲۰۳۰ بازدید خواهد کرد و یک مسیر مداری را دنبال می‌کند که به آن امکان می‌دهد از چندین سیاره در طول مسیر برای سرعت کمک بگیرد. (معمولا فضاپیما‌ها برای صرفه‌جویی در مصرف سوخت، چنین کمک‌های گرانشی را از سیاراتی مانند زهره یا مریخ دریافت م کنند و برای آزمایش ابزار‌های خود مشاهدات جانبی انجام می‌دهند.)
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از برنامه عربستان برای میزبانی در مسابقات جام جهانی ۲۰۳۰ یا ۲۰۳۴ حمایت کرد.
حجت‌الاسلام پناهیان گفت: بعضی‌ها همین الآن اگر جایش بود کراوات می‌گذاشتند، اگر نه، یک یقه شیخی و محاسن می‌گذارند، اصلاً بین آن دولت و این دولت مقدار محاسن‌شان یک دفعه‌ای تفاوت می‌کند. آدم اینها را می‌بیند یعنی افرادش را از نزدیک می‌تواند ببیند. خب این انواع نفاق است.
انصاریان با بیان اینکه ما گنهکار لجباز نیستیم، گفت: کسی که عرق می‌خورد یا حجاب برمی‌دارد برای لجبازی با کیست؟ این لجبازی برای بی‌حجابی به درد مردم نمی‌خورد اصلاً به آنان برنمی‌گردد. لجبازی با کیست؟ من باور ندارم، اما اگر مسئله بی‌حجابی لجبازی باشد به مردم و نیرو‌ها برنمی‌گردد، به آیات سوره نور و احزاب برمی‌گردد و به خدا برمی‌گردد. از شما می‌خواهم بنویسید خدا چه بدی به شما کرده است که با او لج می‌کنید؟
سخنان بغض آلود سوزناک شیخ حسین انصاریان با معممین و نیروهایی که با مردم و خصوصا مخالفان یا مجرمان سر و کار دارند.
به نظر می‌رسد تصمیم‌گیری یک‌باره در مورد تغییر نام این کوچه بیش از آنکه ارتباطی با وقایع ۸۸ و یا مصرفی سیاسی داشته باشد، به‌عنوان پوششی برای تغییر نام خیابان شیخ نمر در شهر مشهد انجام شده باشد.
یک عضو فراکسیون زنان مجلس لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی و ارتقای امنیت زنان در برابر سوءرفتار را تکمیل کننده قانون حمایت از خانواده دانست و گفت: یکی از مطالبات پرتکرار رهبری مساله مقابله با ظلم علیه زنان است. شاید اگر تاکیدات ایشان وجود نداشت هیچگاه چنین لایحه‌ای در دستور قوه قضائییه و دولت قرار نمی‌گرفت و به مجلس نمی‌رسید. امروز هم مجلس به پشتوانه همین نگاه فکری است که به دنبال تصویب این لایحه است.
کیهان نوشت: اکثر فقهای طراز اول شیعه از جمله محقق حلی، علامه حلی، فاضل هندی و شیخ طوسی برای هر فعل حرام یا ترک فعل واجب قائل به مجازات از سوی حاکم شرع هستند. حتی برای ترک نماز واجب که این امر در منابع فقهی به صراحت ذکر شده است.
«زهرا شیخی» از سوی اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی به عضویت هیات امنای جهاددانشگاهی در آمد.
روزنامه انگلیسی تلگراف می‌گوید شیخ جاسم، خریدار قطری منچستریونایتد، معتقد است درخواست او برای خرید این باشگاه قوانین فیفا درباره ممنوعیت مالکیت یک فرد یا نهاد بر چند باشگاه را نقض نمی‌کند.
گل دوم پرسپولیس به صنعت نفت آبادان در مشکوک‌ترین حالت ممکن به ثمر رسید.
امیر شیخی محقق ایرانی با همکاری گروهی از پژوهشگران دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا یک وصله  ریز سوزن جدید ابداع کرده است که به شیوه ای کارآمدتر از بانداژهای معمولی از خونریزی زخم جلوگیری می کند.
زهرا شیخی نماینده اصفهان در مجلس در واکنش به تروریستی خواندن سپاه توسط پارلمان اروپا گفت: امنیت تنگه هرمز را سپاه مقتدر ایران تامین می‌کند.
زوج شیخ دیاباته و لوکادیا در خط حمله پرسپولیس بدون شک دربی را جذاب تر می کند و باید منتظر ماند و دید که یحیی گل محمدی در دربی این ریسک را انجام خواهد داد یا نه.
علی تهرانی در سال ۱۳۷۴ به ایران بازگشت و پس از بازداشت در دادگاه ویژه روحانیت محاکمه شد و به زندان رفت و تا ۱۳۸۴ دوران محکومیت خود را پشت سر گذاشت و پس از آزادی دیگر اظهارنظر و یا فعالیت سیاسی نکرد.
مصدومیت شیخ دیاباته و دوری ۴ هفته‌ای این مهاجم اهل مالی باعث خواهد شد تا عبدی بیش از گذشته شانس داشته باشد و باید دید از فرصت سود خواهد برد یا خیر.
زهرا شیخی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از بنیادهای برانداز در رسانه‌های خود به صورت حساب‌شده و دقیق سطح الگوی زنانه را به پایین‌ترین سطح تنزل می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ