پرسپولیس در شرایطی فردا به مصاف تراکتور می‌رود که از ۶ بازی قبل خود در لیگ بیست‌ودوم توانسته ۱۴ امتیاز کسب کند و به تنهایی در صدر جدول رقابت‌ها قرار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بدون درنظر‌گرفتن اتفاقاتی که بین تماشاگران دو تیم روی سکو‌ها رخ داده، اظهارات تندوتیز محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور، علیه پرسپولیس در فصول گذشته، حسابی جنجالی شده است. زنوزی حتی حاضر به استفاده از اسم پرسپولیس نیست و آن را واژه‌ای خارجی می‌داند. این مورد و اظهاراتی دیگر مانند بهره‌بردن پرسپولیس از داستان داوری یا حمایت‌های پشت پرده، باعث شده تا بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس، پیش از سوت شروع هم بدون حاشیه نباشد.
ریاست هیأت مدیره و یکی دیگر از اعضای هیأت مدیره با معاون ورزشی باشگاه مستعفی گفت و گوهایی برای باز گرداندن و تغییر نظر محمدی داشته‌اند!
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به حرکت کمک داور داربی ۱۰۱ و حضور او در جشن قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.
مربی تیم استقلال با بیان اینکه قبلاً در مورد تمدید قرارداد برای فصل آینده صحبت کردیم گفت: امروز توپ هایمان به گل تبدیل نشد.
مگر نمی‌گویند که پرسپولیس در خارج از زمین برنده می‌شود؟ مگر اعتقاد ندارند فلان وزیر و وکیل و... حتی برای این تیم گل (‍!) می‌زنند؟ پس چرا هر سال دنبال ستاره‌های این تیم هستند و اتفاقا با کمک از بازیکنان سابق پرسپولیس در پی موفقیت می‌گردند؟
پرسپولیس و سپاهان در هفته پایانی لیگ برتر به مصاف نساجی و مس خواهند رفت.
باشگاه پرسپولیس با انتشار عکس هایی نسبت به صحبت های باشگاه استقلال پس از باخت در دربی صد واکنش نشان داد.
استقلال تهران دربی صدم را به پرسپولیس باخت. تا پیش از این بازی استقلالی‌ها گمان می‌کردند مدعی قهرمانی هستند اما اعداد و ارقام چیز دیگری می‌گوید.
در شرایطی که محدودیت حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها از بین رفته و حتی در تبریز و اصفهان استادیوم‌ها پر می‌شود دربی تهران تنها در حضور ۱۵ هزار نفر برگزار خواهد شد
فدراسیون فوتبال به دلایلی نمی‌تواند برای پرداخت قسط دوم طلب رادوشوویچ به پرسپولیس کمک کند.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
پاکو خمس با اظهارات کنایه‎‌آمیز و دور از انتظار آتش دوئل حساس مقابل پرسپولیس را برافروخت.
قضاوت بیژن حیدری اگرچه در حد فینال جام جهانی پربرخورد و چالش‌برانگیز بود اما با عملکرد درخشان تیم داوری، بی دردسر به پایان رسید.
پیشکسوت پرسپولیس با تمجید از عملکرد یحیی گل محمدی برای صدرنشینی این تیم طی نیم فصل، مدعی است باید برای تداوم این روند و قهرمانی پایان فصل تقویت شوند.
چرا پرسپولیس از استقلال گران‌تر است؟
پرسپولیس به دنیال تقویت خط حمله خود در نیم فصل لیگ برتر است.
کارشناس فوتبال ایران از اهمیت سه امتیاز بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان خبر داد و اظهار داشت: تیمی که ریتم مناسب پیدا کرده است به پیروزی های متوالی نیاز دارد.
پرسپولیس در شرایطی که در تهران مقابل تیم هوادار قرار می‌گیرد یک روز دیر‌تر بازی خود را برگزار می‌کند و این سؤال برای استقلالی‌ها به وجود آمده که چرا درحالی که دو تیم شرایط مشابهی در اردوی تیم ملی داشتند و بازیکنان‌شان تیم ملی را در اردوی سخت ترکیه همراهی کرده‌اند، بازی استقلال ۲ روز بعد از بازگشت ملی‌پوشان از اتریش برگزار می‌شود، اما پرسپولیس با یک روز تأخیر در مقابل هوادار قرار می‌گیرد؟!
پرسپولیس چرا ۱۲۰میلیاردتومان از یک بانک وام گرفت؟
درحالی که بیش‌تر باشگاه‌ها برای صدور رضایت‌نامه بازیکنان تحت قرارداد خود پول می‌گیرند، پرسپولیس هیچ درآمدی از نقل و انتقالات ندارد.
پرسپولیس یک مدافع سرشناس را به خدمت گرفته، ولی هنوز نتوانسته از او در ترکیب استفاده کند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر همان ابتدا کاسیانو را با مبلغ یک میلیون و ۲۵۰هزار یورو می‌خریدیم، مجسمه‌ام را می‌ساختند.
برنامه مهاجم جدید تیم پرسپولیس در خصوص حضور در محل تمرین عوض شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ