رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به حرکت کمک داور داربی ۱۰۱ و حضور او در جشن قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن آلومینیوم می گوید که نمی داند چرا کمک داور صحنه واضح آفساید نعمتی روی تک گل پرسپولیس را اعلام نکرده است.
کمک داور ویدئویی تبدیل به یک چالش بزرگ طوری که رئیس فدراسیون هم نمی داند موانع عدم تحقق این اتفاق دقیقا چیستند!
امتناع تل‌آویو از کمک نظامی راهبردی به کی‌یف بدل به یکی از پیچیده‌ترین انتخاب‌های دستگاه سیاست خارجی رژیم صهیونیستی در تنظیم روابط با روسیه و کشورهای غربی شده است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از اینکه داور در صحنه گل سیتی از VAR کمک نگرفت ابراز تعجب کرد.
اطلاع از نوسانات وزن به ما در توجه به سلامتی‌مان کمک شایان توجهی می‌کند؛ به‌شرط این‌که فرایند اندازه‌گیری و استفاده از وزن را درست انجام دهیم.
مصرف روزانه کیوی به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک می‌کند و بروز یبوست ناشی از روزه‌داری را بهبود می‌بخشد. یبوست یکی از مشکلات گوارشی آزاردهنده است که عوامل مختلفی از جمله مصرف داروها، تغذیه نامناسب، عدم‌فعالیت بدنی کافی، استرس، سفر و... در ایجاد آن نقش دارند.
فدراسیون فوتبال به دلایلی نمی‌تواند برای پرداخت قسط دوم طلب رادوشوویچ به پرسپولیس کمک کند.
طبق مطالعه جدیدی که در مجله مواد مغذی (Nutrients) منتشر شده است، خوردن روزانه ۲۵ گرم «بلوبری» خشک‌شده منجمد (معادل یک فنجان بلوبری طبیعی) می‌تواند کارایی ورزشی را بهبود بخشد و به چربی‌سوزی بیشتر بدن در حین ورزش منجر شود.
مسواک زدن بعد از غذا به مقابله با باکتری‌ها و حفظ مینای دندان‌ها کمک می‌کند، اما در برخی موارد می‌تواند اثر معکوس داشته باشد. وقتی چیز اسیدی‌ای می‌خورید یا می‌نوشید، اسید سیتریم درون آن‌ها می‌تواند مینای دندان را به طور موقت نرم کند و مسواک زدن بلافاصله پس از غذا می‌تواند مینای دندان را تضعیف کند.
چرت زدن قرار است به شما کمک کند احساس بهتری داشته باشید، درست است؟ چرت بزنید، خوب و سرحال از خواب بیدار شوید. اما گاهی اوقات این اتفاق نمی‌افتد.
کمک ۶۵ کشور جهان به ویژه دولت‌های غربی به زلزله‌زدگان ترکیه و سکوت معنادار آنها در برابر همین وضعیت در سوریه، بار دیگر استاندارد دوگانه غربی‌ها در زمینه مسائل بشردوستانه را به نمایش گذاشت.
تانک‌های زرهی تازه به اوکراین کمک می‌کنند حملات روسیه را دفع کند، اما خطرات در حال افزایش هستند.
عربستان سعودی نگران است که اهمیت فزاینده ایران در چنین بلوک‌های تجاری و امنیتی جایگزینی به آن کشور کمک کند تا تحریم‌های اعمال شده از سوی غرب را دور بزند و ایران بتواند به فعالیت‌های منطقه‌ای خود ادامه دهد.
اولین گل بازی پرسپولیس - نساجی، جنجالی بحث‌برانگیز شد و مورد اعتراض بازیکنان نساجی هم قرار گرفت.
قاسم زاده گفت: فاز اول شادبوم را برای محتوا‌های آموزشی و کمک آموزشی که به صورت VOD هستند، راه اندازی کردیم که مبنای درآمدزایی آن نیز بر اساس ترافیک است که با تولیدکننده تقسیم می‌شود.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که در بازی این تیم برابر منچسترسیتی در جام اتحادیه باید از کمک داور ویدئویی استفاده می‌شد.
با توجه به آنکه «پرورش استعداد‌ها و کمک به تقویت خلاقیت» یکی از اهداف آموزش و پرورش محسوب می‌شود، اما در اکثر موارد، مدارس به صورت خودآگاه یا ناخودآگاه موجب تضعیف و حتی تضییع خلاقیت می‌شوند. این در حالی است که خلاقیت در آموزش‌وپرورش به‌اندازه سواد اهمیت دارد و باید به آن، به همان اندازه توجه داشت، زیرا هر کودکی دارای پتانسیل ذاتی خلاقیت است، اما این مسئله خودبه‌خود اتفاق نمی‌افتد بلکه نیاز به آموزش و جهت‌گیری مناسب دارد. با توجه به شروعِ پرورش خلاقیت از کلاس درس، معلمان نقش بسیار مهمی در ایجاد و تقویت این فرایند ایفا می‌کنند.
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۱ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مطابق معمول، به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۹ آبان ماه قابل برداشت است.
گفتگو شاید کمک کند که به راه‌حل نزدیک شویم، اما راه‌حل نیست، یعنی این‌جوری نیست که ما بیاییم گفتگو کنیم و مساله‌ای که در خیابان می‌بینیم، حل شود.
دمای سردتر یکی دیگر از عواملی است که به دویدن سریعتر در پاییز کمک می‌کند؛ صبح‌های سرد و در عین حال آفتابی و شب‌های سرد، بهترین فرصت را ایجاد می‌کنند.
معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره درخواست باشگاه استقلال جهت گرفتن حق پخش توضیحاتی را ارائه کرده است.
معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره درخواست باشگاه استقلال جهت گرفتن حق پخش توضیحاتی را ارائه کرده است.
معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره درخواست باشگاه استقلال جهت گرفتن حق پخش توضیحاتی را ارائه کرده است.
بحث سوء مدیریت است، متاسفانه برخی تعهدی به اجرا و اعمال قانون ندارند و وقتی زمانی اتفاقی می افتد، همه همدردی می‌کنند. در همه جای دنیا با خیلی کمتر از این میزان بارش، سیل می‌آید، اما مدیریت کرده و با این کار، خسارات جانی و مادی را کنترل می‌کنند؛ اما ما درباره جان عزیزانمان با مساله روبه رو می‌شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ