فدراسیون فوتبال به دلایلی نمی‌تواند برای پرداخت قسط دوم طلب رادوشوویچ به پرسپولیس کمک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این نامه رسمی مالیات در آخرین روز تیرماه برای فدراسیون فوتبال نوشته شده و با گذشت نزدیک به یک ماه ، تاج رئیس فدراسیون فوتبال جوابی منطقی و مستدل به آن منتشر نکرده است.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برخلاف روز اول مسابقات هیچ واکنشی به اتفاقات دیدارهای روز دوم از جمله بازی پرحاشیه سپاهان و تراکتور نداشت.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در حکمی عجیب بعد از اعتراض مدیر تیم پرسپولیس به شرایط نقل و انتقالات و سقف تعیین شده، رای به محرومیت 20 روزه افشین پیروانی داده است.
کمک داور ویدئویی تبدیل به یک چالش بزرگ طوری که رئیس فدراسیون هم نمی داند موانع عدم تحقق این اتفاق دقیقا چیستند!
مسئولان این شهر و البته فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید پاسخ این پرسش را بدهند که چطور یکی، دو روز قبل در جریان مراسم عید قربان، جشنی به اسم «جشن محفلی‌ها» در ورزشگاه امام رضا با حضور پرشور خانواده‌ها برگزار می‌شود و کسی نگران زیرساخت نیست؛ ولی برای فوتبال، اسم این ورزشگاه خط می‌خورد؟ این دوگانگی که در برنامه‌های مشابه، زنان در کنار خانواده‌های‌شان می‌توانند روی سکوی ورزشگاه بنشینند؛ ولی برای تماشای فوتبال حق ورود به ورزشگاه را ندارند، از کجا نشئت می‌گیرد؟ آیا در این شهر هم «زیرساخت» درست مثل ورزشگاه آزادی، فقط برای برنامه‌های غیرورزشی مهیاست؟
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به حرکت کمک داور داربی ۱۰۱ و حضور او در جشن قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در واکنش به اتفاقات رخ داده در فوتبال تهران، گفت: نگران هیأت فوتبال تهران نباشید چرا هیات رئیسه تصمیم خوبی در این مورد خواهد گرفت.
دبیرکل کمیته ملی المپیک می‌‌گوید فدراسیون فوتبال ۳ ماه است تکلیف تیم امید را مشخص نمی‌کند.
مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه فدراسیون فوتبال در خصوص ویلموتس مظلوم واقع شد، گفت: چرا مجلس باعث شد تا دو درصدی که وزارتخانه های صنعتی به ورزش می دادند، قطع شود.
چرا مهدی تاج که هنوز درباره تأیید صلاحیتش برای انتخابات فدراسیون فوتبال حرف و حدیث زیاد است، باید از فردی مثل احسان اصولی که به اندازه کافی جنجال داشته و حتی می‌تواند ضربه سنگینی به همین فوتبال بزند حمایت کند؟ اصولی متهم اصلی پرونده مشهد است. همان دیدار جنجالی ایران و لبنان که در حاشیه آن زنان را به ورزشگاه راه نداده، هیچ بلکه به صورت آن‌ها هم اسپری فلفل پاشیده شد
چرا فدراسیون فوتبال حکم حبیب کاشانی را نمی‌دهد؟
عزیزی خادم رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: چرا اجازه نداند فدراسیون فوتبالی که خوب کار می‌کرد به فعالیتش ادامه دهد.
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه می‌گوید وقتی با دیدیه دشان کار می‌کنید لازم نیست برای در اختیار گرفتن سرمربی درِ خانه همسایه را بزنید.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان انتقاداتی را نسبت به مشکلات مالی باشگاهش به زبان آورد.
اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال روسیه درحالی مطرح می شود که این فدراسیون با وجود تحریم‌های صورت‌گرفته از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) نمی‌تواند یوفا را به‌مقصد کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) ترک کند، چرا که برای چنین اقدامی مجوز فیفا ضروری است.
فیفا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران خواهان ارائه توضیحاتی درباره دلیل پرداخت نشدن پول ویلموتس شد.
حمید استیلی از رفتار فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ و پیشنهاد سرمربیگری تیم امید به او انتقاد کرد.
با این که در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال محور اصلی صحبت‌ها در مورد حضور کارلوس کی روش در تیم ملی بود، اما سخنگوی این فدراسیون به مردم و رسانه‌ها دروغ گفت.
با این که در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال محور اصلی صحبت ها در مورد حضور کارلوس کی روش در تیم ملی بود اما سخنگوی این فدراسیون به مردم و رسانه ها دروغ گفت.
وزیر ورزش و جوانان نتوانست در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال حضور پیدا کند و معاونش را به جای خود فرستاد.
انتخابات فدراسیون فوتبال فردا در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار خواهد شد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از لغو سفر میرشاد ماجدی به سوئیس جهت پیگیری امور جاری فدراسیون در تهران خبر داد.
۴۵ ماه حبس؛ حکم مادر بابک خرمدین
در توجیه انتخاب نشدن یکی از کاندیداهای سرمربیگری تیم ملی جوانان، به او گفته شد تو انتخاب اغلب اعضا بودی اما اگر معرفی می شدی، رسانه ها به میرشاد حمله می کردند که چرا رفیق خودش را انتخاب کرده اما حالا انتخاب فرشاد ماجدی آن ادعا را رد می‌کند. این ادامه راه عزیزی‌خادم است که پسرعمو و رفقایش را به فدراسیون آورد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ