روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدجواد حسین‌نژاد می‌گوید اینکه دیگران نگران آینده او هستند، باعث استرس خودش هم شده است.
ربات چت فقط با اطلاعات مربوط به سال ۲۰۲۱ و قبل از آن تغذیه شده است؛ با این حال همه چیز کمی متفاوت خواهد بود، زیرا ChatGPT از نظر مرور وب برخی از ارتقاء‌های عمده را دریافت کرده است و اگر بخواهید می‌تواند در وب جست‌وجو کند، اما باز مشکلی وجود دارد.
روزنامه فرهیختگان نوشت: اینکه گروهی بدون توجه به شخصیت چندبعدی شهید بهشتی صرفا با هدف تحقق ایده خود اظهاراتی را مورد توجه قرار داده و بیلبورد‌های تبلیغاتی شهر را مملو از آن کند، باعث می‌شود تا شهید بهشتی از یک شخصیت پیچیده و مملو از تجربه در زمینه حکمرانی در اذهان عمومی به یک شخصیت تک‌بعدی تقلیل یابد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مورد اینکه چرا او فقط درگیر مسائل باشگاه استقلال است، پاسخ داد.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: همه در مورد مسابقه با ژاپن صحبت می‌کنند اما ایران صرفا برای این بازی نیامده است.
فاصله قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و بازی نیمه‌نهایی جام حذفی فقط یک هفته است و به همین خاطر جشن قهرمانی سرخ‌ها در لیگ برتر با تمام شیرینی‌ها و جذابیت‌هایش طولانی نشد و نصفه‌کاره ماند.
سرمربی مارسی به داور بازی تیمش با لانس به شدت اعتراض کرد که چرا تصمیمات کلیدی را فقط به ضرر تیم او گرفته است.
در واقع به جای ۱.۳۲۰ میلیون شغل وعده داده شده در سال ۱۴۰۱، فقط ۲۶۳ هزار شغل ایجاد شده است. یعنی ۲۰ درصد آنچه وعده داده شده است؛ اگر مبنا را هم یک میلیون شغل وعده داده شده در انتخابات بدانیم فقط ۲۶ درصد آن محقق شده است. این آمار رسمی کشور است و امیدواریم که مسوولان دولتی از تحلیل آن ناراحت نشوند، زیرا وعده داده‌اند ولی عمل نکرده‌اند و اکنون باید توضیح بدهند چرا محقق نشده؟ آیا از ابتدا برآورد درستی نداشتند؟ یا مدیران دولت ضعیف هستند؟ یا برنامه قابل قبولی برای تحقق این وعده ندارند؟
نتایج یک نظرسنجی درباره تاثیر آب‌وهوا بر اعتماد‌به‌نفس و خلق‌وخوی زنان نشان می‌دهد که بیشتز زنان به‌طور میانگین فقط هفت هفته می‌توانند هوای سرد را تحمل کنند و بعد دوست دارند به یک جای گرم بروند.
مهدی قایدی در ترکیب استقلال فقط یک بازیکن خاص و تکنیکی نیست. یک بازیکن دوست داشتی هم هست.
گئورگی گولسیانی می‌گوید برای قهرمانی پرسپولیس تلاش زیادی خواهد کرد و معتقد است تیم‌شان در لیگ دیگر فرصت اشتباه ندارد.
فقط می‌ماند این سؤال که با این همه دکتر چرا اقتصاد و فرهنگ و جامعه و... این قدر بیمار است؟ چرا جراحی‌ها جواب نمی‌دهد؟ در نبوغ و توان حضرات که تردیدی نیست لابد "علت" را باید در "معلول" یافت و در بیمار که به این نسخه‌ها و درمان‌ها جواب نمی‌دهد!
حواشی و جنجال های بازی عجیب و غریب لیگ برتر والیبال همچنان ادامه دارد.
قاسم زاده گفت: فاز اول شادبوم را برای محتوا‌های آموزشی و کمک آموزشی که به صورت VOD هستند، راه اندازی کردیم که مبنای درآمدزایی آن نیز بر اساس ترافیک است که با تولیدکننده تقسیم می‌شود.
کارلوس کی‌روش رفت و دست خبرنگاران به او نرسید، اما دست کم می‌شود گوشه کوچکی از انبوه سوالات در مورد عملکرد او را برای ثبت در تاریخ گرد هم آورد.
مدیرورزشی باشگاه استقلال تعداد هواداران تیم فوتبال این باشگاه در سوپرجام را تنها 20 نفر اعلام کرد.
جواد نکونام در عرصه باشگاهی در سال‌های اخیر در فوتبال ایران موفق بوده و به طور حتم در صورت حضور در کادر فنی تیم ملی مورد تایید بازیکنان خواهد بود و می‌تواند تاثیر گذار باشد و از نظر شخصیتی هم شایسته احترام در کادر فنی تیم ملی است.
دلایل مختلفی برای عدم قطع همکاری بین یوونتوس و مکس آلگری وجود دارد.
اسلام احکام بسیاری دارد، چرا آن‌ها را قانون نکرده‌اند؟ از جمله چرا وجوب حجاب را در همه جا قانون نکردند، فقط در معابر و انظار عمومی جرم‌انگاری شده است، در حالی که حکم شرعی حجاب با هر ویژگی که دارد، در همه جا هست.
حرکت سریع کره چشم ما در زیر پلک- که به عنوان ساکاد توصیف می‌شود - ممکن است فقط یک واکنش عصبی به یک فعالیت اساسی‌تر در زمانی باشد که مغز ما هوشیار نیست.
اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، مدعی شد انتقادات نباید فقط معطوف به کریستیانو رونالدو باشد.
وریا غفوری در اردوی ترکیه هم با فولادی‌ها نبود و از بقیه بازیکنان کمی عقبتر است. البته او به صورت انفرادی تمرین می‌کرد، اما بهرحال جواد از حدود دقیقه ۷۰ به کاپیتان سابق استقلال بازی داد.
حجت‌الاسلام احمدی شاهرودی، گفت: این تورم و گرانی‌ها چیست؟ می‌گویند امتحان الهی است، اگر امتحان الهی‌ست فقط برای ما است؟ فقط برای ما ایرانی‌هاست؟ چطور در کنار ما کشور عراق این مصیبت تورم وگرانی را ندارند، یعنی خدا نمی‌خواهد آن‌ها را امتحان کند؟
بحث سوء مدیریت است، متاسفانه برخی تعهدی به اجرا و اعمال قانون ندارند و وقتی زمانی اتفاقی می افتد، همه همدردی می‌کنند. در همه جای دنیا با خیلی کمتر از این میزان بارش، سیل می‌آید، اما مدیریت کرده و با این کار، خسارات جانی و مادی را کنترل می‌کنند؛ اما ما درباره جان عزیزانمان با مساله روبه رو می‌شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ