اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تارتار بار دیگر در معرض یک سوال قرار گرفت: چرا به استقلال و پرسپولیس باختی؟
استقلال سومین تیمی شد که هر دو بازی ابتدایی خود در لیگ برتر بیست‌وسوم را با پیروزی پشت سر گذاشت. هفته آینده حداقل نوار یکی از جمع سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس پاره خواهد شد چرا که دو تیم اول جدول با هم مصاف دارند
رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مورد اینکه چرا او فقط درگیر مسائل باشگاه استقلال است، پاسخ داد.
مربی تیم استقلال با بیان اینکه قبلاً در مورد تمدید قرارداد برای فصل آینده صحبت کردیم گفت: امروز توپ هایمان به گل تبدیل نشد.
وحید قلیچ در ادامه حملات خود به یحیی گل‎‌محمدی باز هم در دعوای رسانه‌ای بین پرسپولیس و استقلال، طرف آبی‌های پایتخت را گرفت و جملات عجیبی را پیشکش سرمربی قهرمان لیگ کرد. منبع: توپ
پرسپولیس برای صد و یکمین دربی پایتخت باید هوادار را شکست دهد تا شاید بتواند همچون آبی‌ها هفتمین قهرمانی را کسب کند. هر چند که می‌توان منتظر یک شگفتی هم بود چرا که هوادار در لیگ بیست و دوم یکی از چهار شکست سرخپوشان را به شاگردان گل محمدی تحمیل کرده و این احتمال وجود دارد که امروز هم برنده از زمین خارج شود.
روزی که بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی قرعه‌کشی شد و پرسپولیسی‌ها فهمیدند که باید با هوادار مصاف دهند، از این قرعه بشدت استقبال کردند، چرا که فرصت انتقام برای آنها فراهم شده بود.
صدآنلاین| مهاجم پرسپولیس گفت: تعجب می‌کنم چرا بعضی‌ها دائما سعی دارند به زعم خودشان برای پرسپولیس مشکل درست کنند.
باشگاه پرسپولیس با انتشار عکس هایی نسبت به صحبت های باشگاه استقلال پس از باخت در دربی صد واکنش نشان داد.
استقلال تهران دربی صدم را به پرسپولیس باخت. تا پیش از این بازی استقلالی‌ها گمان می‌کردند مدعی قهرمانی هستند اما اعداد و ارقام چیز دیگری می‌گوید.
سرپرست باشگاه استقلال با انتقاد از عملکرد داور دربی گفت: اصلا از قضاوت داور راضی نیستم چرا که به سود پرسپولیس گرفت.
غلامرضا فتح آبادی بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس: من خیلی گرفتاری دارم، کسی خبر ندارد! چرا انقدر دورم؟ چه کسی می داند من کجا هستم؟ چه کسی می داند زن و بچه من چه می کنند؟ خبر دارند؟ می دانند به من چه گذشته؟
اگر پرسپولیس دربی را ببرد، در آمار کلی با استقلال مساوی خواهد شد و اگر استقلال برنده باشد، در آمار رسمی با پرسپولیس برابر می‌شود.
در شرایطی که محدودیت حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها از بین رفته و حتی در تبریز و اصفهان استادیوم‌ها پر می‌شود دربی تهران تنها در حضور ۱۵ هزار نفر برگزار خواهد شد
کارشناس امر مدیریتی فوتبال جزییات مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس را شرح داد؛ دقیقا همان مساله‌ای که می‌گویند باعث حذف سرخ‌ها از آسیا می‌شود.
اگرچه در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و همین فاکتور به تنهایی برای جذابیت این رشته ورزشی کافی است، ولی نشانه‌هایی وجود دارد که با استناد به آن می‌توان حدس زد که سپاهان، در مقایسه با استقلال و پرسپولیس کار راحت‌تری دارد.
کارشناس فوتبال با اشاره به وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: مربیان دو تیم باید دست از حاشیه برداند و تمرکزشان روی مسائل فنی باشد چرا که توقع از این دو تیم بالاست.
در خوشبینانه ترین حالت احتمال دارد یکی از تیم‌های پرسپولیس یا استقلال به دسته دوم لیگ قهرمانان قاره سقوط کنند چرا که به طور حتم قدرت‌های متمول عربی در کسب امتیاز امکانات و شرایط حرفه‌ای شرایط بهتری خواهند داشت.
کارشناس فوتبال با بیان این که سرخابی‌ها با احتیاط بازی کردند و نمی‌خواستند بازنده این دیدار حساس شوند، گفت: استقلال می‌توانست برنده این دیدار باشد اما دفاع و دروازه‌بان این تیم خوب نبودند.
پرسپولیس در شرایطی فردا به مصاف تراکتور می‌رود که از ۶ بازی قبل خود در لیگ بیست‌ودوم توانسته ۱۴ امتیاز کسب کند و به تنهایی در صدر جدول رقابت‌ها قرار بگیرد.
پرسپولیس در شرایطی که در تهران مقابل تیم هوادار قرار می‌گیرد یک روز دیر‌تر بازی خود را برگزار می‌کند و این سؤال برای استقلالی‌ها به وجود آمده که چرا درحالی که دو تیم شرایط مشابهی در اردوی تیم ملی داشتند و بازیکنان‌شان تیم ملی را در اردوی سخت ترکیه همراهی کرده‌اند، بازی استقلال ۲ روز بعد از بازگشت ملی‌پوشان از اتریش برگزار می‌شود، اما پرسپولیس با یک روز تأخیر در مقابل هوادار قرار می‌گیرد؟!
استقلالی‌ها نوشتند اگر وزیر ورزش برای یک بازی معمولی پرسپولیس به ورزشگاه می‌رود چرا در شب قهرمانی استقلال به ورزشگاه نرفت تا در مراسم اهدای کاپ قهرمانی به کاپیتان و اعضای تیم استقلال حضور داشته باشد؟
شاهرخ بیانی: وقتی استقلال ۶برصفر باخت، چرا پرسپولیس تست نداد؟
سرعت‌بخشی به عبور از تحریم‌ها در ایران‌خودرو

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ