باشگاه پرسپولیس با انتشار عکس هایی نسبت به صحبت های باشگاه استقلال پس از باخت در دربی صد واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس و تراکتور با مدافعانی رو به روی هم صف‌آرایی می‌کنند که همه آنها مدعی دعوت شدن به تیم ملی هستند.
دو مدافع پرسپولیس و تراکتور بعد از چند فصل در کنار یکدیگر بودن، اینبار شرایط را به شکلی دنبال خواهند کرد که باید علیه هم کار را دنبال کنند.
بدون درنظر‌گرفتن اتفاقاتی که بین تماشاگران دو تیم روی سکو‌ها رخ داده، اظهارات تندوتیز محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور، علیه پرسپولیس در فصول گذشته، حسابی جنجالی شده است. زنوزی حتی حاضر به استفاده از اسم پرسپولیس نیست و آن را واژه‌ای خارجی می‌داند. این مورد و اظهاراتی دیگر مانند بهره‌بردن پرسپولیس از داستان داوری یا حمایت‌های پشت پرده، باعث شده تا بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس، پیش از سوت شروع هم بدون حاشیه نباشد.
بهروز رهبری‌فرد با ادبیات جالب و منحصر به فردش در خصوص جدایی عیسی‌آل‌کثیر صحبت کرد.
علی شجاعی با انتشار پیامی اینستاگرامی به جمع بازیکنان تراکتور پیوست.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید استقلال و سپاهان اشتباهات خود در طول فصل را به گردن پرسپولیس انداخته‌اند.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که دیدار فینال جام حذفی برای بازیکنان پرسپولیس مانند بهترین خاطره دوران ورزشی او پیش برود.
او درباره بیانیه تیم ها علیه پرسپولیس تاکید کرد: به بازیکنانم گفتم اگر در آسفالت و چمن مصنوعی هم بود باید بازی را می بردیم. درست است که در استادیوم آزادی بهتر است بازی کنیم اما در شرایط فعلی تیممان فقط سه امتیاز بازی مهم بود.
مربی تیم فوتبال استقلال هم به انتقاد از تصمیم سازمان لیگ برای تغییر ورزشگاه محل بازی پرسپولیس و پیکان پرداخت.
سرمربی استقلال می گوید که باور دارد با وجود اشتباهات بزرگ علیه تیمش، می تواند قهرمان لیگ شود.
داستان غم‌انگیزی است که یک کارشناس ثابت می‌کند تیم خاص بیشترین سود را از اشتباهات داوری برده و پرسپولیس بیشترین زیان را دیده است، اما باز هم آن‌ها طرف طلبکار ماجرا هستند.
شکست استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران و همچنین حرکت عجیب ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال مقابل داوران دربی در رسانه‌های پرتغال هم بازتاب داشت.
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
نشست خبری مربی پرسپولیس در تبریز، تبدیل به جنجالی‌ترین کنفرانس مطبوعاتی این فصل فوتبال ایران شد.
مدافع باشگاه پرسپولیس هم به صف حمایت کنندگان از علی دایی بعد از توهین به او در تلویزیون پیوست.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حمایت از هم تیمی پیشین خود در تیم ملی ایران گفت: علی دایی برای پیراهن ملی جان داد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حمایت از هم تیمی پیشین خود در تیم ملی ایران گفت: علی دایی برای پیراهن ملی جان داد.
این مهاجم هلندی هیچ پولی را به عنوان مازاد دریافتی به پرسپولیس بازپس نداده و همین مساله سو نیت اورا برجسته می‌کند. گفته می‌شود او با پشتوانه تصمیمات سیاسی کشورش علیه ایران، تهران را ترک کرده و نگران غرامت تعیین شده توسط فیفا هم نیست!
علی آل کثیر در بازی تدارکاتی با پرسپولیس نیز موفق به گلزنی شد تا روند خوب خود را ادامه دهد.
در حال حاضر مرتضی پورعلی گنجی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مجید حسینی، چهار مدافع میانی حاضر در اردوی اتریش هستند و هر چهار نفر شانس زیادی دارند تا به قطر بروند. اما سؤال این است که از بین این چهار مدافع کدام‌شان فیکس بازی خواهند کرد و اگر حرف جلالی مورد استناد قرار بگیرد کدام دو بازیکن کنار هم زوج می‌شوند؟
سیرجانی‌ها در دو سال گذشته برای رسیدن به اهداف‌شان به امیر قلعه‌نویی اعتماد کرده و هدایت تیم‌شان را به ژنرال آبی‌ها سپرده‌اند؛ موضوعی که شاید خوشایند برخی‌ها هم نبود، اما حضور قلعه‌نویی در گل‌گهر، این تیم را کاملاً متحول کرد و اگر سال گذشته برخی اتفاقات برای این تیم رخ نمی‌داد، در همان سال اول حضور امیر قلعه‌نویی، گل‌گهر می‌توانست به آنچه که دنبالش بود، برسد.
ماجرای بازی‌های با تماشاگر در شهرستان‌ها برای پرسپولیس که طی فصول قبل هم بار‌ها دیده شده بود، پرسپولیس را آزار داد و با این شرایط همان بهتر که بازی‌ها با تماشاگر باشد.
شاید این ایده مورد علاقه توده هواداران فوتبال نباشد و اعتراض تماشاگران علیه سرمربی تیم را هم برانگیزد اما نکونام و فولاد با این روش توانستند مدعی عنوان قهرمانی را متوقف کنند.
دو تیم شکست خورده هفته اول رقابتهای لیگ برتر با اشتهای فراوان به پیروزی در هفته دوم به مصاف هم خواهند رفت اما مربی فصل گذشته پرسپولیس در اندیشه متوقف کردن صدرنشین هفته اول لیگ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ