من در طول دوران حرفه‌ای‌ام در کشور‌های مختلف و با بازیکنان بزرگ زیادی کار کرده‌ام، اما هرگز بازیکنانی همچون بازیکنان ایران ندیده‌ام
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گابریل کالدرون پلگرینو، سرمربی تیم ملی هائیتی، فرزند کالدرون، سرمربی سابق پرسپولیس است.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر برای دومین بار به تمرین تیم الغرافه قطر رفت. این در حالی است که کی‌روش هنوز به تمرین تیمی که دو مدافع تیم ملی را دارد نرفته است.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در تمرین باشگاه السیلیه قعرنشین لیگ ستارگان قطر حاضر شد.
در طول سال‌هایی که با کی روش در تیم ملی کار کردیم، خاطرات خوب زیادی داشتیم اما برجسته ترینش که خاطره خیلی خوبی برای خیلی ها هم است، بازی با کره جنوبی و صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ است. پس از آن هم بازی با مراکش می‌تواند برای همه جذاب باشد.
سرمربی نیم فصل اول نفت مسجد سلیمان می گوید این تیم با وجود شرایط سختی که دارد می تواند در لیگ برتر بماند.
مهرداد محمدی دعوت شدن به تیم ملی را حق خود می‌داند و حرف‌های جالب توجهی در مورد سختی گلزنی در ایران و بازگشت سیاوش یزدانی به سپاهان می‌زند.
کی‌روش رسما تا ۲۰۲۶ سرمربی قطر شد
فدراسیون فوتبال قطر به‌صورت رسمی اعلام کرد که کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور انتخاب شده است.
کارلوس کی‌روش سرانجام به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال قطر معرفی شد.
رورنامه الرایه گزارشی را از روند انتخاب کی‌روش به عنوان جانشین فلیکس سانچز در تیم ملی قطر منتشر کرد.
کارلوس کی‌روش بازی تیم‌های السد و ام صلال در لیگ قطر را نظاره گر شد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران از انتخاب کی‌روش به عنوان سرمربی تیم‌ملی قطر خبر داد.
ورود مهاجم برزیلی گل‌گهر به زمین روند بازی را برای این تیم تغییر داد.
درحالی‌که رو‌زنامه‌های قطری بعد از یکی-دو روز نوشتن درباره این ماجرا، سکوتی کامل در این باره کرده‌اند، با ادیتور روزنامه استاد دوحه، عبدالعزیز، صحبت کردیم. او روزنامه‌نگاری باسابقه و اهل مصر است که سال‌هاست در تحریریه استاد دوحه می‌نویسد.
علیرضا بیرانوند ستاره تیم فوتبال پرسپولیس در مصاف با گل‌گهر بود و در طول این مسابقه به مانند یک رهبر تیمش را هدایت کرد.
مشخص شده که این نگرانی مدیران ارشد فدراسیون بی‌مورد بوده و پیام دستیار کی‌روش برای مذاکره بعداز تعطيلات کریسمس هم دروغ بود، چراکه کی‌روش از همان قطر با تیم میزبان مذاکره کرد.
بیست و چهار ساعت با سردار آزمون. ستاره کنجکاوی برانگیز فوتبال ایران در زادگاهش...
مهدی تاج همچنان معتقد است بهترین تصمیم در خصوص نیمکت تیم ملی برای حضور در جام جهانی، حضور کارلوس کی‌روش بوده است.
سرمربی تیم ملی ایران نظاره‌گر مسابقه فینال جام جهانی ۲۰۲۲ است.
به نحوه کار کارلوس کی‌روش در جام جهانی بیست و دوم نقد‌های متعددی وارد است، اما جالب‌ترین و عجیب‌ترین کار او این بود که با وجود این امکان قانونی که ۲۶ بازیکن را به قطر ببرد ۲۵ نفر را با خود همراه کرد و نفر بیست و ششم را هرگز انتخاب نکرد.
سن و سال بازیکنان برای جام جهانی هرگز نمی‌تواند دغدغه خاصی باشد. برخلاف لیگ، بازیکنان شاغل در جام جهانی، حتی اگر به فینال هم برسند، نهایتا هفت بازی قرار است داشته باشند که با توجه به پیشرفت علوم تمرینی، بسیاری با سن بالاتر از ۳۰ هم توان بازی چشمگیر و جنگنده را دارند
واقعیت امر این است که تیم ملی در جدال با نیکاراگوئه نمایش جذابی نداشت و با وجود برتری در تملک توپ، به‌ویژه در نیمه نخست، از خلق موقعیت‌های متعدد هم عاجز نشان داد. این موضوع باعث شده بسیاری با اشاره به تفکرات فوتبالی کی‌روش که مبتنی بر کار‌های دفاعی است از این مرد پرتغالی ایراد بگیرند که او هرگز عوض نمی‌شود و حتی در بازی با ضعیف‌ترین رقبا هم به فکر نباختن است
گفته می‌شد ادو یکی از همکاران کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۴ خواهد بود که هرگز این اتفاق رخ نداد. با این حال ارتباط طرفین همچنان حفظ شده و کارلوس کی‌روش هم همیشه نشان داده در حمایت از بازیکنان تیم ملی سنگ تمام می‌گذارد و هر جا که نیاز باشد، از آن‌ها به نیکی یاد می‌کند. شاید این بار هم مسئولان آرسنال برای قطعی کردن انتقال طارمی، سراغی از او گرفته باشند. بخصوص که دوست صمیمی کی‌روش، مدیر ورزشی آرسنال است و همه‌کاره این انتقال جذاب، بزرگ و رؤیایی.
روزنامه گاردین در گزارشی درباره پیروزی تیم ملی بر اروگوئه می‌گوید ایران امیدوار است با بازگشت کی‌روش بتواند با عبور از وضعیت به‌هم‌ریخته قبلی در جام جهانی بدرخشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ