درحالی‌که رو‌زنامه‌های قطری بعد از یکی-دو روز نوشتن درباره این ماجرا، سکوتی کامل در این باره کرده‌اند، با ادیتور روزنامه استاد دوحه، عبدالعزیز، صحبت کردیم. او روزنامه‌نگاری باسابقه و اهل مصر است که سال‌هاست در تحریریه استاد دوحه می‌نویسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹، رقابت‌های فوتبال جام کشور‌های آمریکای شمالی و مرکزی را با شکستی سنگین ترک کرد.
سرمربی سابق تیم ملی در لیست تیم ملی قطر انقلاب بزرگی ایجاد کرد.
قرعه سخت قطر با کی‌روش در جام کونکاکاف
سال‌ها قبل و هنگام برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، قبل از بازی ایران و قطر شایعه تبانی کی‌روش با مسئولان قطری در ایران مطرح شده بود که صحت نداشت و تیم ملی آن بازی را با یک گل برد. علی کفاشیان در بخش‌هایی از گفتگو با ایسنا به این ماجرا پرداخته است.
افشای قرارداد کی‌روش با قطر؛ ۱۵۰ میلیارد تومان!
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران که وظیفه استعدادیابی را هم بر عهده داشت، احتمالا به کادر فنی تیم ملی قطر اضافه خواهد شد.
دلایلی که فدراسیون فوتبال قطر سراغ کارلوس کی‌روش مربی سابق تیم ملی ایران رفته و ماموریت جدید او با «عنابی» تشریح شد.
کی‌روش رسما تا ۲۰۲۶ سرمربی قطر شد
فدراسیون فوتبال قطر به‌صورت رسمی اعلام کرد که کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور انتخاب شده است.
کارلوس کی‌روش سرانجام به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال قطر معرفی شد.
رورنامه الرایه گزارشی را از روند انتخاب کی‌روش به عنوان جانشین فلیکس سانچز در تیم ملی قطر منتشر کرد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر امروز یکی دیگر از مسابقات لیگ ستارگان را به تماشا نشست و چهره شاخصی را ملاقات کرد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران از انتخاب کی‌روش به عنوان سرمربی تیم‌ملی قطر خبر داد.
کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران برای عقد قرارداد با تیم ملی قطر وارد این کشور شد.
ادیتور روزنامه قطری استاد دوحه در گفت‌وگوی اختصاصی با ورزش سه، از توافق کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال قطر پرده برمی‌دارد.
خبرنگار و تهیه کننده شبکه الکاس قطر از اقدام فدراسیون فوتبال این کشور در مذاکره با کارلوس کی‌روش اظهار تعجب کرد و گفت: مربی‌ای می‌خواهیم که تیمش زیبا بازی کند نه دفاعی به سبک کی‌روش!
خبرنگار و تهیه کننده شبکه الکاس قطر از اقدام فدراسیون فوتبال این کشور در مذاکره با کارلوس کی‌روش اظهار تعجب کرد و گفت: مربی‌ای می‌خواهیم که تیمش زیبا بازی کند نه دفاعی به سبک کی‌روش!
انتخاب سرمربی خارجی که بتواند گرهی از فوتبال کور ایران باز کند نیز به این سادگی نخواهد بود. واقعیت این است که به واسطه اتفاقات اخیری که در فوتبال ایران رخ داده، بسیاری از کشور‌های اروپایی خواستار خروج شهروندانشان از ایران شده‌اند. همین حالا شایعه خروج یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس از تهران، بی‌ارتباط با این مورد نیست. در چنین فضایی آوردن هر مربی خارجی به ایران هم به اندازه کافی دردسر دارد. شاید از همین‌رو است که هنوز هم باید نگران خطر حضور مجدد کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران بود. مردی که در قطر نشان داد چطور خوشایند دولتی‌ها حرف بزند و فارغ از نتایجی که در زمین می‌گیرد، می‌تواند گارانتی‌ای برای ادامه کار برای خودش داشته باشد.
مشخص شده که این نگرانی مدیران ارشد فدراسیون بی‌مورد بوده و پیام دستیار کی‌روش برای مذاکره بعداز تعطيلات کریسمس هم دروغ بود، چراکه کی‌روش از همان قطر با تیم میزبان مذاکره کرد.
مدافع راست آبی‌های تهران بار دیگر شانس حضور در اردوی ارزیابی فنی تیم ملی به دست آورد.
کی‌روش کمپ تمرینی تیم ملی در قطر را وتو کرد
کی‌روش: در قطر بازی را برای حریفان سخت می‌کنیم
این شایعه که وزیر به بازیکنان تیم ملی یک روز قبل از بازی خبر داده بود که ممکن است وی با قطر معامله‌ای کرده باشد چقدر درست است؟
سرمربی فولاد خوزستان احتمالاً در کسوت مربی به تیم ملی فوتبال ایران بازخواهد گشت و مسافر قطر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ