سن و سال بازیکنان برای جام جهانی هرگز نمی‌تواند دغدغه خاصی باشد. برخلاف لیگ، بازیکنان شاغل در جام جهانی، حتی اگر به فینال هم برسند، نهایتا هفت بازی قرار است داشته باشند که با توجه به پیشرفت علوم تمرینی، بسیاری با سن بالاتر از ۳۰ هم توان بازی چشمگیر و جنگنده را دارند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی قطر بعد از قرعه کشی اعلام کرد تیمش در بین بهترین های آسیا قرار دارد و برای عنوان قهرمانی مجدد تلاش می کند.
سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران که همواره اعتقاد داشت در دوره نخست فرصت کافی برای رسیدن به موفقیت در اختیارش نبوده است، پس از ۱۷ سال به آرزویش رسید و دوباره سکاندار تیم ملی شد.
بعد از این همه سال همزیستی و تجربه حضور در ۵تورنمنت مختلف، می‌توان برخی از باور‌های رواج‌یافته پیرامون کارلوس را مورد بازبینی قرار داد.
بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با هدایت کارلوس کی‌روش با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش نتوانست به مرحله حذفی برود، مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش روز گذشته صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ بیان کردند که این سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر کرده بود، به آن‌ها پاسخ داد.
سرمربی تیم ملی ایران در پایان بازی آمریکا در پاسخ به سئوالات خبرنگاران تاکید کرد ایران باید بازیهای بعدی خود را ببرد.
اعضای تیم ملی فوتبال ایران تا ساعاتی دیگر به ایران بازمی‌گردند تا اینگونه پرونده تیم ملی و حضور در قطر خیلی زود بسته شود.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از حذف این تیم از جام جهانی پیامی را منتشر کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از شرایط روحی و جسمی ملی پوشان کشورمان در آستانه دیدار برابر ولز گفت: همه بازیکنان برای انجام یک دیدار سخت آماده هستند.
علی کریمی بعد از 4 سال توانست در لیست کارلوس کی‌روش قرار بگیرد و رویای حضور در جام جهانی برایش محقق شود.
تیم ملی ایران به دنبال کسب سومین برد خود در تاریخ مسابقات جام جهانی است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار برابر تونس گفت که باخت و گل خوردن را دوست نداریم و فرصت‌های خوبی پیش از پنالتی تونس در اختیار داشتیم.
سرمربی تیم‌ملی به پرسش‌ها درباره فهرست تیم برای جام جهانی پاسخ داد. او همچنان که پیش‌تر هم گفته بود، باز بر این نکته تاکید کرد که "این آماده‌سازی صحیح برای جام جهانی نبود. "
سرمربی تیم‌ملی ایران پس از چیزی حدود چهار سال به ورزشگاه آزادی بازگشته است.
سرمربی تیم‌ملی ایران پس از چیزی حدود چهار سال به ورزشگاه آزادی بازگشته است.
این بار خبری از شوخی و خنده در صورت کی‌روش نبود؛ خشم، اخم و ناراحتی، تنها نکاتی بود که در چهره و کلمات سرمربی تیم‌ملی دیده می‌شد.
ریکاردو ساپینتو با سرمربی پرتغالی تیم ملی توافق کرده است تا بازیکنانش را بعد از سوپرجام در اختیار کی‌روش قرار دهد.
محمدرضا اخباری برای دومین اردوی پیاپی در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کرد.
اگر قرار باشد که هفته دوازدهم در اختیار تیم ملی باشد، داربی بعد از جام جهانی خواهد بود. برای کی‌روش هم آماده‌سازی تیم ملی سخت است چون فرصت کمی دارد
سرمربی تیم ملی بعد از یک هفته استراحت و تماشای یک دیدار اروپایی به تهران بازگشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از تساوی این تیم برابر سنگال و پایان اردوی اتریش، از عملکرد بازیکنانش اظهار رضایت کرد.
تیم ملی ایران در نخستین بازی تدارکاتی خود بعد از سرمربیگری کی‌روش، توانست اروگوئه را با تک گل مهدی طارمی شکست دهد.
اطلاعات و اخباری که درباره سرمربی تیم ملی فوتبال است همین اطلاعات موجود در فضای رسانه‌ای است. ایشان تازه وارد شدند، اجازه دهید کارشان را شروع کنند بعد اخبار کامل‌تری در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.
مربی سابق تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی و تیم الاهلی مصر بعد از حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران، پیامی را برای او منتشر کرد.
کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی با انتشار پستی در اینستاگرام، برای بازگشت به تیم ملی ایران چراغ سبز نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ