اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان آسیا در اولین بازی تحت هدایت سرمربی جدید امروز به مصاف تیم امید کرواسی خواهند رفت.
فدراسیون فوتبال قطر به‌صورت رسمی اعلام کرد که کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور انتخاب شده است.
کارلوس کی‌روش سرانجام به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال قطر معرفی شد.
کارلوس کی‌روش پرتغالی رسما به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال قطر انتخاب شد.
فدراسیون فوتبال با انتشار پیامی از زحمات کارلوس کی روش در تیم ملی ایران قدردانی کرد.
فدراسیون فوتبال به طور رسمی اعلام کرد قرارداد کارلوس کی‌روش ماهیانه به مبلغ ۵۰ هزار یورو بوده است.
لیست تیم ملی قرار است تا ساعاتی دیگر به طور رسمی از سوی کادرفنی و کارلوس کی‌روش اعلام شود و این در حالیست که از دقایقی پیش شایعات زیادی درباره شگفتی و خط خوردن برخی چهره‌ها شکل گرفته است.
لیست تیم ملی قرار است ساعاتی دیگر به طور رسمی از سوی کادرفنی و کارلوس کی‌روش اعلام شود و این در حالیست که از دقایقی پیش شایعات زیادی درباره شگفتی و خط خوردن برخی چهره‌ها شکل گرفته است.
بعد از حضور کی‌روش در ایران، این مربی پرتغالی خواهان حضور جواد نکونام به عنوان دستیار در تیم ملی ایران بود که بعد از مخالفت باشگاه فولاد خوزستان، حالا نکونام رسما این پیشنهاد را رد کرده است.
در حالی‌که ظهر امروز اخبار اولیه از میزان مصدومیت سردار آزمون، حاکی از گذشتن خطر از سر مهاجم سرشناس تیم ملی بود، ساعتی قبل منابع رسمی باشگاه لورکوزن، زمان دوری گلزن تیم ملی از میادین را اعلام کردند تا اولین شوک به کی‌روش وارد شود.
در حالی‌که ظهر امروز اخبار اولیه از میزان مصدومیت سردار آزمون حاکی از گذشتن خطر از سر مهاجم سرشناس تیم ملی بود، ساعتی قبل منابع رسمی باشگاه لورکوزن زمان دوری گلزن تیم ملی از میادین را اعلام کردند تا اولین شوک به کی‌روش وارد شود
دستیار دراگان اسکوچیچ درباره اخراج از تیم ملی ایران با کنایه عنوان کرد: "کارلوس کی‌روش پس از اینکه دیگران کار را برای او انجام دادند، شرایط راحتی خواهد داشت. "
سرمربی تیم ملی ایران از امروز رسما کار خود برای آماده سازی ایران به منظور شرکت در جام جهانی قطر را شروع کرد.
اولین پیام رسمی کی‌روش به تیم ملی ایران
کی‌روش به‌ازای هر بردی که با ایران به دست می‌آورد، اعم از بازی دوستانه و رسمی، دست‌کم ۱۱ هزار یورو به دستمزدش اضافه می‌کند. با توجه به اینکه سه بازی دوستانه قبل از شروع جام جهانی در برنامه تیم ملی گنجانده شده و سه بازی هم در مرحله گروهی جام جهانی وجود دارد، پس کی‌روش حداقل شش بازی فرصت خواهد داشت تا به پایه قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران بیفزاید. واضح است که او حتی اگر بازی‌ها را نبرد و فقط مساوی هم کند، باز می‌تواند به پاداش تیم ملی فکر کند.
با رسمی شدن حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی، شاهد واکنش‌های مثبت و منفی نسبت به این اتفاق هستیم.
کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها ساعتی بعداز اعلام رسمی بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران، برای او یک پوستر ویژه خوش‌آمد گویی منتشر کرد!
با رسمی شدن حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی، شاهد واکنش‌های مثبت و منفی نسبت به این اتفاق هستیم.
خوشامدگویی صفحه رسمی تیم ملی به کی روش: یوز در کنار آقای CQ آرام گرفت
سایت فدراسیون فوتبال کی روش را به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی کرد
با اعلام مدیررسانه تیم ملی ایران، کارلوس کی‌روش جایگزین دراگان اسکوچیچ شد.
در شرایطی که هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده اما رسانه های جهان نسبت به بازگشت احتمالی کارلوس کی‌روش واکنش نشان داده‌اند.
یک رسانه مصری اعلام کرد که سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران روز سه‌شنبه رسما تیم جدید خود را اعلام خواهد کرد.
اگر کی‌روش هنوز خودش سرمربی تیم ملی ایران بود و یک مربی دیگر چنین ویدئو‌های پرمعنایی درباره تیم ملی ایران منتشر می‌کرد، به سادگی از کنار آن می‌گذشت؟ باورنکردنی است که کی‌روش خیلی سریع یک کنفرانس خبری تشکیل ندهد و به فرد مذکور با ادبیات خاص خودش نتازد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ