ورود مهاجم برزیلی گل‌گهر به زمین روند بازی را برای این تیم تغییر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی عقیلی می‌گوید مشتاقانه در انتظار تقابل تیم ملی ایران و قطر خواهد بود و شک ندارد شاگردان قلعه‌نویی برابر کی‌روش پیروز می‌شوند.
سرمربی تیم ملی در یک بازی خیرخواهانه در شرق تهران شرکت کرده است.
سرمربی تیم ملی در مصاف با قرقیزستان از مجید حسینی و مرتضی پورعلی‌گنجی در ترکیب اصلی بهره برده است.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است مهدی طارمی می‌تواند حداقل 5،6 سال دیگر در سطح اول فوتبال جهان بازی کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: من اعتقاد دارم با حریفان قدرتمند بازی کنیم. دنبال بهبود رنکینگ با بردن تیم‌های ضعیف نیستم. من اتفاقا برعکس فکر می‌کنم. با حریفان سخت‌تر بازی کنیم بهتر است.
تیم ملی فوتبال ایران در جریان رقابت‌های جام ملتهای آسیا در هتل الریان مستقر خواهد شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با کارلوس کی‌روش عکس یادگاری انداخت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در دو رویداد مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا عازم قطر شد.
بازیکن محبوب و پیشین تیم ملی با انتقاد از وضعیت اقتصادی در کشور گفت: هیچ جای دنیا مثل ایران نیست که در عرض دو ماه قیمت دلار و مواد غذایی چند برابر شود و مردم در تهیه مایحتاج اولیه خود دچار مشکل شوند، برای همین می گویم سال گندی را پشت سر گذاشتیم!
کارشناس و پیشکسوت فوتبال در ارزیابی فنی دو سرمربی فعلی و سابق تیم ملی ایران گفت: تفاوت کی روش و قلعه نویی در سبک و نحوه بازی تیم است که شرایطی کاملا متفاوت با یکدیگر دارند.
محسن معتمدکیا بار دیگر به عنوان مدیر رسانه در کنار تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود.
سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران گفت به عنوان سرباز در این تیم حضور دارد.
امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هشت بازیکنی که همراه با کارلوس کی‌روش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور داشتند را به دلایل مختلف در فهرست مد نظرش برای شروع کار قرار نداده است.
مهاجم جوان ذوب‌آهن در فهرست جدید تیم ملی قرار گرفته است.
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با سرمربیگری امیر قلعه نویی به زودی اعلام می‌شود و همگان در انتظار مشخص شدن نفرات دعوت شده و مقایسه آن با لیست جام جهانی هستند.
دو بازیکن ایرانی باشگاه الاهلی قطر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
مربی پرتغالی سابق تیم ملی فوتبال مد نظر امیر قلعه‌نویی برای حضور در کادرفنی او است.
امیر قلعه‌نویی بازیکنی که در دوره کی‌روش از لیست تیم ملی فوتبال دور افتاده بود را دوباره به تیم ملی دعوت کرده است
در شرایطی که امیر قلعه نویی قصد دارد از مربیان برزیلی و پرتغالی که با آنها در تراکتور سابقه کار دارد در تیم ملی ایران استفاده کند، شانس کریم باقری برای بازگشت به نیمکت ایران کم است.
سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران که همواره اعتقاد داشت در دوره نخست فرصت کافی برای رسیدن به موفقیت در اختیارش نبوده است، پس از ۱۷ سال به آرزویش رسید و دوباره سکاندار تیم ملی شد.
مدت‌هاست در فضای ورزش ایران استفاده از مربی ایرانی تبدیل به شعار شده و حالا با توجه به چنین رویکردی ممکن است کی‌روش به این سادگی‌ها سرمربی تیم ملی نشود. در چنین فضایی است که یک‌باره نام امیر قلعه‌نویی، سرمربی کنونی تیم گل‌گهر سیرجان هم مطرح می‌شود. این موضوعی است که یکی از نمایندگان مجلس هم به آن اشاره کرده است.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی را تغییر بدهد و دو گزینه خارجی و یک گزینه داخلی مدنظر دارد.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی را تغییر بدهد و دو گزینه خارجی و یک گزینه داخلی مدنظر دارد.
رییس کمیته فوتبال مجلس ادعا می‌کند که تاج سه گزینه را برای نیمکت تیم ملی در نظر گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ