سرمربی نیم فصل اول نفت مسجد سلیمان می گوید این تیم با وجود شرایط سختی که دارد می تواند در لیگ برتر بماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عملکرد مدافع جوان تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا باعث ارائه پیشنهاداتی به وی برای پیوستن به تیم‌های خارجی و پذیرش تابعیت قطر شد که واکنش این بازیکن را به همراه داشت.
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران همراه این مربی پرتغالی در کشور قطر رویت شد.
حسین فرکی در گفت و گویی مفصل به انتقاد از تصمیمات فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش پرداخت.
مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران ضمن اشاره به سطح کیفی فنی فوتبال باشگاهی کشور گفت: با توجه به شرایطی که حاکم است، خوب شد که کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دو بازی حساس را در جام جهانی به حریفانمان واگذار کردیم گفت: عملکرد کی‌روش ضعیف بود و او نتوانست انتظارات را برآورده کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه فوتبال ما به تغییرات اساسی نیاز دارد، گفت: کی روش با اینکه عملکرد ضعیفی داشته اما نمی‌خواهد فوتبال ایران را ترک کند.
معاون وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد تیم ملی ایران بتواند در آینده نتایج بهتری بگیرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تماشای بازی های ایران در جام جهانی برایش سخت بوده است، بعد از حذف این تیم در جام جهانی از ترکیب کارلوس کی‌روش انتقاد کرد.
تقابل نابرابر ایران با گرانترین تیم ملی فعلی دنیا به نتیجه‌ای فاجعه‌بار انجامید و خبر بد اینکه این کابوس هنوز یک نیمه ادامه دارد! سورپرایزهای ترکیب کی‌روش جواب عکس داد و شیرازه تیم پاشید. تعویض اجباری بیرانوند هم ....
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که پیش از این هم اقداماتی برای تقویت روحیه و انگیزه بازیکنان انجام داده بود، قبل از دیدار برابر انگلیس هم از این حربه برای تقویت روحی ملی پوشان استفاده کرد.
یکی از موضوعات گیج‌کننده‌ای که همچنان برای اهالی فوتبال در ایران مجهول باقی مانده، این است که چرا کارلوس کی‌روش از امکان قرار دادن ۲۶بازیکن در فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی استفاده نکرد و فهرستش را با فقط ۲۵بازیکن بست.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که در جلسه با رئیس جمهور اتفاقات خوبی رخ داد، گفت: توقعات از تیم ملی در جام جهانی باید در حد انتظار باشد.
کی‌روش با عدم دعوت از چهار بازیکن اصلی اردوهای تیم ملی به تمرین امروز صبح در کمپ ، زمزمه حذف سرلک و نورافکن از لیست نهایی اش برای جام جهانی قطر را قوت بخشید. لغو نشست خبری مرد پرتغالی ابهام را بیشتر کرده اما لیست آخر تقریبا مشخص شده است
نشریه ورزشی معتبر آفریقای جنوبی به فشارها برای حذف تیم ملی ایران از جام جهانی و نگرانی کارلوس کی‌روش در این مورد پرداخت و نوشت: سرمربی تیم ملی ایران مضطربانه منتظر تصمیم فیفاست.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به بازیکنان توصیه کرد با تعهد به کار پاسخ فداکاری خانواده فوتبال ایران را بدهند.
من می‌توانم با کی‌روش، ساپینتو و بقیه که سر‌ ملت ایران را کلاه می‌گذارند رفیق بشوم و دلالی‌ آنها را بگیرم و از کنارشان بخورم و حرف هم نزنم اما کار ما این نیست.
کارشناس فوتبال با بیان این که تیم ملی هنوز در خط دفاعی ضعف‌هایی دارد گفت: کی‌روش از برگزاری دیدارهای اردوی اتریش درس‌های خوبی گرفت که می‌تواند در آینده به این تیم کمک کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه انتخاب سرمربی شفاف نبوده، گفت: کی روش نقشی در آماده‌سازی تیم برای جام‌جهانی نخواهد داشت اما می‌تواند در این زمان کوتاه ترکیب دلخواهش را انتخاب کند.
سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان قبل از رفتن تیم ملی به قطر، سوپرایز جدیدی را خواهد داشت.
کارشناس فوتبال ایران بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی فوتبال را غیر قابل قبول توصیف کرد و گفت: اگر قرار بود این مربی کمکی به تیم ملی و فوتبال ایران کند در هشت سال انجام داده بود.
با تصمیم فدراسیون فوتبال ایران، کارلوس کی‌روش پرتغالی بار دیگر هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت تا ایران را در مسابقات جام جهانی 2022 قطر هدایت کند.
پیشکسوت تیم ملی اعتقاد دارد که مطرح شدن نام کی روش برای هدایت تیم ملی، در راستای یک بازی انتخاباتی است که از مدت‌ها قبل آغاز شده است.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران پیام مشکوکی را برای بازگشت به این تیم منتشر کرد.
یکی از بدهی‌های فدراسیون فوتبال کشورمان بدهی مالیاتی کارلوس کی‌روش بود که در نهایت این مبلغ با گذشت سه سال پرداخت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ