رشت- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعتراضات مردمی پذیرفته شده اما تغییر آن به گونه ای که علیه منافع ملی و تمامیت ارضی باشد خط قرمز نظام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه "ال پائیس" پیش از برگزاری جلسه دادگاه برای محاکمه شکیرا خواننده مشهور به اتهام کلاهبرداری مالیاتی 14.5 میلیون یورویی به اسناد دادگاه دسترسی پیدا کرده که نشان می دهد این هنرمند کلمبیایی تبار مدعی شده که تا سال 2015 در اسپانیا زندگی نکرده و از آسیب جبران ناپذیری که به شهرت اش وارد شده متاسف است.
تیم های مدعی و تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به شدت به قانون سقف قرارداد در لیگ برتر معترض هستند.
اعتراض رد شد؛ حذف قطعی استقلال از آسیا
گفته می شود که اعتراض استقلال به عدم صدور مجوز حرفه ای، در کمیته استیناف نیز رد شده است.
بیانیه استقلال در اعتراض به مردودی در مجوز حرفه‌ای و حذف از آسیا
سخنگوی باشگاه استقلال در گفت و گویی بار دیگر نسبت به عملکرد داور دربی موضع‌گیری کرد.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: اعتراضات اخیر در آسیا و حتی کشورهای اروپایی نشاندهنده آن است که مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین توانسته است وجدان جهانی را بیدار کند.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به خبر حذف این باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: در حد خودمان مدارک و مستنداتی را برای کسب مجوز حرفه‌ای بارگذاری کرده‌ایم.
در جریان اجلاس کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مهدی تاج یک بار دیگر به رییس فیفا بابت استفاده از عبارتی جز خلیج فارس، تذکر داد.
سرلشکر باقری گفت: جمعیتی که به خیابان‌ها آمدند کمتر از سه دهم درصد جمعیت کشور بود. مردم تفاوت اعتراض با آشوب را تشخیص دادند و بصیرت داشتند. همین مقدار آسیبی که شکل گرفت باید ریشه شناسی شود. برخی جوانان ما فریب خوردند. این نشان می‌دهد که شاید دچار آسیب و کاستی‌هایی هستیم که باید با گفتگو، مفاهمه و تبیین، آن‌ها را از واقعیت‌ها آگاه کنیم.
سرلشکر باقری گفت: جمعیتی که به خیابان‌ها آمدند کمتر از سه دهم درصد جمعیت کشور بود. مردم تفاوت اعتراض با آشوب را تشخیص دادند و بصیرت داشتند. همین مقدار آسیبی که شکل گرفت باید ریشه شناسی شود. برخی جوانان ما فریب خوردند. این نشان می‌دهد که شاید دچار آسیب و کاستی‌هایی هستیم که باید با گفتگو، مفاهمه و تبیین، آن‌ها را از واقعیت‌ها آگاه کنیم.
گزارشی از فعالیت‌های گروهک های کومله؛ از اعتراض های عادی تا تغییر فاز و تشویق مردم به اغتشاشات و آسیب به اموال دولتی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
آقای عبدی به عنوان یک اصلاح‌طلب، منتقد انقلاب هستند، چون از هزینه‌های انقلاب هراس دارند؛ هراس خشونت، بی‌ثباتی، ناامنی، آسیب به زیرساخت اقتصادی جامعه. چنین هراسی واقعی است و قابل درک و باید جدا به آن‌ها توجه کرد. اتفاقا مردم عادی هم از ریسک خشونت و اغتشاش و خشونت در هراس هستند.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ما تمامی آسیب‌های اجتماعی را در بهزیستی می‌بینیم اما در زمان اختصاص بودجه, اعتبارات را به ردیف‌ها و محل‌های دیگر اختصاص می‌دهیم.
محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی شب گذشته با حضور در بیمارستان ولیعصر (عج) فراجا در تهران از تعدادی از مجروحان نیروی انتظامی عیادت و دلجویی کرد. قالیباف در جریان این عیادت با اشاره به نقش مهم فراجا در تامین امنیت کشور و مقابله با ناامنی گفت: در این مدت شاهد بودیم که برخی با سوء استفاده از اعتراضات، با به خشونت کشاندن این اعتراضات به اموال عمومی و نیز اموال مردم آسیب زده و دست به قتل و غارت زدند.
یکی از موضوعاتی که همیشه گریبان گیر بازار سرمایه بوده است بحث دخالت دولت‌ها در شرکت‌های بورسی بوده تا جاییکه این دخالت‌ها باعث شده است تا درآمد شرکت‌های بورسی آسیب ببیند و حتی در برخی مواقع شرکت‌های بورسی متحمل زیان شده اند. اما طی سالیان گذشته ناشران هیچ موقع به فشار‌های دولتی اعتراض نکرده اند. با توجه به اهمیت این موضوع با یک کارشناس بازار سهام به بررسی این موضوع پرداخته ایم.
نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه باید ظرفیت های اصل ۲۷ قانون اساسی برای بیان اعتراضات مردمی را به رسمیت شمرد، بیان کرد: ارائه نسخه های غیرکارشناسانه در شرایط امروز آب به آسیاب دشمن ریختن است و تنها دستاورد آن دمیدن در نارضایتی های اجتماعی است.
فرناز رضایی، روان‌شناس کودک؛ با اشاره به شرایط جامعه که در اغلب موارد رسانه‌های داخلی و خارجی به اخبار مربوط به اعتراضات خیابانی می‌پردازند یا صحبت‌هایی از این اتفافات در میان بزرگ‌تر‌ها وجود دارد که هر‌کدام به شکلی بر روحیه کودکان اثر خواهد داشت، می‌گوید: این اتفاقاتی که به‌تازگی در جامعه پیش آمده، تنش بین افراد را بالا برده؛ بنابراین اینکه بچه‌ها در این فضا، اضطرابی را تجربه خواهند کرد، خیلی موضوع غیر‌طبیعی نخواهد بود؛ اما موضوع مهم این است که همین مسائل می‌تواند بیشترین آسیب را برای کودک داشته باشد و خود را به شکل‌های مختلف هم بروز بدهد.
زاکانی افزود: یکی از اتفاقات زشت اعتراضات اخیر این بود که اغتشاش گران متعرض به پاکبانان و آمبولانس ها شدند. ما تمامی خسارت ها و مشکلات پیش آمده را جمع بندی کرده ایم و قرار است به دستگاه قضایی منتقل کنیم.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان حساب مردم از اغتشاشگران را جدا دانست و بیان کرد: برخورد با اغتشاش‌گران، آسیب زنندگان به بیت المال و برهم زنندگان نظم عمومی مطالبه جدی شهروندان است.
بهزاد رحیمی: در شهر سقز نیز مانند بسیاری دیگر از شهرهای کشور مردم به نشانه اعتراض تجمعاتی را در میادین تشکیل داده‌اند. ساعاتی در میادین حضور داشتند و شعارهایی نیز سر دادند. عده‌ای نیز که قصد اهانت داشتند و به اموال عمومی آسیب رساندند بازداشت شدند.
وزارت امور خارجه آذربایجان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی حمله مهاجمین ارمنی به سفارت آذربایجان در پاریس، دولت این کشور طی یادداشتی رسما به این اقدامات اعتراض کرده است. یکی از کارمندان سفارت آذربایجان در پاریس، گفت: در حدود ساعت ۱۴.۱۰ (در ۱۸ سپتامبر)، ارمنستانی‌های تندرو به ساختمان سفارت آذربایجان در پاریس حمله کردند. وی با بیان اینکه تظاهرکنندگان شروع به سر دادن شعار‌های توهین آمیز علیه آذربایجان کردند، گفت که آن‌ها با پرتاب تخم مرغ به ساختمان آسیب رساندند.
رضا جعفری بازیکن تیم نساجی در اعتراض با اشتباهات پیاپی داوری برای تیم نساجی گفت: نمی‌گویم عمدی بوده اما اشتباهات بچه‌گانه هر هفته به ما آسیب زده است.
بهراد موسوی کارشناس بازار سرمایه گفت: "معاملات امروز ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ بر خلاف تصور عده‌ای از کارشناسان که معتقد بودند شاخص کل یا به عبارتی کلیت بازار در هفته‌ی جاری اصلاح نسبتا شدیدی خواهد داشت، گویای آن بود که همچنان ارزندگی صنایع حتی با وجود رشد نسبی از ابتدای سال توسط سرمایه گذاران شناسایی شده است". بورس فردا چگونه خواهد بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ