رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ما تمامی آسیب‌های اجتماعی را در بهزیستی می‌بینیم اما در زمان اختصاص بودجه, اعتبارات را به ردیف‌ها و محل‌های دیگر اختصاص می‌دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متخصص پوست و مو گفت: راه حل درمانی موخوره، پرهیز از عوامل آسیب رسان و استفاده از ماسک و روغن‌های طبیعی در داخل حمام و پس ار شستشوی موهاست.
عضو شورای حل اختلاف سراوان مورد سوءقصد مسلحانه قرار گرفت. در این حادثه هیچ گونه جراحت و آسیب جانی به وی وارد نشد.
مجری صدا و سیما با انتقادی کم‌سابقه به محمدجواد ظریف، گفت: «شما از جیب مردم سکه هدیه گرفتید که متن برجام را بخوانید، اما بر اساس صوتی که از خودتان منتشر شده است مشخص شد آن را به درستی نخوانده‌اید و حتی از ضمیمه‌ها بی‌خبر بودید.» او در بخش دیگری از انتقاداتش گفت: «آقای دکتر ظریف مگر قرار نبود برجام تا مشکل آب خوردن مردم را هم حل کند؟» و ادامه داد: «ما مورد به مورد به تعهداتمان عمل کردیم، اما شما حتی یک برگ تضمین از طرف مقابل نگرفتید تا اگر آمریکایی‌ها از برجام خارج شدند اینقدر آسیب به منافع ملی ما نخورد.»
نوروز سال ۱۳۹۳ برای جلوگیری از ایجاد آلودگی هوا، آلودگی صوتی و بصری و آسیب به بنا‌های تاریخی میدان نقش‌جهان، ورود و تردد وسایل نقلیه به این مکان تاریخی ممنوع شد، ولی با این حال همچنان معضل تردد موتورسیکلت در سطح میدان همچون سال‌های گذشته به قوت خود باقی مانده است. ایجاد سروصدا، خطر تصادف و آسیب به گردشگران و ایجاد فضای بصری نامناسب از جمله مشکلاتی است که تردد موتورسیکلت در این میدان تاریخی به وجود آورده است. از نهاد‌های زیربط از جمله شهرداری اصفهان، نیروی انتظامی و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که متولیان نگهداری از این میدان تاریخی هستند انتظار می‌رود برای حل مشکل تدابیر لازم را اتخاذ کنند.
سعید معروف کاپیتان تیم شهداب یزد در جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود.
معتمدکیا همچنین اعلام کرد که پرسپولیس و استقلال امکان آپلود مدارک جدید خود را خواهند داشت: این دو باشگاه می‌توانند در این راستا در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای نسبت به بارگذاری و ارائه مدرک مثبته خود اقدام کنند.
بیدخام گفت: همانگونه که می‌دانید زیرساخت‌های ارتباطی تلفن ثابت و همراه برای اپراتور‌های دیگر را هم ما تأمین می‌کنیم و اگر تخریبی صورت بگیرد، باعث آسیب رسیدن به همه اپراتور‌ها و خسارت‌هایی برای همه آن‌ها به دنبال خواهد داشت. ما برای حل این مشکل جلسات متعددی و کارگروه‌های مشترکی با نیروی انتظامی داشتیم تا بتوانیم این سرقت‌ها را به حداقل ممکن برسانیم که نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته است.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فولاد آسیب روحی روانی دیده است و قرار نیست مشکل با ماژیک و پودر جادویی حل شود.
الیاس حضرتی نوشت: امروز اعتماد ملت ایران به مسوولان و به همدیگر به گروه‌های اجتماعی، احزاب سیاسی، نهادهای مدنی و... آسیب جدی دیده است. رفع این بی‌اعتمادی و ناامیدی در سایه حل مشکلات و گرفتاری‌ها است، رفع این گرفتاری‌ها هم با اقدامات عملی ولو کوچک و اندک باشد ممکن است. حتی اگر یک گام باشد.
یک فناوری جدید ضد گرد و غبار می‌تواند مشکل نفوذ گرد و غبار مخرب ماه به فضاپیما‌ها و آسیب آن به لباس فضانوردان و بسیاری از مشکلات دیگر مرتبط با گرد و غبار‌های فضایی و زمینی را حل کند.
افرادی مانند خوانندگان، سخنرانان عمومی و معلمان در معرض خطر آسیب رساندن به تارهای صوتی خود هستند، اما یک پوشیدنی جدید به حل این مشکل کمک می‌کند.
جهانگیری می گوید: امام خمینی (ره)، بعد از استقرار جمهوری اسلامی، آن را تفسیر کرد که این جمهوری دو بال اصلی دارد؛ یکی اسلامیت و دیگری جمهوریت آن است و تا آخرین لحظات حیاتشان نیز کنترل می‌کردند تا هیچ کدام از این دو بال تضعیف نشود. جمهوریت نباید آسیب ببیند و به همین دلیل به نهادهای انتخاباتی تأکید داشت و روی آن خیلی حساسیت داشت
مشکلات اقتصادی کشور در حالی ادامه دارد که به‌نظر می‌رسد همچنان ابراهیم رئیسی مصرّ است معاون اولش در برنامه‌های اقتصادی دولت محوریت داشته باشد و حتی در جلسه سران قوا هم محمد مخبر را همراه خود دارد. منصور حقیقت‌پور، نماینده سابق مجلس نهم در گفت‌وگویی که با هم‌میهن داشت، معتقد است: «محمد مخبر با کارنامه خوبی به دولت نیامده و کشور ما از ناکارآمدی در استفاده از پتانسیل‌ها آسیب دیده است؛ موضوعی که فقط با حضور مدیران کارآمد حل خواهد شد.»
هنوز سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا مشخص نشده است، اما مسئول سازمان لیگ می‌گوید قهرمان‌های لیگ برتر و جام حذفی در دو فصل اخیر به عنوان نماینده‌های ایران به مسابقات معرفی می‌شوند.
یکی از مهم‌ترین ابهاماتی که باید توسط فدراسیون فوتبال حل شود، بحث انتخاب‌ تیم‌های حاضر در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا است.
وزیر کشور در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز گفت: نماز دوای هر دردی است و به مصداق آیه شریفه "ان الصلوه تنهی عن الفحشاء و المنکر" برطرف کننده آسیب های اجتماعی است.
کان می‌گوید به‌رغم آنکه نیرو‌های یونیفل وعده حل مشکل را داده‌اند، اما تابیدن نور لیزر همچنان ادامه دارد و ارتش تل‌آویو راه‌حلی برای این مشکل ندارد. این شبکه صهیونیستی همچنین اضافه کرد که نگرانی‌هایی وجود دارد از اینکه نور قوی این لیزر باعث آسیب به چشمان و کور شدن ساکنان شهرک شود.
رشت- استاندار گیلان با اشاره به مسئله پسماند سراوان و شیرابه‌های زباله سایت سراوان اضافه کرد: شیرابه‌های زباله سراوان آسیب جدی به محیط زیست گیلان وارد کرده است.
دختر ۸ ساله شطرنج ایران که در مسابقات قهرمانی آسیا قهرمان شد و با پوشش کامل روی سکوی قهرمانی ایستاد می‌گوید به صورت تفننی وارد این رشته شده اما حالا به مسابقات جهانی و مدال آن فکر می‌کند.
دختر ۸ ساله شطرنج ایران که در مسابقات قهرمانی آسیا قهرمان شد و با پوشش کامل روی سکوی قهرمانی ایستاد می‌گوید به صورت تفننی وارد این رشته شده اما حالا به مسابقات جهانی و مدال آن فکر می‌کند.
دختر ۸ ساله شطرنج ایران که در مسابقات قهرمانی آسیا قهرمان شد و با پوشش کامل روی سکوی قهرمانی ایستاد می‌گوید به صورت تفننی وارد این رشته شده اما حالا به مسابقات جهانی و مدال آن فکر می‌کند.
در صورت حل شدن مشکل سربازی امین اسماعیل نژاد این بازیکن در فصل جدید برای پیکان به میدان خواهد رفت.
اتحادیه فوتبال امارات مکانیسم حضور در تیم ها در قهرمانان آسیا را تصویب کرد.
تیم هسته‌ای ایران قاعده «یا همه یا هیچ» را که برای توافق شکل داد که آن از ابتدا یک قاعده غیردیپلماتیک بود و باعث شد که آسیب آن فقط به ایران وارد شد. چرا که اگر یک سیاست گام به گام در پیش گرفته می‌شد حداقل ایران می‌توانست نفت خودش را صادر کند و بتدریج مشکلات حل شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ