سرلشکر باقری گفت: جمعیتی که به خیابان‌ها آمدند کمتر از سه دهم درصد جمعیت کشور بود. مردم تفاوت اعتراض با آشوب را تشخیص دادند و بصیرت داشتند. همین مقدار آسیبی که شکل گرفت باید ریشه شناسی شود. برخی جوانان ما فریب خوردند. این نشان می‌دهد که شاید دچار آسیب و کاستی‌هایی هستیم که باید با گفتگو، مفاهمه و تبیین، آن‌ها را از واقعیت‌ها آگاه کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر آموزش و پرورش گفت: رفتار برخی جوانان نسل امروز تأثیر پذیر از الگوهای خارجی است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: تعداد کمی از جوانان تحصیل‌کرده ما چون هدف نداشتند و دوست و دشمن را تشخیص ندادند، در ناسا و پروژه‌های علیه ایران نقش دارند و به دشمن خدمت می‌کنند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: بسیاری از قهرمانان ملی کشور از قشر دانش‌آموز هستند و نوجوانان در همه حوادث مهم کشور قشر پرچمدار بوده و کارنامه درخشانی دارند.
وزیر ورزش و جوانان گفت: برخی از روادید برای حضور در مسابقات بین‌المللی با تاخیر صادر می‌شود و بارها وزارت امور خارجه در تسریع شدن این روادید به فدراسیون‌های ما کمک کرده است.
حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان با ابراز تاسف از اینکه برخی تصور می‌کنند جوانان ما بی‌دین شده‌اند، خاطرنشان کرد: جوانان ما جوان‌های خوبی هستند و فکر نکنید بی‌دین هستند، شاید ظاهرشان را فرهنگ غرب رنگ زده است، اما این رنگ با آب محبت و زبان نرم پاک می‌شود.
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه پیرگوشی لزوما به معنای از دست رفتن حس شنوایی در سنین بالا نیست بلکه کاهش عملکرد گوش ما از سنین بالای ٥٠سال شروع می شود، می گوید: سن شروع پیرگوشی تحت تاثیر سابقه ژنتیک در برخی خانواده، زودتر و با شیب تند تری اتفاق می افتد. سابقه کار کردن در محیط های پر از سر و صداهای صنعتی و حتی شرکت زیاد در کنسرت های پر سرو صدا می تواند سن پیرگوشی را در جوانان به زیر پنجاه سال کاهش دهد. ناگفته نماند که رژیم غذایی ناسالم بخصوص مصرف زیاد نمک می تواند اثرات منفی بر حس شنوایی داشته باشد./ خبرآنلاین
مشهد-فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه جوانان قهرمان در برخی روزها۳۰عملیات در کرانه باختری انجام می‌دهند، گفت: جبهه مقاومت امروز از یک هسته و یک نهال نوپا به یک محور گسترده تبدیل شده است.
مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، با اشاره به پتانسیل بالای نفرات تیم ملی جوانان در برخی اوزان، گفت: استراتژی اصلی ما کمک به تیم ملی بزرگسالان با توجه به تشکیل ۲ تیم برای حضور در بازی‌های آسیایی و رقابت‌های قهرمانی جهان است.
مقیمی با اشاره به عفت به عنوان یکی از فضائل چهارگانه اخلاق، گفت: عفت در محیط دانشگاه موضوع روز ما است. متأسفانه برخی جوانان ما تبعیت قوه شهویه از قوه عاقله را کنار گذاشته و یا به زعم خودشان این رفتار‌ها را با استدلال‌های عقلی مادی توجیه می‌کنند که این ناشی از آن است که قوه عاقله‌ای که می‌تواند مبنا قرار گیرد، خوب مهذب نشده است و مبتنی بر فرزانگی نیست.
رئیس جامعه مدرسین: در ماه‌های اخیر دشمنان با جنگ شناختی و ادراکی بخشی از جوانان ما را به گروگان گرفتند / سلاطین خائن سه و نیم میلیون کیلومتر را با بی‌عرضگی واگذار و حاتم بخشی کرده‌اند / امروز عده‌ای برای احیای آن تاج و تخت، سینه چاک می‌کنند
وحیدی دربارۀ چالش مساجد کشور و وضعیت برخی از آنها گفت: تعداد قابل توجهی از مساجد ما امام جماعت ندارد و ‌متاسفانه عادت کردیم در مسجد را می‌بندیم؛ یعنی با عادت‌ها و رویه‌هایی مواجهیم که معلوم نیست از کجا نشأت گرفته است.
آذری جهرمی: آماری رسمی یا غیر رسمی از مهاجرت نخبگان استارت‌آپی ندارم، اما برنامه‌های کشور‌های همسایه برای جذب نوآوری و توسعه استارت‌آپ‌ها قابل توجه است.
سرلشکر باقری گفت: جمعیتی که به خیابان‌ها آمدند کمتر از سه دهم درصد جمعیت کشور بود. مردم تفاوت اعتراض با آشوب را تشخیص دادند و بصیرت داشتند. همین مقدار آسیبی که شکل گرفت باید ریشه شناسی شود. برخی جوانان ما فریب خوردند. این نشان می‌دهد که شاید دچار آسیب و کاستی‌هایی هستیم که باید با گفتگو، مفاهمه و تبیین، آن‌ها را از واقعیت‌ها آگاه کنیم.
این نماینده مجلس یادآور شد: برخی از آقایان حرف از بگیر و ببند، برخوردهای فوری و آنچنانی می‌زنند و می‌گویند با مشت آهنین برخورد کنید، علیه مردم و جوانان ما اینگونه موضع گیری می‌کنند، آقایان چرا این حرف‌ها را می‌زنید؟
علی اکبر گرجی: برخی، تنها یک قرائت خاص از اسلام را اجرا می‌کنند. در این دو ماه کم وبیش جوانان ما توانسته‌اند آزادی‌های خود را در این زمینه کسب کنند و در عمل گشت ارشاد حضور ندارد، اما در خیابان‌ها رفتار‌ها و پوشش‌ها محترمانه است، زیرا مردم ایران به‌صورت سنتی و در گذارِ تاریخ مردمی عفیف بوده‌اند. نکته دیگر آن است که باید قوانین را به نحوی اصلاح کنند که قانون تبدیل به چیزی شود که اکثریت مردم می‌خواهند. قانونی که با نگاه عمومی ناسازگار بوده و بیانگر اراده عموم ملت نباشد، اعتبار ندارد.
علی اکبر گرجی نوشت: برخی، تنها یک قرائت خاص از اسلام را اجرا می‌کنند. در این دو ماه کم وبیش جوانان ما توانسته‌اند آزادی‌های خود را در این زمینه کسب کنند و در عمل گشت ارشاد حضور ندارد، اما در خیابان‌ها رفتار‌ها و پوشش‌ها محترمانه است، زیرا مردم ایران به‌صورت سنتی و در گذارِ تاریخ مردمی عفیف بوده‌اند. نکته دیگر آن است که باید قوانین را به نحوی اصلاح کنند که قانون تبدیل به چیزی شود که اکثریت مردم می‌خواهند. قانونی که با نگاه عمومی ناسازگار بوده و بیانگر اراده عموم ملت نباشد، اعتبار ندارد.
فاضل میبدی گفت: من معتقدم بحران اخیر کار خارجی‌ها نیست؛ ممکن است برخی کشور‌ها در راستای منافع خود تحرکاتی داشته باشند، اما زمینه جنبش اخیر از درون کشور می‌جوشد. یعنی امریکا اینقدر قدرت دارد که وارد کشور ما شود و جوانان ما را حدود ۷۰ روز در صحنه نگه دارد؟ اگر این اندازه قدرت و نفوذ دارد، وای به حال نیرو‌های امنیتی ما. من معتقدم اینگونه نیست و ریشه اعتراضات از داخل کشور است.
ذوالقدر گفت: مهم‌ترین درس آن است که سرمایه اجتماعی نظام باید ارتقا پیدا کند، حضور هرچند اندک و همراهی برخی جوانان و زنان با جریان فتنه نشان داد که نظام باید بر روی سرمایه اجتماعی خود بیش از پیش کار کند. نباید گذاشت دشمن در صفوف متراکم ملت رخنه کند و از میان جوانان و زنان سرزمین ما سربازگیری کند
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: اگر امروز برخی از جوانان و نوجوانان ما فریب می‌خورند به خاطر این است که جهاد تبیین توسط نخبگان و خواص کشور صورت نگرفته است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: اگر امروز برخی از جوانان فریب می‌خورند، به این علت است که جهاد تبیین توسط نخبگان و خواص صورت نگرفته است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف ما این است که با ارتقای جایگاه ایران در بازی‌های آسیایی، در این دوره به میزبانی هانگژو حضور پیدا کنیم.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف ما این است که با ارتقای جایگاه ایران در بازی‌های آسیایی، در این دوره به میزبانی هانگژو حضور پیدا کنیم.
سنندج- وزیر کشور گفت: حساب اغتشاشگران و تحریک‌کننده، از جوانان ما جداست چون برخی جوانان به دلیل تبلیغات فراوان فریب خورده‌اند.
آزاد ارمکی گفت : کسانی که می گویند «دهه هشتادی ها»، می خواهند یک گمراهی ایجاد کنند و بگویند جمعیتی وجود دارد که با ما تفاوت دارند، ما آنها را آموزش نداده ایم و باید تربیتشان کنیم. اتفاقا جوانان تنها دهه هشتادی ها نیستند؛ جمعیت جوان بیش از این است. یعنی شما آدم های ۳۰ تا حتی ۵۰ ساله هم در میان آنها هستند و برخی خانوادگی آمده اند و این خطرناک است که ما بگوییم زنانی مدعی بی حجابی و زنانی که آموزش فرهنگی ندیده اند و جامعه پذیری سیاسی پیدا نکرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ