بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: اعتراضات اخیر در آسیا و حتی کشورهای اروپایی نشاندهنده آن است که مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین توانسته است وجدان جهانی را بیدار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه المنار برای نخستین بار تصاویری از سامانه موشکی هدایت شونده «ثار الله» در قالب تمرینات نظامی مقاومت اسلامی حزب الله لبنان منتشر می کند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که درگیری‌های داخلی گروه‌های فلسطینی در اردوگاه عین‌الحلوه لبنان پذیرفتنی نیست و باید گفتگو در اولویت باشد.
مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان در سالروز جنگ ۳۳ روزه با انتشار فیلمی به صهیونیست‌ها درباره اندیشیدن به گزینه نظامی علیه لبنان هشدار داد.
«جبهه عمل اسلامی» لبنان در هفدهمین سالگرد جنگ ۳۳ روزه، با تمجید از مقاومت لبنان و سلحشوری اخیر فلسطینیان در کرانه باختری، شکست پروژه شوم «خاورمیانه جدید» دشمنان را بار دیگر یادآوری کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس شهادت پنج نفر از مبارزان جبهه مردمی برای آزادی فلسطین-فرماندهی کل در مناطق مرزی لبنان را تسلیت گفت.
مسئول دفتر اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه مقاومت لبنان در کنار ملت و مقاومت فلسطین بوده و هست، تأکید کرد که پیروزی مقاومت لبنان با سال ها صبر و جهاد به دست آمده است.
مسئول دفتر اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه مقاومت لبنان در کنار ملت و مقاومت فلسطین بوده و هست، تأکید کرد که پیروزی مقاومت لبنان با سال ها صبر و جهاد به دست آمده است.
مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه مقاومت لبنان در کنار ملت و مقاومت فلسطین بوده و هست، تأکید کرد که پیروزی مقاومت لبنان با سال ها صبر و جهاد به دست آمده است.
رئیس پارلمان لبنان با اشاره به دستاورد مقاومت در آزادسازی خاک این کشور از دست اشغالگران صهیونیست از جمهوری اسلامی ایران به دلیل حمایت از مقاومت لبنان قدردانی کرد.
اسماعیل هنیه گفت که از تمام ملت‌های عربی و اسلامی و کشور‌هایی که در کنار مقاومت و فلسطین ایستادند و در ایجاد موازنه قدرت با دشمن صهیونیستی سهیم بودند به ویژه ایران و حزب الله لبنان تقدیر و تشکر می‌کنیم.
جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای شهادت سه تن از فرماندهان گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفت.
نماینده جنبش جهاد اسلامی لبنان می‌گوید دشمن صهیونیستی به دنبال کاهش پیامدهای این جنایت است، اما پیام شهادت و اینکه رژیم صهیونیستی تا چه اندازه متجاوز است، به جهان مخابره شد.
دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار امروز خود با وزیر خارجه کشورمان با تقدیر از مواضع جمهوری اسلامی ایران و مقاومت مردم منطقه، از آینده نویدبخش برای منطقه خبر داد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که ده ها هزار موشک مقاومت در نوار غزه و لبنان دشمن صهیونیستی را احاطه کرده است.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن بیان دلیل سفر خود به لبنان گفت: ایران با قدرت به حمایت‌های خود از مردم، دولت، ارتش و مقاومت در لبنان ادامه می‌هد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال عادی سازی روابط با کشورهای اسلامی است. ما باید بتوانیم در خدمات عمومی با دنیا رقابت کنیم. ترسیم مرزهای دریایی بین رژیم‌صهیونیستی و لبنان، عظمت انقلاب و نظام اسلامی و جبهه مقاومت است. آنقدر باید هزینه های عادی سازی را بالا ببریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد.
دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با سفیر سوریه در پایان ماموریت وی در بیروت، دیدار و گفتگو کرد.
یک روزنامه لبنانی از هشدار شدیداللحن جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به رژیم صهیونیستی خبر داد.
خلیل الحیه معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از نقش آفرینی مثبت حزب الله لبنان و سپاه پاسداران در بهبود روابط این جنبش با سوریه تقدیر به عمل آورد.
برای نخستین بار در ۱۰ سال اخیر امروز چهارشنبه یک هیئت از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به دمشق پایتخت سوریه سفر می‌کند.
حجت الاسلام و المسلمین «علی محمدی» حزب الله و مقاومت لبنان را شجره طیبه برای منطقه توصیف و تأکید کرد که سیر پیروزی های مقاومت ادامه خواهد یافت.
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: ایران تنها کشوری است که از مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان حمایت کرده و می‌کند.
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به شهید سپهبد قاسم سلیمانی و مهدی المهندس، شهدای مقاومت اشاره کرد و گفت: ایران قبله اسلام و قلب محور مقاومت خواهد ماند.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد که مقاومت اسلامی حزب الله لبنان توانست منابع و ثروت‌های نفتی و گازی لبنان را از هرگونه باج خواهی آمریکایی ها، حفظ کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ