یکی از موضوعاتی که همیشه گریبان گیر بازار سرمایه بوده است بحث دخالت دولت‌ها در شرکت‌های بورسی بوده تا جاییکه این دخالت‌ها باعث شده است تا درآمد شرکت‌های بورسی آسیب ببیند و حتی در برخی مواقع شرکت‌های بورسی متحمل زیان شده اند. اما طی سالیان گذشته ناشران هیچ موقع به فشار‌های دولتی اعتراض نکرده اند. با توجه به اهمیت این موضوع با یک کارشناس بازار سهام به بررسی این موضوع پرداخته ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیز انریکه از مدیران PSG خواست تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات 6 بازیکن از جمله هری کین را به خدمت بگیرند.
بسیاری از ناظران معتقدند این پرسشنامه با هدف پژوهش انجام نشده است و تنها حُسن آن برای مدیران این است که یک گزارش از نتایج مخدوش آن برای مقامات بالادستی بنویسند که ۹۸ درصد دانش‌آموزان در مسیر مطلوب ما هستند.
اریک تن‌هاخ از ماجرای کشدار خرید منچستریونایتد خشمگین است چون باعث شده خرید دکلان رایس به خطر بیفتد.
سخنگوی دولت گفت: یکی از گلایه‌های متداول و رایج این است که چرا برخی مدیران که سلیقه سیاسی دولت قبل بودند همچنان در این دولت هستند و ما متهم هستیم به این‌که چرا دولت فراجناحی است.
گشت ارشاد مدیران -که وعده رییس جمهور بود- چرا برای بررسی موضوع شاسی‌بلند‌ها مسکوت ماند و به موضوع واگذاری اتومبیل‌ها به برخی نمایندگان مجلس ورود نکرد؟؟! چرا نهی از منکر فقط شامل مردم و موضوع حجاب می‌شود و تاکنون کدام آمر به معروف در منکر‌های دیگر، چون فساد و رانت و زد و بند -که از برخی مسئولان سر می‌زند- اعلام بی‌زاری کرده است؟
باید بدون ملاحظه، با کمترین زد و بندی، در صورت اثبات، برخورد شود؛ اما هوچی‌گری و عملیات روانی برای به تقابل کشاندن دولت و مجلس، و باز داشتن از مسئولیت خدمتگزاری، داستان دیگری است. کشاندن مسئولان به درگیری با یکدیگر، نقشه بدخواهان ملت ایران است که راز حمایت‌شان از مدیران ناکارآمد در دولت سابق را «رساندن کشور به نقطه جوش» می‌خواندند.
در واقع به جای ۱.۳۲۰ میلیون شغل وعده داده شده در سال ۱۴۰۱، فقط ۲۶۳ هزار شغل ایجاد شده است. یعنی ۲۰ درصد آنچه وعده داده شده است؛ اگر مبنا را هم یک میلیون شغل وعده داده شده در انتخابات بدانیم فقط ۲۶ درصد آن محقق شده است. این آمار رسمی کشور است و امیدواریم که مسوولان دولتی از تحلیل آن ناراحت نشوند، زیرا وعده داده‌اند ولی عمل نکرده‌اند و اکنون باید توضیح بدهند چرا محقق نشده؟ آیا از ابتدا برآورد درستی نداشتند؟ یا مدیران دولت ضعیف هستند؟ یا برنامه قابل قبولی برای تحقق این وعده ندارند؟
نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند چرا که با مدیران ناکارآمد فعلی رفع مشکلات اقتصادی امکان پذیر نیست.
دروازه بان نفت مسجد سلیمان می گوید از بدقولی مدیران صبر بازیکنان این تیم لبریز شده است.
مجری برنامه فوتبال برتر در شرایطی مدیران سابق و فعلی استقلال را به مناظره دعوت کرد که وقوع این اتفاق امری محال به نظر می‌رسد.
برای مدیران بارسا عجیب است که هنوز هیچ پیشنهادی برای فروش ممفیس دیپای دریافت نکرده اند.
لوتار ماتئوس، ستاره سابق تیم ملی آلمان، به شدت از مدیران فوتبال این کشور انتقاد کرد.
سوای اینکه انتظار می‌رود شخصی به مراتب باسابقه‌تر بر کرسی مدیران مسئول تکیه بزند و مدیران مسئول نیز همواره سراغ چهره‌های باسابقه معنادار رفته‌اند که دست‌کم دو دهه فعالیت مداوم در مطبوعات را داشته‌اند، تجربه نشان داده اشخاصی مورد توجه مدیران مسئول قرار می‌گیرند که چهره‌ای میان رو داشته باشند و بتوانند واقعاً بخش وسیعی از رسانه‌ها را با تنوع فکری مختلف نمایندگی کنند و صدای آنها در هیات نظارت بر مطبوعات باشند.
به نظر می‌رسد مدیران ذوب آهن بیشتر از هرچیزی در این پرونده دنبال دریافت پول از باشگاه پرسپولیس باشند.
امینی با اشاره به اینکه برای اصلاح وضعیت صنعت خودروسازی باید چندین اقدام اساسی انجام شود، گفت: در وهله اول باید پای دولت از این صنعت بریده شود، متاسفانه شرکت‌های خودروسازی در دولت‌های مختلف تبدیل به حیات خلوت شده و به نوعی مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ با توجه به اینکه چه دولتی سر کار است تعیین می‌شود، که این موضوع باعث به وجود آمدن سوء مدیریت‌های فراوان در دو شرکت ایران خودرو و سایپا شده که نتیجه آن نیز امروز زیان دهی بسیار زیاد این دو شرکت است، که روز به روز به میزان آن نیز افزوده می‌شود.
تاد بولی، مالک جدید چلسی، هنوز درک نمی کند که مدیران سابق باشگاه با توصیه توماس توخل، سائول نیگز را به اورلین شوامنی ترجیح دادند و همچنان در حسرت از دست دادن ستاره فرانسوی است.
آیا کسی حتی یک درصد احتمال این را می‌دهد که رئیس صداوسیما و سایر مدیران سازمان، نسبت به لزوم پوشش بحران بی‌آبی در شهرکرد و همدان آگاه نباشند؟ یعنی حتی اگر یک کلمه هم در این‌باره نگفته‌اند، به دلیل آن بوده که نمی‌دانستند باید لااقل یک کلمه در این‌باره بگویند؟
شنبه این هفته نیز شهردار تهران فاز نخست پایانه اکباتان را افتتاح کرد پروژه‌ای که از سال ۹۷ تکمیل آن از سوی مدیران شهری دنبال می‌شد، اما در مراسم بهره برداری از این پایانه به عنوان یک پروژه متروک و خاک خورده نام برده شد که در این دوره از مدیریت شهری به اتمام رسیده است.
حجت الاسلام قرائتی گفت: مدیران آموزش و پرورش چرا ساعت بازدید از مدارس را ساعت نماز نمی‌گذارند تا از وضع نماز جماعت و نمازخانه مدارس بازدید کنند.
حجت الاسلام قرائتی گفت: مدیران آموزش و پرورش چرا ساعت بازدید از مدارس را ساعت نماز نمی‌گذارند تا از وضع نماز جماعت و نمازخانه مدارس بازدید کنند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر همان ابتدا کاسیانو را با مبلغ یک میلیون و ۲۵۰هزار یورو می‌خریدیم، مجسمه‌ام را می‌ساختند.
گزارش عملکرد گروه ماشین آلات و دستگاه‌های برقی را در مطلب زیر مورد بررسی قرار داده ایم؛ بهترین و بدترین عملکرد‌های این گروه از آن کدام نمادهاست؟
طبق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، دستگاه های مشمول ماده (۲۹) از خرداد ماه امسال موظف به انتشار اطلاعات حقوق و دستمزد مقامات و مدیران بودند که هنوز این امر اجرایی نشده است.
کمپانی آمازون تاریخ پخش «یک قهرمان» را به شکلی برنامه ریزی کرده که بتواند کمپین های تبلیغاتی این فیلم را برای حضور در فصل جوایز سال 2022 اجرایی نماید و در واقع مدیران آمازون برآوردشان این است که فیلم تازه فرهادی در کن یا جوایز سینمایی نظیر اسکار و گلدن گلوب موفق خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ