جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان حساب مردم از اغتشاشگران را جدا دانست و بیان کرد: برخورد با اغتشاش‌گران، آسیب زنندگان به بیت المال و برهم زنندگان نظم عمومی مطالبه جدی شهروندان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گیلان از اجرای بیش از ۳۰۰ طرح انتظامی با محوریت پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز این استان طی ۳ ماهه گذشته خبر داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های اردیبل و گیلان است در این شرایط توصیه پلیس به رانندگان، رانندگی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی است.
رشت- فرمانده نیروی انتظامی گیلان گفت: ارتباط تنگاتنگ پلیس با مردم در تسهیل بخشی امور مؤثر است.
روزنامه انگلیسی «گاردین» در گزارشی از تحقیق پلیس اسراییل درباره اظهارات «ایهود باراک» نخست وزیر اسبق و «یائیر گولان» عضو سابق کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی خبر داد و نوشت: این تحقیقات به اظهارات آن‌ها در موضوع «لایحه تغییرات قضائی» بر می‌گردد.
رشت- رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری ۱۰ سارق و کشف چهار فقره سرقت طی دو روز در استان خبر داد.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف ۳۱ کیلو و ۱۸ گرم انواع مواد مخدر خبر داد و گفت: در این رابطه ۴۴۰ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر شدند.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کشف ۱۵۳ کیلو و ۶۷۲ گرم انواع مواد مخدر در این استان خبر داد.
رشت- رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت:در پی اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان سیم برق و تجهیزات انتقال نیرو و کابل مخابرات، ۳۸ سارق و ۳ مالخر در گیلان شناسایی و دستگیر شدند.
رشت- رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۴۷ سارق و ۱۷ مالخر در اجرای طرح هفت روزه مبارزه با سرقت در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۰۴ فقره پرونده سرقت کشف شد.
رشت- رئیس پلیس راه گیلان از فوت یک نفر در سوانح رانندگی در محورهای این استان طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۴۵ نفر نیز در تصادفات جاده‌ای گیلان مصدوم شدند.
رشت- فرمانده نیروی انتظامی گیلان از آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس استان در آستانه نوروز خبر داد و گفت: ۶۳۰ تیم خودروریی، موتوری و پیاده در حوزه انتظامی پیش بینی شده است.
رشت- رئیس پلیس مواد مخدر گیلان از کشف بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر در این استان خبر داد و گفت: این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.
رشت- رئیس پلیس آگاهی گیلان شناسایی و دستگیری ۵۷ محکوم متواری در عملیات‌های جداگانه طی یک روز خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به حضور ۶۶۵ گشت پلیس در اجرای طرح زمستانه پلیس راه استان گفت: ۱۶۹۷ نفر نیروی امدادی در این ایام به مردم خدمات رسانی می کنند.
فرماندهان انتظامی صومعه سرا از دستگیری دو نفر از عوامل اصلی ارتباط با شبکه های معاند خبرداد.
طبق اعلام جانشین فرمانده پلیس گیلان قاتلان شهید مجید یوسفی دستگیر شدند.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری عاملان تعرض به کانکس پلیس راهور لوشان در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان درباره دستگیری ضارب پلیس در اغتشاشات اخیر استان توضیحاتی داد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری شش نفر از عوامل حمله به پلیس استان در اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: برخی از دستگیرشدگان سابقه دار هستند.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه مردم در چند روز گذشته انزجار خود را از آشوبگران نشان داده‌اند، افزود: حساب مردم از اغتشاشگران جدا بوده و برخورد با اغتشاش‌گران، آسیب‌زنندگان به بیت‌المال و برهم‌زنندگان نظم عمومی مطالبه جدی شهروندان است.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با تشکر و قدردانی از همکاری مردم گفت: با هماهنگی مرجع قضائی با هرگونه تجمع غیرقانونی و تضییع کنندگان حقوق شهروندان و عاملان تخریب اموال عمومی برخورد قاطع می شود.
جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری ۲۲ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحد‌های صنفی در شهر رشت خبر داد و گفت: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری زوج قاچاقچی در ایست و بازرسی شهرستان رودبار گفت: ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر از این زوج کشف و ضبط شد.
سرهنگ حسن‌پورجانشین فرمانده انتظامی گیلان در خصوص ماجرای حادثه سبزه‌ میدان گفت: ماجرا مربوط به شکایت یکی از شهروندان به دلیل سو استفاده طرف مقابل از سانحه تصادف رانندگی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ