مصدومیت شیخ دیاباته و دوری ۴ هفته‌ای این مهاجم اهل مالی باعث خواهد شد تا عبدی بیش از گذشته شانس داشته باشد و باید دید از فرصت سود خواهد برد یا خیر.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 17 سال آسیا تیم فوتبال ژاپن با نتیجه 3 بر 1 استرالیا را شکست داد.
بازی‌های تیم امید زیر نظر رضا عنایتی در هر مسابقه با یک اتفاق ویژه همراه بوده، که فعلا در آخرین پرده آن محمدرضا خالدآبادی ستاره صحنه بوده است.
پست دفاع راست ایران طی سال‌های اخیر به پستی مورد توجه بدل شده است.
شیخ دیاباته یک فرصت دیگر برای رویارویی با تیم سابق خود دارد.
معاون اول رییس جمهور گفت: دوره نوجوانی فرصتی بزرگ برای تمرین کار گروهی، مهارت آموزی، تشخیص مسئله و تلاش برای ارائه راه حل و اقدام، تفکر انتقادی و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی است.
شیخ دیاباته که با مصدومیت‌های پی در پی فصل خوبی را پشت سر نگذاشته می‌تواند در حساس‌ترین مقطع لیگ برای پرسپولیس تاثیرگذار باشد.
گل‌محمدی در مورد آخرین شرایط شیخ دیاباته، گفت: حال او خوب است و مشکل خاصی ندارد. حتما از وجودش در بازی‌های آینده می‌توانیم استفاده کنیم. امروز هم شرایط طوری بود که تیم دفاعی شده بود و فرصت نشد که او بازی کند، اما قطعا در بازی‌های آینده می‌تواند به ما کمک کند.
وسلی گومز با وجود کارنامه خوب و توانایی‌هایی که دارد، هنوز نتوانسته در گل‌گهر به بازیکنی کلیدی تبدیل شود.
مربی تیم ملی فوتسال ایران، کمبود زمان بین تورنمنت تایلند و دو دیدار با ازبکستان را دلیل امضا نشدن قراردادهای مربیان این تیم دانست.
شیخ دیاباته در شرایطی که پس از سپری کردن مصدومیت به لیست پرسپولیس برگشته بود، فرصت بازی در کرمان را پیدا نکرد.
مهاجم اهل مالی پرسپولیس در صورتی که مهیای دیدار با مس کرمان شود، فرصت اولین دبل خود با پیراهن این تیم را خواهد داد.
کارشناسان می‌گویند که ممکن است رهبر سوریه و مسکو از فوریت پیرامون اوضاع برای فشار به منظور تغییر شرایط استفاده کنند. ندیم حوری در این باره می‌گوید: اکنون نیاز فوری به کمک‌های بیشتر وجود دارد. باید راه‌حلی وجود داشته باشد که هم مساله ارسال کمک را سیاسی نکند و هم در نهایت به نفع رژیم بشار اسد نشود.
دیدار با آلومینیوم بهترین فرصت برای شیخ دیاباته است تا به مهاجم اول پرسپولیس تبدیل شود.
مدافع چپ و تخصصی تیم پرسپولیس تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر فرصت نمایش پیدا نکرد.
شاه‌مهره نقل و انتقالاتی اکنون به تیم سابق خود رسیده است و امیدوار است جایی که مسیر پیشرفت و چهره‌ شدنش را شکل داده، بار دیگر یک بازگشت بزرگ برای وی در پی داشته باشد.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اقدام باشگاه الاهلی قطر برای بازگرداندن دو ملی پوش ایران غیر منطقی بود، گفت: کمپ تیم ملی در قطر مثل جام جهانی روسیه نیست.
این اولین بازی شیخ برای سرخپوشان بود و این مهاجم اسبق استقلال که در این فصل پیراهن قرمز را برتن کرده بود به دلیل آسیب دیدگی فرصت حضور در میدان را نداشت.
وینگر فصل گذشته تیم سپاهان در بازی دیروز گل گهر – استقلال به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و می توانست در ثانیه های پایانی بازی نام خود را به عنوان گل زن سوم استقلال ثبت کند.
مصدومیت شیخ دیاباته فرصت مناسبی برای عبدی شکل داده تا خود را به کادرفنی تحمیل کند.
امید نورافکن و رامین رضاییان به علت صادر نشدن ویزای شینگن، نتوانستند در اردوی اتریش حاضر شوند و فرصت نشان دادن توانایی‌های خود را از دست دادند.
با مصدومیت دیاباته و عالیشاه و نمایش‌های ضعیف پاکدل، مهدی عبدی فرصت خوبی برای نمایش توانایی خود به دست آورده است.
با مصدومیت دیاباته و عالیشاه و نمایش‌های ضعیف پاکدل، مهدی عبدی فرصت خوبی برای نمایش توانایی خود به دست آورده است.
باتوجه به برگزاری بازی هفته پنجم در روز دوشنبه، پرسپولیس ۲۴ ساعت برای دریافت مجوز بازی دیاباته و ثبت قرارداد او فرصت دارد و به این ترتیب احتمال دارد دیاباته بازی هوادار را از دست بدهد
استنلی کی‌روش شب گذشته تا آستانه گلزنی پیش رفت ولی درنهایت موفق به این کار نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ