با مصدومیت دیاباته و عالیشاه و نمایش‌های ضعیف پاکدل، مهدی عبدی فرصت خوبی برای نمایش توانایی خود به دست آورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علاقه میلان به جذب طارمی از چند هفته قبل شایعاتی را پیرامون حضور این بازیکن در سن سیرو به همراه داشت. این موضوعی است که روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در شماره امروزش به آن پرداخته و مدعی شده که شانس این ستاره ایرانی برای حضور در ترکیب میلان در فصل آینده افزایش پیدا کرده و میلان قصد دارد به صورت جدی برای جذب او اقدام کند.
تنیسور یونانی حتی در صورت قهرمانی در گرنداسلم رولان گاروس نمی‌تواند نفر شماره یک جهان شود.
استقلال قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد اما کیانوش رحمتی این تیم را شانس اول بالا بردن جام در حذفی می داند.
پیام نیازمند همچنان یکی از مهره‌های تاثیرگذار سپاهان و همین‌طور از بازیکنان شاخص لیگ برتر به شمار می‌رود.
حسن یزدانی و امیرحسین زارع این شانس را دارند تا در جام تختی دوبنده تیم ملی را در سال 2023 تصاحب کنند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در یک نشست خبری کوتاه بعد از شکست در دربی شماره 100 گفت: مقابل پرسپولیس خوش شانس نبودیم و تیم حریف هم از هر راهی که توانست دفاع کرد.
دروازه‌بان آماده آلومینیوم اراک به دنبال شانس بازی ملی مقابل روسیه است.
یونیون برلین با تساوی برابر شالکه شانس صعود به صدر جدول بوندسلیگا را از دست داد.
دبیر جشنواره فجر اسامی لو رفته داوران را تایید کرد و به طور رسمی پرویز شیخ طادی، مجید اسماعیلی، ایراهیم حاتمی کیا، پرویز محمد رضوی، محمد تقفی فهیم و مسعود نقاش زاده و محمدرضا شریفی نیا را داوران این دوره معرفی کرد. سینمامتروپل با دوازده نامزدی پیشتاز است و اتاقگ گلی با یازده نامزدی، کت چرمی، یادگار جنوب و شماره 10 هرکدام با ده نامزدی، غریب با نه نامزدی، در آغوش درخت با هفت نامزدی و بچه زرنگ با شش نامزدی، بیشترین شانس را برای دریافت جوایز دارند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۹۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۰۴ تن از ایشان وخیم است.
ژاوی معتقد است با وجود اختلاف پنج امتیازی نسبت به رئال مادرید، بارسلونا شانس اول قهرمانی نیست.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۸۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۱۴۸ تن از ایشان وخیم است.
با مصدومیت شیخ دیاباته، احتمال زیاد پرسپولیس برنامه‌ای برای بازی با دو مهاجم تخصصی نخواهد داشت و شانس سروش برای بازی مقابل استقلال بیشتر می‌شود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۸۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۵ تن از ایشان وخیم است.
ابراهیم میرزاپور شانس علیرضا بیرانوند را برای پوشیدن شماره یک تیم ملی در جام جهانی 2022 بالاتر از دیگر دروازه بانان می داند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون ۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از سیصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۹ تن از ایشان وخیم است.
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که میلاد سرلک هافبک شماره ۱۰ پرسپولیس شانس زیادی برای سفر به جام جهانی دارد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۸۴۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۲ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۸۴۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۸ تن از ایشان وخیم است.
واکنش گسترده به قطع رابطۀ تیرانا با تهران، گسترش تحریم‌های آمریکا به چند نهاد امنیتی و بیانیۀ به نسبت تند آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دربارۀ میزان ذخایر اورانیوم غنی‌شده در ایران را هم می‌توان به عنوان شواهد دیگری از آغاز دور تازه‌ای از تشدید فشار‌ها علیه ایران به شمار آورد
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۴۴۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۴۱ تن از ایشان وخیم است.
با رسیدن فصل مسابقات تنیس هاردکورت در آمریکای شمالی، تنیسور اسپانیایی این شانس را دارد تا در پایان یو اس اپن به رنکینگ یک دنیای تنیس برسد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۲۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۵ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۷۶ تن از ایشان وخیم است.
طبق تحلیل کارشناسان، به نظر می‌رسد با بازاری متعادل روبه‌رو هستیم و این تعادل در هفته آینده مجددا موجی از تقضا در بازار را شکل خواهد داد. در این به نظر می‌رسد می‌رسد تنها ترس بازار از تغییر قوانین دولتی ها است که هر زمان بازار به گروهی شدیدا اقبال نشان داده با گزارشات غافلگیر کننده روبرو شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ