وسلی گومز با وجود کارنامه خوب و توانایی‌هایی که دارد، هنوز نتوانسته در گل‌گهر به بازیکنی کلیدی تبدیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام سازمان توسعه تجارت ایران، کلیه صادرکنندگان محصولات پتروشیمی، پالایشی، فولادی، فلزات اساسی رنگین و فرآورده­های نفتی مکلف به عرضۀ در سامانه نیما شدند.
درآمد حاصل از صادرات محصولات حوزه شیلات، سهم ماهیان خاویاری ۳ دهم درصد بوده اما به لحاظ ارزشی ۲.۲ درصد از کل صادرات و ارزآوری این حوزه را به خود اختصاص داده است.
وزیر دفاع یمن در حاشیه رزمایش ارتش و کمیته های مردمی یمن به متجاوزان توصیه کرد که از فرصتی که برای اصلاح در اختیارشان قرار داده شده استفاده کنند.
وزیر دفاع یمن در حاشیه رزمایش ارتش و کمیته های مردمی یمن به متجاوزان توصیه کرد که از فرصتی که برای اصلاح در اختیارشان قرار داده شده استفاده کنند.
وزیر دفاع یمن در حاشیه رزمایش ارتش و کمیته های مردمی یمن به متجاوزان توصیه کرد که از فرصتی که برای اصلاح در اختیارشان قرار داده شده استفاده کنند.
مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی به ۲ میلیارد دلار خرید ارزی شرکت‌های تولیدی پتروشیمی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این مقدار ظرفیت بسیار مطلوبی برای تبدیل به ساخت داخل است.
پمپئو گفت: ترامپ اسناد محرمانه‌ای داشت درحالیکه نباید آن‌ها را در اختیار داشته باشد و وقتی فرصت بازگرداندن آن‌ها را نیز در اختیار داشت، انتخاب کرد که این کار را انجام ندهد.
دریادار دوم ستاد فتاحی فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش گفت: به هواپیمای فرانسوی اعلام کردم آماده هستیم مانور مشترکی با نیروی دریایی شما داشته باشیم و۴۸ ساعت فرصت دارید جواب ما را بدهید.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: آموزش‌های حین خدمت عامل موفقیت ما در روزهای اول جنگ تحمیلی بود که باعث شد موتور جنگی صدام از کار بیفتد و فرصت کافی برای سازماندهی سایر نیروها فراهم شود.
ارتش در بیانیه‌ای تاکید کرد: روز قدس فرصتی برای همه آزادگان و آزاداندیشان جهان است تا علیه ظلم، تجاوز، خشونت، افراطی‌گری و نژادپرستی فریاد بزنند.
رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی تاکید کرد که با لغو برگزاری سپاهان کاپ در اصفهان، فرصت کنترل درجه از داوران بین‌المللی ایران در مسابقه‌ای که نیازی به خروج ارز از کشور نبود، گرفته شده است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: یکسری بالگردهای جدید دریایی تولید شده است که در فرصت مناسب از آن‌ها رونمایی خواهد شد.
شاید بتوان گفت اولین ابهامی که به تازگی، حداقل در کوتاه مدت تهدیدی برای بازار سرمایه به حساب بیاید، سیاست تثبیتی نرخ ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی است که به تازگی توسط رئیس جدید بانک مرکزی از آن رونمایی شد.
صالحی با اشاره به فرصت های توسعه یافتگی صنعت پتروشیمی بیان کرد: در بحث پتروشیمی هر چقدر صنایع پایین دستی را با فرمول پیچیدگی بیشتر در تولید محصولات را توسعه دهیم، شاید نقدشوندگی مثل بالادستی نباشد ولی از طرفی منجر به کسب بازارهای جدید خواهد شد و ارزش افزوده و ارز آوری بالایی نیز نصیب صنعت پتروشیمی و کشور خواهد شد .
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: در اولین فرصت تیم اقتصادی دولت به ویژه مسئولان بانک مرکزی به مجلس می‌آیند تا پاسخگوی علت افزایش نرخ ارز باشند.
وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش یمن تاکید کردند که اگر دشمن از فرصت ها برای برقراری صلح استفاده نکند نبرد آینده برای آنها در زمین، دریا و خشکی قتلگاه خواهد بود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار تعدادی از فرماندهان نیروی دریایی ارتش فرمودند: استفاده از فرصت دریا و ظرفیت‌های عظیم آن باید به فرهنگ عمومی در کشور تبدیل شود.
بازار سهام در معاملات کم حجم امروز شاهد تحرک معامله گرانی بود که با رِنج شدن قیمت ها به سمت دامنه مثبت فرصت نوسانگیری را ایجاد کرده بودند.
بازار سهام امروز در روندی معکوس با روز گذشته تحت تاثیر رفتار حقوقی ها شاهد غلبه عرضه بر تقاضای سهام بود. بازاری که حجم و ارزش معاملات آن نیز بسیار ضعیف بود.
کارشناسان می‌گویند در حالی که ادامه مانورهای نظامی به ارتش آزادیبش خلق چین اجازه می‌دهد تاکتیک‌ها و عملیات خود را اصلاح کند هم چنین می‌تواند فرصتی را برای دشمنان فراهم کند تا در مورد ارتش مدرن چین بیاموزند.
سخنگوی صمت گام دوم ساماندهی بازار لوازم یدکی را شامل ۱۵۰ قلم ذکر کرد که پس از اتمام عملیات اجرایی مرحله اول آغاز خواهد شد. وی گفت روی دیگر سکه حذف قاچاق لوازم یدکی دادن بازاری به ارزش ۴ میلیارد دلار به قطعه سازان است که باید از این فرصت بخوبی استفاده شود.
پروفسور "کلاس گرورت"(Klaus Gerwert) مدیر مرکز تشخیص پروتئین این دانشگاه گفت: هدف ما تعیین خطر ابتلای افراد در آینده به آلزایمر با یک آزمایش خون ساده و شروع به موقع درمان حتی قبل از تشکیل پلاک‌های سمی در مغز است.
فردین آقابزرگی کارشناس بازار سهام با اشاره به اینکه در هیچ کجای دنیا خودرو در بورس کالا عرضه نمی‌شود، اظهارداشت: با توجه به فاصله قیمتی که خودرو در درب کارخانه تا بازار آزاد دارد، این موضوع یک رانت عظیمی را ایجاد کرده که باعث جذابیت بازار خودرو شده، حال مسئولان تصمیم گرفته‌اند برای از بین بردن این رانت خودرو را در بورس کالا عرضه کنند، اما به اعتقاد بنده این اقدام نیز نمی‌تواند باعث سروسامان دادن به وضعیت بازار خودرو شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ