در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 17 سال آسیا تیم فوتبال ژاپن با نتیجه 3 بر 1 استرالیا را شکست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استادیار مطالعات خاورمیانه دانشگاه ملی استرالیا دولت وقت ایالات متحده را مورد انتقاد قرار می‌دهد که با خروج یکجانبه از برجام در سال ۲۰۱۸ فرصت تاریخی غرب برای جلب اعتماد ایران را از دست دادند.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: باید در امتیاز ٢۴ بر ٢٠ کار را تمام می‌کردیم تا حریف فرصت کاهش اختلاف امتیاز را نمی‌یافت. امیدوارم که در بازی‌های بعدی جبران کنیم.
بازی‌های تیم امید زیر نظر رضا عنایتی در هر مسابقه با یک اتفاق ویژه همراه بوده، که فعلا در آخرین پرده آن محمدرضا خالدآبادی ستاره صحنه بوده است.
پست دفاع راست ایران طی سال‌های اخیر به پستی مورد توجه بدل شده است.
تست دوپینگ شاراپووا در مسابقات اوپن استرالیا ۲۰۱۶ برای ماده مخدری به نام ملدونیوم مثبت شد و به مدت ۱۵ ماه از رقابت محروم شد. شاراپووا پس از این اتفاق توضیح داد که به توصیه پزشک خانواده‌اش از داروی میلدرونات استفاده می‌کرده و نمی‌دانست که این ماده همان ملدونیومی است که چند هفته قبل به عنوان ماده ممنوعه طبقه‌بندی شده بود. او از هواداران عذرخواهی کرد و از مقامات خواست که یک فرصت دیگر به او بدهند تا دوران حرفه‌ای خود را به شکلی بهتر به پایان برساند.
معاون اول رییس جمهور گفت: دوره نوجوانی فرصتی بزرگ برای تمرین کار گروهی، مهارت آموزی، تشخیص مسئله و تلاش برای ارائه راه حل و اقدام، تفکر انتقادی و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی است.
ممکن است دولت ایتالیا زمان بازی ناپولی با اودینزه را تغییر دهد تا هواداران ناپلی فرصت کافی برای جشن گرفتن داشته باشند.
وسلی گومز با وجود کارنامه خوب و توانایی‌هایی که دارد، هنوز نتوانسته در گل‌گهر به بازیکنی کلیدی تبدیل شود.
مربی تیم ملی فوتسال ایران، کمبود زمان بین تورنمنت تایلند و دو دیدار با ازبکستان را دلیل امضا نشدن قراردادهای مربیان این تیم دانست.
عاشقان فوتبال ایتالیا فرصت تماشای یک دیدار زیبا و پرهیجان را خواهند داشت، مسابقه‌ای که با حداکثر گرما و حساسیت برگزار خواهد شد
ارتش در بیانیه‌ای تاکید کرد: روز قدس فرصتی برای همه آزادگان و آزاداندیشان جهان است تا علیه ظلم، تجاوز، خشونت، افراطی‌گری و نژادپرستی فریاد بزنند.
مدافع راست استقلال انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب تیمش مقابل هوادار دارد.
کارشناسان می‌گویند که ممکن است رهبر سوریه و مسکو از فوریت پیرامون اوضاع برای فشار به منظور تغییر شرایط استفاده کنند. ندیم حوری در این باره می‌گوید: اکنون نیاز فوری به کمک‌های بیشتر وجود دارد. باید راه‌حلی وجود داشته باشد که هم مساله ارسال کمک را سیاسی نکند و هم در نهایت به نفع رژیم بشار اسد نشود.
ژوزه مورینیو در جشن تولد شصت سالگی می‌تواند بزرگترین هدیه خود را از فوتبال بگیرد
مدافع چپ و تخصصی تیم پرسپولیس تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر فرصت نمایش پیدا نکرد.
شاه‌مهره نقل و انتقالاتی اکنون به تیم سابق خود رسیده است و امیدوار است جایی که مسیر پیشرفت و چهره‌ شدنش را شکل داده، بار دیگر یک بازگشت بزرگ برای وی در پی داشته باشد.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اقدام باشگاه الاهلی قطر برای بازگرداندن دو ملی پوش ایران غیر منطقی بود، گفت: کمپ تیم ملی در قطر مثل جام جهانی روسیه نیست.
وینگر فصل گذشته تیم سپاهان در بازی دیروز گل گهر – استقلال به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و می توانست در ثانیه های پایانی بازی نام خود را به عنوان گل زن سوم استقلال ثبت کند.
مصدومیت شیخ دیاباته و دوری ۴ هفته‌ای این مهاجم اهل مالی باعث خواهد شد تا عبدی بیش از گذشته شانس داشته باشد و باید دید از فرصت سود خواهد برد یا خیر.
امید نورافکن و رامین رضاییان به علت صادر نشدن ویزای شینگن، نتوانستند در اردوی اتریش حاضر شوند و فرصت نشان دادن توانایی‌های خود را از دست دادند.
از ست دوم، ورق بازی برگشت و لهستان با اشتباهات بیشتر، فرصت قدرتنمایی به حریف خود داد. نتیجه ست‌های دوم و سوم، 25 بر 21 و 25 بر 18 برای ایتالیا بودند.
استنلی کی‌روش شب گذشته تا آستانه گلزنی پیش رفت ولی درنهایت موفق به این کار نشد.
ترافیک نیمه سنگین در ورودی‌های تهران
تیم ایران بر خلاف ایتالیا در دریافت اول چندان موفق نبود و در حالی که ایوان زایتسف هم با سایر هم‌تیمی‌هایش در تیم ایتالیا هماهنگ نبود، شاگردان کم تجربه عطایی از فرصت استفاده نکردند وگرنه حریف غیرقابل شکست نبود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ