پست دفاع راست ایران طی سال‌های اخیر به پستی مورد توجه بدل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صادق محرمی با فراری تند و تیز و دیدنی از سمت راست، پایه گذار یکی از گل های تیمش بود.
در بیانیه‌ای که به نیابت از وزیر خارجه کنیا صادر شده آمده است: «رئیس‌جمهور ایران، عالیجناب رئیسی قرار بود برای یک سفر امروز وارد کنیا شود. این سفر قرار بود فرصتی برای بررسی و تقویت روابط دوجانبه در راستای منافع مردم دو کشور فراهم کند.»
مناظره علی علیزاده و صادق زیباکلام امشب ساعت ۲۱ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.
برخی احکام دین مثل دروغ و ربا و دزدی ممکن است از نگاه حاکمان خیلی مهم نباشد، اما موضوعی مثل حجاب شاید بیشتر با حساسیت روبرو شود که به نظر می‌رسد نگاه گزینشی به دین است؛ یعنی چیزی که ایدئولوژی را تقویت کند، مهم است و در سایر موارد اخلاق ذبح می‌شود.
دادستان تهران از صدور کیفرخواست صادق زیباکلام و آذر منصوری خبر داد.
دادستانی تهران اعلام کرد: کیفرخواست صادق زیباکلام و آذر منصوری صادر شد.
با توجه به تعدد ادعا‌های بدون سند اذر منصوری و صادق زیباکلام و اینکه تا کنون در مورد مطالب و ادعا‌های مطروحه در مواجهه با مقام قضایی هیچ دلیل و سندی ارائه نداده اند و همچنین ادامه رویه افراد مورد اشاره در اعلام ادعا‌های بدون سند روز گذشته ضمن اعلام جرم از سوی دادستانی تهران پرونده این افراد جهت تکمیل سیر قضایی به مرجع قضایی ارجاع شد.
وحیدی در خصوص امکان بازگشت سلبریتی‌های ساکن خارج کشور که در ناآرامی‌ها نقشی داشته‌اند، گفت: آغوش ملت و دولت برای کسانی که معترف به اشتباه خود هستند، همواره باز بوده و الان هم باز است. الان فرصت خوبی است. ما فرض را بر این می‌گذاریم که عده‌ای دچار هیجان شده و اقداماتی انجام داده‌اند که الان نادم هستند. این آمادگی برای پذیرش کسانی که ابراز ندامت کنند، وجود دارد.
اهواز- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان از صدور ۶۰۰ مجوز تأسیس با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی برای ایجاد ۲۲ هزار فرصت شغلی در استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
مصدومیت سعید صادقی و محرومیت ترابی فرصت مناسبی برای سروش رفیعی شکل داده تا بار دیگر جایگاه خود را در ترکیب به دست بیاورد.
شاه‌مهره نقل و انتقالاتی اکنون به تیم سابق خود رسیده است و امیدوار است جایی که مسیر پیشرفت و چهره‌ شدنش را شکل داده، بار دیگر یک بازگشت بزرگ برای وی در پی داشته باشد.
مصدومیت ها و محرومیت ها استقلالی ها در هفته های اخیر موجب حضور بازیکنان جدیدی در ترکیب استقلال شد.
سرانجام امیر علی صادقی فرصت خوبی برای خودنمایی در ترکیب استقلال پیدا کرد. او با شروع نیمه دوم بازی با صنعت نفت به جای سعید مهری وارد میدان شد.
در فاصله 6 روز مانده تا جدال ایران مقابل انگلیس، اکنون رقابت اصلی شاید در سمت راست دفاع باشد و باید دید در نهایت کارلوس کی روش از بین دو گزینه‌ای که در اختیار دارد، به کدامیک بازی خواهد داد.
امید نورافکن و رامین رضاییان به علت صادر نشدن ویزای شینگن، نتوانستند در اردوی اتریش حاضر شوند و فرصت نشان دادن توانایی‌های خود را از دست دادند.
پس از عملکرد فوق‌العاده محرمی برابر اروگوئه، حالا تکلیف مدافع راست تیم ملی در جام جهانی از هرزمانی پیچیده‌تر شده است.
دو لژیونر دیگر فوتبال ایران به اردوی اتریش ملحق شدند تا تمرینات خود را پیش از برگزاری دو بازی تدارکاتی آغاز کنند.
دبیر شورای نگهبان گفت: فلسفه وجودی مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم است و مردم شریف ایران نیز همواره اثبات کرده‌اند قدردان دولتمردان صادق و خدوم هستند.
«محمدصادق فضلی» به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل وزارتی و «اسحاق آل حبیب» به عنوان مشاور وزیر خارجه در امور بین‌الملل منصوب شدند.
وزیر صمت حضور در نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو را فرصتی برای ارائه محصولات با فناوری بالا خواند و گفت: وقتی پهپاد، دستگاه اکسیژن ساز و ربات جراح صادر می‌کنیم، نشان از قدرت ایران دارد.
وزیر صمت حضور در نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو را فرصتی برای ارائه محصولات با فناوری بالا خواند و گفت: وقتی پهپاد، دستگاه اکسیژن ساز و ربات جراح صادر می‌کنیم، نشان از قدرت ایران دارد.
پس از اعلام خصوصی‌سازی کامل شرکت‌های خودروسازی و واگذاری باقی مانده سهام دولت در ایران خودرو و سایپا، گروه صنعتی ایران‌خودرو در فراخوانی، از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای خرید سهام دولتی و درون‌گروهی خود دعوت به مشارکت کرد.
صادق خرازی با انتشار عکسی از یک دور همی با وزیر سابق امور خارجه خبر داد.
امام صادق علیه السلام آرمـان اسـاسی شیعه را از هر نوع تـحریف و انـحراف بازداشت و اعتقادات امامت شیعیان را محکمتر نمود و برخی از بزرگان شیعه برای این که از صحت اعتقاد خود اطمینان حاصل کنند، دین و اعتقادات خود را به امام علیه السلام عرضه می کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ