مصدومیت شیخ دیاباته فرصت مناسبی برای عبدی شکل داده تا خود را به کادرفنی تحمیل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر اجازه داده می‌شد مسئله برجام که در دولت آقای روحانی به مرحله مناسبی رسیده بود، ادامه پیدا می‌کرد، در طول ۲ سال اخیر شاهد این رفتار‌ها نبودیم که کشور‌های مختلف به امارات درباره جزایر سه گانه امتیاز بدهند. فرصت سوزی‌های متعددی که کردیم و زمان‌هایی به خاطر رفتار‌های یک گروه، با طیف فکری خاص از دست دادیم، ما را به شدت از امتیازاتمان عقب انداخته است. نکته مهم دیگر این است که ما به اندازه کافی اسناد داریم که ثابت کنیم این جزایر متعلق به ایران است و مشخص کنیم که بریتانیا در حق ما خیانت بزرگی کرد و در خصوص بحرین و امارات بدعهدی کرد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه حکمرانی در داخل کشور، در منطقه و در عرصه بین الملل در یک پیچ تاریخی قرار داریم، تأکید کرد: امروز در حالی باید به حکمرانی نو توجه کنیم که هندسه نظم جهانی در حال تغییر است و ما نیز در کانون این تغییرات قرار داریم؛ لذا اگر برای قرار گرفتن در یک موقعیت درست در نظم جهانی تلاش نکنیم، هم فرصت بزرگی را از دست داده ایم و هم به سمت یک تهدید بزرگ پیش رفته ایم.
سرمربی کهنه‌کار تیم ملی اروگوئه، اظهارات جالب توجهی را در روز معارفه خود به زبان آورد.
یورگ اشماتکه که به زودی به عنوان مدیر ورزشی لیورپول معرفی می‌شود چند سال پیش فرصت بزرگی برای حفظ ویکتور اوسیمن داشت که به راحتی از دست داد و او را با قیمتی نازل واگذار کرد.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که غرب با از دست دادن فرصت ازسرگیری توافق هسته‌ای با ایران، اشتباه بزرگی را مرتکب خواهد شد.
سعید مهری می توانست تنها یک دقیقه پس از گل عیسی آل کثیر، پیام آور شادی برای تیمش باشد.
اولین شانس مسلم گلزنی میلان در مصاف با ناپولی از دست رفت.
مدافع باتجربه استقلال فرصت مناسبی در بازی با هوادار برای نشان دادن توانایی‌های خود خواهد داشت.
جدول رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات پس از پایان بازی‌های هفته بیست و یکم و در شرایطی که تنها پنج هفته تا پایان مسابقات باقی مانده، شاهد تغییر خاصی نبود.
فوتبال ایران با باخت مقابل عراق و از دست دادن شانس صعود به جام جهانی جوانان، فرصت بزرگی را برای نمایش بین‌المللی استعدادها و ستاره‌هایش از دست داد.
حسین راغفر عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا(س) و اقتصاددان گفت: بحران های فعلی ناشی از دوری از آرمان های اصلی انقلاب نظیر استقلال، آزادی و مشارکت عموم مردم است که فرصت های بسیار بزرگی از کشور را ربود. اصلی ترین محرک جامعه ما برای بقا و خروج از شرایط کنونی، رجوع به مردم است. ما امیدواریم یک نظام توزیعی در کشور فراهم شود تا فرصت ها را به صورت برابر بین گروه های جامعه توزیع کند چرا که فساد ناشی از توزیع نابرابر ثروت، درآمد و منزلت است.
باشگاه تراکتور فرصت بزرگی را در لیگ قهرمانان آسیا از دست داد.
کوین یامگا توپی که در موقعیت سه به یک بود را به شکل عجیبی از دست داد.
دو مهاجم نیمکت نشین پرسپولیس فرصت دارند تا مقابل تیم دسته اولی ون پارس بار دیگر شایستگی و توانایی خود را به نمایش بگذارند.
باشگاه پرسپولیس فرصت اندکی تا پرداخت اولین قسط از بدهی توافقی با دروازه‌بان کروات خود را دارد اما برای انجام این کار سنگ بزرگی را پیش پای خود می بیند که باید برای آن تدبیر کند.
مربی بومی نفت مسجد سلیمان می گوید نیازمند فرصت هستند تا اوضاع آشفته این تیم را تغییر دهند.
محمد نصرتی مربی تراکتور با تمجید از پشتکار و انگیزه سرمربی لالیگایی جدید این باشگاه، مدعی است او در فرصت مناسب قادر خواهد بود اتفاقات بزرگی را نه در تبریز که در فوتبال ایران به جا بگذارد.
سنگال در شرایطی که مالکیت توپ را در اختیار انگلیس طی دقایق گذشته از بازی می‌بیند، شانس بزرگی برای فرو ریختن دروازه پیکفورد داشت که آن را از دست داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که پرتغال در حال حاضر هم بازیکنان بزرگی دارد و هم تجربه خوبی. او معتقد است این جام جهانی بهترین فرصت برای قهرمانی جهان است.
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: به نظرم هنوز هم برای نظام فرصت هست. شما افراد بسیار بزرگی را در خانه هایشان گذاشته اید و حرف هایشان را گوش نمی دهید و طردشان می کنید، نمونه اش آقای خاتمی است و افراد دیگر که من نمی خواهم خیلی اسم ببرم، طبیعی است که یک نفر از مجلس بلند می شود و می گوید ۶۰ درصد اینها فاسد و فاحشه هستند. حرف های آقای خاتمی کجا و حرف های این آقا کجا؟ چرا باید این آدم سخنگوی مملکت و مجلس شود که تمام وجودش خشم، خشونت، فحاشی و وقاحت است؟! یک کسی مثل آقای خاتمی شما را نصیحت می کند که حرف مردم را ببینید و مطالبه مردم را گوش کنید، اراده کنید، اصلاح کنید و کشور را نجات بدهید.
فاضل میبدی گفت: به نظرم هنوز هم برای نظام فرصت هست. شما افراد بسیار بزرگی را در خانه‌هایشان گذاشته‌اید و حرف‌هایشان را گوش نمی‌دهید و طردشان می‌کنید، نمونه‌اش آقای خاتمی است و افراد دیگر که من نمی‌خواهم خیلی اسم ببرم، طبیعی است که یک نفر از مجلس بلند می‌شود و می‌گوید ۶۰ درصد این‌ها فاسد و فاحشه هستند.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: فرصت خدمتگزاری به مردم یک توفیق بزرگ و نعمت الهی است که باید با کار و تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات و خدمت رسانی به مردم آن را قدر دانست.
دروازه بان شماره یک استقلال به عنوان دروازه بان فیکس مقابل سنگال به میدان رفت.
اخراج به دلیل شبیه سازی، فرصت بزرگی را در اختیار دشمنان طارمی قرار داد تا او را مورد شماتت قرار دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ