امید نورافکن و رامین رضاییان به علت صادر نشدن ویزای شینگن، نتوانستند در اردوی اتریش حاضر شوند و فرصت نشان دادن توانایی‌های خود را از دست دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاید در قرن بیستم اگر تصمیم اشتباهی گرفته می‌شد و زمان از دست می‌رفته هزینه از دست رفتن زمان به اندازه ۵ تا ۱۰ سال از دست دادن زمان بود، اما اکنون، اگر زمان را از دست بدهید، ممکن است فرصت از دست رفته دیگر امکان بازگشت یا رقابت را نداشته باشد. به همین دلیل است که تصمیمات باید به هنگام و عقلانی گرفته شود تا زمان را از دست ندهیم. ما دیگر فرصتی برای اشتباه نداریم. در هر تصمیمی که دولت‌ها می‌گیرند، مردم چاره‌ای برای تطابق خود با این تغییرات ندارند و زمانی که تصمیم تغییر می‌کند، یک هزینه بازگشت نیز به جامعه تحمیل می‌شود.
پست دفاع راست ایران طی سال‌های اخیر به پستی مورد توجه بدل شده است.
جان بارنز، اسطوره لیورپول گفت، اگر فرانک لمپارد سیاهپوست بود، این همه فرصت مربیگری به دست نمی‌آورد.
سپاهان در شبی که می توانست با اختلاف گل زیاد برابر حریف خود برنده شود، انواع و اقسام موقعیت گل را از دست داد و یک امتیاز را تقدیم ملوان کرد.
به نظر می‌رسد لیگ بیست‌ودوم برای دروازه‌بان جوان استقلال به دلیل مصدومیت به پایان رسیده و او دیگر فرصتی برای حضور در ترکیب آبی‌پوشان را پیدا نخواهد کرد.
ستاره گران‌قیمت دورتموند خوشحالی نافرجامی در انتهای بازی با اشتوتگارت داشت.
مدافع راست استقلال انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب تیمش مقابل هوادار دارد.
کاپیتان تیم فوتبال لیون در جدال با پی‌اس‌جی پنالتی حساسی را از دست داد.
شاگردان ژاوی هرناندس فرصتی که برای افزایش حاشیه امنیت‌شان در صدر جدول داشتند را از دست دادند.
رودی گارسیا، سرمربی النصر، مدعی شد فرصتی که کریستیانو رونالدو برابر الاتحاد از دست داد باعث شکست این تیم شد.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است مارکوس رشفورد باید از فرصتی که برای اثبات مهارتش به دست آورده به خوبی استفاده کرده است.
ارسلان مطهری فرصتی مشابه با موقعیت رودی ژستد در دربی گذشته را از دست داد.
طارمی پس از پایان کار تیم ملی ایران در جام جهانی به پرتغال بازگشت و ۹ روز پس از دیدار مقابل آمریکا، در مسابقه هفته دوم مرحله گروهی لیگ‌کاپ از دقیقه ۸۳ بازی با چاوز به زمین رفت که در این حضور کوتاه مدت فرصتی برای گلزنی به دست نیاورد، ولی شب گذشته او یک نیمه درخشان در جدال با ویزلا داشت.
ستاره تیم ملی انگلیس تنها چند سانتی‌متر تا تبدیل شدن به قهرمان مردم کشورش فاصله داشت.
امیری که در اتفاقی عجیب از سوی کی‌روش فرصتی برای حضور در ترکیب تیم ملی به دست نیاورد، اکنون به اردوگاه پرسپوليس بازگشته و باید دید یحیی گل‌محمدی چه برنامه‌ای برای این بازیکن در جدال دربی خواهد داشت.
فرهیختگان: رونقی سال ۱۴۰۰ نیز برای مدت ۸ روز در بازداشت به سر برده و با قید وثیقه آزاد شد.
وحید امیری هنوز نتوانسته فرصتی در قطر برای حضور در ترکیب تیم ملی به دست بیاورد و چشم انتظار جدال پایانی در مرحله گروهی است.
کارلوس کی‌روش بعد از پیروزی برابر ولز گفت: امروز فرصتی بود که غرورمان را برگردانیم و کرامت خودمان را به دست بیاوریم
کارشناس فوتبال با بیان اینکه سرمربی تیم ملی اعتقاد بیشتری به بازیکنان شاغل در اروپا دارد، گفت: تیم ملی باید از دو دیدار تدارکاتی قبل از حضور در جام جهانی استفاده کند.
وینگر فصل گذشته تیم سپاهان در بازی دیروز گل گهر – استقلال به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و می توانست در ثانیه های پایانی بازی نام خود را به عنوان گل زن سوم استقلال ثبت کند.
کمیته مسابقات سازمان لیگ فرصتی مناسب برای برگزاری بازی معوقه ملوان و فولاد داشت که آن را به راحتی از دست داد.
رامین رضاییان با بدشانسی فرصت حضور در اردوی اتریش را از دست داد.
مدافع راست استقلال امیدوار است بتواند در رقابت با رضاییان و محرمی در اردوی تیم ملی باقی بماند.
کارشناس ارشد سیاست خارجی در گفتگویی با اشاره به اینکه حتی اگر برجام به زودی احیا شود این توافق ضعیف تر از سال ۲۰۱۵ خواهد بود گفت: در برهه بسیار حساسی هستیم و در پایان فرصتی قرار داریم که می‌توانست برجام به‌صورت آبرومندانه و به طور نسبی سودمند برای طرفین احیا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ