کارشناسان می‌گویند که ممکن است رهبر سوریه و مسکو از فوریت پیرامون اوضاع برای فشار به منظور تغییر شرایط استفاده کنند. ندیم حوری در این باره می‌گوید: اکنون نیاز فوری به کمک‌های بیشتر وجود دارد. باید راه‌حلی وجود داشته باشد که هم مساله ارسال کمک را سیاسی نکند و هم در نهایت به نفع رژیم بشار اسد نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 17 سال آسیا تیم فوتبال ژاپن با نتیجه 3 بر 1 استرالیا را شکست داد.
بازی‌های تیم امید زیر نظر رضا عنایتی در هر مسابقه با یک اتفاق ویژه همراه بوده، که فعلا در آخرین پرده آن محمدرضا خالدآبادی ستاره صحنه بوده است.
پست دفاع راست ایران طی سال‌های اخیر به پستی مورد توجه بدل شده است.
معاون اول رییس جمهور گفت: دوره نوجوانی فرصتی بزرگ برای تمرین کار گروهی، مهارت آموزی، تشخیص مسئله و تلاش برای ارائه راه حل و اقدام، تفکر انتقادی و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی است.
وسلی گومز با وجود کارنامه خوب و توانایی‌هایی که دارد، هنوز نتوانسته در گل‌گهر به بازیکنی کلیدی تبدیل شود.
مربی تیم ملی فوتسال ایران، کمبود زمان بین تورنمنت تایلند و دو دیدار با ازبکستان را دلیل امضا نشدن قراردادهای مربیان این تیم دانست.
ارتش در بیانیه‌ای تاکید کرد: روز قدس فرصتی برای همه آزادگان و آزاداندیشان جهان است تا علیه ظلم، تجاوز، خشونت، افراطی‌گری و نژادپرستی فریاد بزنند.
مدافع راست استقلال انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب تیمش مقابل هوادار دارد.
آینده «استان‌های درگیر بالاترین نرخ فرونشست زمین» در دو سناریو بررسی شد. نتایج یک تحقیق از روند نشست زمین در پهنه‌هایی از کشور که محل سکونت نیمی از جمعیت ایران است، نشان می‌دهد، سرعت بالای برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی در این مناطق باعث شده است از یکسو میزان «افت ذخایر آبی» زیرزمین تا ۴ برابر دهه‌های قبل و از سوی دیگر، نرخ سالانه فرونشست به حداقل ۵/ ۱ برابر سال‌های گذشته برسد. این بحران انسان‌ساز براساس مطالعات تیم تحقیق، ۷تهدید زیست‌محیطی و اقتصادی برای کشور در پی دارد مگر آنکه با «تدابیر ملموس» از سمت سیاستگذار مهار شود. محققان در این مطالعه تاکید می‌کنند، بحران فرونشست برخلاف بحران زلزله، قابل کنترل است؛ اما «فرصت، محدود است». در صورتی که روند برداشت از آب‌های زیرزمینی به روال حداقل یک دهه گذشته ادامه یابد، تلخ‌ترین سناریوی پیش‌رو، «تکمیل فرآیند فرونشست» و «مرگ آبخوان‌ها» خواهد بود که باعث بحران‌های جدید زیست‌محیطی و کشاورزی می‌شود. راهکارهای دستیابی به سناریوی دوم در جمع‌بندی این تحقیق، فهرست شده است.
مهدی زارع، استاد پژوهشگاه زلزله‌شناسی گفت: شرایط به شکلی است که زلزله‌ای که در ترکیه رخ داد می‌توانست در تهران رخ بدهد. نکته مهمی که وجود دارد این است که هشدار‌هایی که در شرایط کنونی نسبت به زلزله در تهران، خوی، تبریز و... داده می‌شود به نوعی فرصت طلبانه است. به هر حال شرایط زلزله خیزی این شهر‌ها در شرایط کنونی با یک ماه و یا حتی یک سال قبل هیچ تفاوتی نکرده است.
ژوزه مورینیو در جشن تولد شصت سالگی می‌تواند بزرگترین هدیه خود را از فوتبال بگیرد
دبیر شورای نگهبان گفت: بهمن‌ماه، فرصتی مغتنم برای روایت صحیح تاریخ انقلاب است و این کار هم باعث می‌شود نسل جوان با ماهیت، دلایل شکل‌گیری و عوامل پیروزی انقلاب آشنا شوند.
مدافع چپ و تخصصی تیم پرسپولیس تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر فرصت نمایش پیدا نکرد.
شاه‌مهره نقل و انتقالاتی اکنون به تیم سابق خود رسیده است و امیدوار است جایی که مسیر پیشرفت و چهره‌ شدنش را شکل داده، بار دیگر یک بازگشت بزرگ برای وی در پی داشته باشد.
آرژانتین پس از اظهارات توهین آمیز امباپه در مورد فوتبال آمریکای جنوبی، فرصت خوبی برای تسویه حساب با او را دارد.
پرسپولیس و سپاهان برای دومین مرتبه طی یکسال اخیر در دیداری تدارکاتی به مصاف هم می‌روند.
ستاره تیم ملی انگلیس تنها چند سانتی‌متر تا تبدیل شدن به قهرمان مردم کشورش فاصله داشت.
اهواز- استاندار خوزستان به اجرایی شدن اردوهای «راهیان پیشرفت» در خوزستان اشاره کرد و گفت: اردوهای راهیان پیشرفت فرصتی مناسب برای آشنا شدن دانش‌آموزان با پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور است.
نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت:۱۳ آبان فرصت خوبی است تا همه اقوام و مذاهب در جای جای ایران پهناور همصدا و با یکدلی انزجار خود را از مستکبران نشان دهند.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اقدام باشگاه الاهلی قطر برای بازگرداندن دو ملی پوش ایران غیر منطقی بود، گفت: کمپ تیم ملی در قطر مثل جام جهانی روسیه نیست.
وینگر فصل گذشته تیم سپاهان در بازی دیروز گل گهر – استقلال به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و می توانست در ثانیه های پایانی بازی نام خود را به عنوان گل زن سوم استقلال ثبت کند.
مصدومیت شیخ دیاباته و دوری ۴ هفته‌ای این مهاجم اهل مالی باعث خواهد شد تا عبدی بیش از گذشته شانس داشته باشد و باید دید از فرصت سود خواهد برد یا خیر.
امید نورافکن و رامین رضاییان به علت صادر نشدن ویزای شینگن، نتوانستند در اردوی اتریش حاضر شوند و فرصت نشان دادن توانایی‌های خود را از دست دادند.
استنلی کی‌روش شب گذشته تا آستانه گلزنی پیش رفت ولی درنهایت موفق به این کار نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ