دنیل اشمیت گلر دو ملیتی تیم ژاپن عملکردی درخشان در مقابل اکوادور داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینشتین در نامه‌اش به روزولت یادآور شده بود که: «ممکن است بتوان یک واکنش زنجیره‌ای هسته‌ای را در یک توده بزرگ اورانیوم راه‌اندازی کرد که توسط آن مقادیر زیادی نیرو و عناصر جدید مثل رادیوم تولید شود. این دستاورد که قطعا در آینده نزدیک به دست خواهد آمد، ممکن است منجر به ایجاد بمب‌های فوق‌العاده قدرتمندی شود.»
بنا بر اعلام مرکز امور حقوقی بین‌المللی معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری، تاکنون نزدیک به ۲۰ رأی آمریکایی، مشابه پرونده فوق، که توسط صد‌ها تبعه آن کشور با ادعای واهی سعی در شناسایی و اجرای آن در کشور‌های اروپایی داشته‌اند، نه تنها با تلاش این مرکز بی‌نتیجه مانده و هیچ کدام از احکام مزبور در کشور‌های اروپایی مورد شناسایی و اجرا قرار نگرفته است، بلکه بعضاً منجر به محکومیت خواهان‌های آمریکایی به پرداخت خسارت و هزینه‌های قضایی قریب به یک میلیون پوند، به نفع دولت ایران گردیده است.
هر چه فکر می‌کنم شباهتی بین عمر درختان و خندیدن به تلاش‌های آمریکا نمی‌یابم. ضمن این که مواجهه جمهوری اسلامی با ایالات متحده نه با یک کشور با تاریخ محدود که با مجموعه‌ای با عنوان «غرب» است و می‌دانیم قدمت غرب قطعا از درختان دانشگاه شهید بهشتی بسیار بیشتر است.
یک رسانه آمریکایی در مطلبی به بررسی دلایل عدم تقویت روابط امنیتی میان عربستان سعودی و ایالات متحده آمریکا در نتیجه امضای پیمان دفاعی میان دو کشور پرداخته است.
یک رسانه آمریکایی نوشته رفتن غرب به سوی اقدامات خرابکارانه در قبال برنامه هسته‌ای ایران، تنها به توانمندی بیشتری ایران در این زمینه منجر می‌شود.
کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به توافق میان ایران و عربستان، گفت: توافقنامه ایران و عربستان در پکن فصلی نویی در دیپلماسی منطقه غرب آسیا و یک ضربه کاری به آمریکا و اسرائیل به حساب می‌آید.
لیف درباره اهمیت این توافق گفت: ما فکر می‌کنیم این اتفاق خیلی خوب و بزرگی است. اگر ایران به تعهداتش عمل کند، یک گشایش مهم خواهد بود.
تیراندازی در پارکی در یکی از ایالات آمریکا به مرگ ۲ تن و زخمی شدن ۴ نفر منجر شد.
مقامات بهداشت ایالات متحده آمریکا پس از شناسایی شیوع گسترده یک باکتری بسیار مقاوم به دارو در حالت آماده باش قرار گرفتند. بر اساس گزارش ها، منشأ انتشار این باکتری به قطره های چشمی وارداتی از هند مرتبط بوده است.
دبیر ستاد حقوق بشر به رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا با یک زن سالخورده که منجر به مرگ وی شد و رفتارهای مشابه با دیگر بازداشت‌شدگان، واکنش نشان داد.
یک روزنامه آمریکایی فاش کرد که دولت این کشور در طراحی اقدام خرابکارانه ای که منجر به انفجار خطوط لوله گازی روسیه به اروپا شد، دست داشته است.
تیراندازی در مدرسه ای در ایالت آیوا آمریکا به کشته شدن ۲ نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر منجر شد.
آشوب‌های اخیر و اغتشاشات در کشور را شاید بتوان یکی از فتنه‌های بزرگ طراحی شده در دستگاه‌های اطلاعاتی متخاصم برشمرد که منجر به آن شد تا سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان هر آنچه در سال‌های اخیر برای توسعه شبکه خود برای ایجاد ناامنی در کشور سرمایه‌گذاری کرده بودند، به میدان بیاورند.
آشوب‌های اخیر و اغتشاشات در کشور را شاید بتوان یکی از فتنه‌های بزرگ طراحی شده در دستگاه‌ های اطلاعاتی متخاصم برشمرد که منجر به آن شد تا سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان هر آنچه طی سال‌های اخیر برای توسعه شبکه خود برای ایجاد ناامنی در کشور سرمایه‌گذاری کرده بودند را به میدان بیاورند.
جواد خیابانی مجری فوتبال در آستانه بازی تاریخی ایران و آمریکا اظهارات جنجالی تازه‌ای مطرح کرده است. او در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: «اگر آمریکا را ببریم مو‌ها و ریش و سبیل‌هایم را از ته می‌زنم!» پس از این اظهارات موجی از تصاویر طنز از این گزارشگر پرحاشیه تلویزیون در فضای مجازی منتشر شده است.
تساوی ولز و آمریکا، خطر حذف زودهنگام ایران را بیش از پیش پررنگ کرد.
گرت بیل، ستاره تیم ملی ولز، در دقیقه 82 دیدار این تیم مقابل آمریکا یک پنالتی گرفت و خودش آن را به گل تساوی ولزی‌ها تبدیل کرد.
یک تحلیلگر آمریکایی در خبرگزاری بلومبرگ نوشت که هماهنگی میان ایران، روسیه و چین به شدت منجر به کاهش نفوذ جهانی ایالات متحده خواهد شد.
یک تحلیلگر سیاست خارجی در پیش‌بینی خود از مفاد پاسخ امریکا، می‌گوید که سخنگویان وزارت خارجه و شورای امنیت ملی آمریکا از ارائه توضیحی به تصریح یا تلویح راجع به مفاد پاسخ آمریکا خودداری کرده‌اند. اما اظهارات سخنگوی وزارت خارجه ایران، می‌تواند به این معنی باشد که پاسخ تفصیلی و مشتمل بر موارد مثبت و منفی است. در این اواخر برخی مقامات آمریکایی بدون ذکر نام گفته‌اند که بخش عمده مفاد پاسخ ایران به متن "نهایی" در مورد رفع انواع تحریم‌ها و جدول زمانی مربوطه و نیز تضمین‌ها بوده است. این در حالی است که سخنگویان آمریکایی همچنان با تاکید بر اینکه تنها تحریم‌های مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران موضوع برجام است و نه تحریم‌های دیگر، به تصریح یا تلویح مدعی می‌شوند که ایران خواستار رفع برخی دیگر از تحریم‌هاست.
در روز سه‌شنبه ۲۸ تیر ماه ۳۳ شرکت بورسی و فرابورسی مجمع برگزار خواهند کرد. این ۳۳ نماد کدام اند؟ و دستور جلسه برگزاری مجمع این نماد‌ها چیست؟
چرا آمریکا باید نیازمند برجام باشد؟ تورمش دو رقمی است؟ نرخ سرمایه گذاری اش منفی است؟ رشد اقتصادی اش متوقف شده؟ چی توی سر شماهاست؟ چی دقیقا؟
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ