گرت بیل، ستاره تیم ملی ولز، در دقیقه 82 دیدار این تیم مقابل آمریکا یک پنالتی گرفت و خودش آن را به گل تساوی ولزی‌ها تبدیل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل دقیقه 11+90 محمدحسین مرادمند استقلال از شکست در وقت های قانونی نجات داد اما با گلی دیرهنگام‌تر در وقت‌های اضافه جواب داده شد.
بعد از هشت فصل، آقای گل‌های بوندس‌لیگا با کمتر از 20 گل به این عنوان دست پیدا کردند و البته با کمترین گل زده در تاریخ این رقابت‌ها.
مهاجم نوک سپاهان با وجود ناکامی در کسب قهرمانی، آقای گلی لیگ بیست و دوم را به چنگ آورد.
شهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال سپاهان به عنوان آقای گلی بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر رسید.
ادین ژکو با گلی که دیشب در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان به میلان زد، به رکورد تاریخی رایان گیگز نزدیک‌ شد.
ادین ژکو با گلی که دیشب در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان به میلان زد، به رکورد تاریخی رایان گیگز نزدیک‌ شد.
مهدی طارمی با گلی که وارد دروازه پاسوس ده فریرا کرد، موفق شد به جمع پنج گلزن برتر خارجی تاریخ پورتو راه یابد.
کاپیتان فولادی‌ها با گلی که وارد دروازه حقیقی کرد به رکورد رضا نوروزی رسید.
به نظر می‌رسد رکورد طولانی‌ترین گل در تاریخ فوتبال به دست یک دروازه‌بان شکسته شده باشد.
کیلیان امباپه امشب یک گل تر و تمیز برای تیم پاریس به ثمر رساند؛ گلی که به یک لطف یک آمار و ارقام تاریخی، اهمیت ویژه‌ای پیدا کرد.
کریم بنزما با گلی که وارد دروازه الچه کرد، از رکورد گلزنی رائول در لالیگا عبور کرد.
کریم بنزما با گلی که دیشب به بیلبائو زد، حالا دومین گلزن برتر تاریخ رئال در لالیگاست و خود را به کریستیانو رونالدو نزدیک‌تر کرد.
فوتبال تهران در دهه 60پر از مهاجمان گلزن بود، مهاجمانی که این روزها در فوتبال ایران اثری از آنها یافت نمی شود
گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی گفت: «من هت‌تریک تاریخی ایمون زاید را دیدم و از او الهام گرفتم اما ای کاش دو گلی که زدم به پیروزی می‌انجامید.»
گئورگی گولسیانی: من هت‌تریک تاریخی ایمون زاید را دیدم و از او الهام گرفتم اما ای کاش دو گلی که زدم به پیروزی می‌انجامید.
مهاجم اول استقلال در دربی کار خودش را کرد، و گل برتری آبی ها را به پرسپولیس زد، گلی که شباهت زیادی به گل علی موسوی مهاجم اسبق این تیم در بازی بزرگ استقلال و دالیان چین داشت.
لیونل مسی با پاس گلی که در دیدار امشب آرژانتین مقابل هلند داد موفق شد نامش را به عنوان بهترین پاسور تاریخ مراحل حذفی جام جهانی ثبت کند.
ایوان پریشیچ با گلی که امشب مقابل ژاپن به ثمر رساند از داوور شوکر، اسطوره فوتبال کرواسی، پیشی گرفت تا رکورد بهترین گلزن تاریخ کرواسی در تورنمنت‌های بزرگ را به خود اختصاص دهد.
سه گلی که تیم ملی فوتبال ایران در دو دیدار برابر انگلیس و ولز به ثمر رسانده در میان دیرهنگام‌های گل‌های این تورنمنت در وقت‌های اضافی قرار دارند.
هواداران انگلیسی در رسانه‌های اجتماعی ادعا می کنند که قیمت جود بلینگهام پس از جام جهانی به 200 میلیون پوند خواهد رسید. گلی که او را به دومین گلزن جوان سه شیرها در تاریخ این مسابقات تبدیل کرد.
در ادوار مختلف جام‌جهانی اتفاقاتی رخ داده که برای همیشه از آن به عنوان رویدادی عجیب و فراموش نشدنی یاد می‌شود. از گلی که بازیکن فقید آرژانتین با دست زد تا بازیکنی که حریف را گاز گرفت!
کلوب بروژ در حالی امشب جشن صعود زودهنگام به دور حذفی چمپیونزلیگ را گرفت که طی چهار بازی هیچ گلی دریافت نکرده است.
. چهار گلی که لوکادیا در سه بازی گذشته پرسپولیس به ثمر رسانده، باعث شده که او خیلی زود وارد فهرست برترین گلزنان خارجی تاریخ پرسپولیس شود.
لیونل مسی با گلی که دیشب به لیل زد، در رده بندی بهترین گلزنان تاریخ به رتبه سوم رسید و به رونالدو نزدیک‌تر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ