در روز سه‌شنبه ۲۸ تیر ماه ۳۳ شرکت بورسی و فرابورسی مجمع برگزار خواهند کرد. این ۳۳ نماد کدام اند؟ و دستور جلسه برگزاری مجمع این نماد‌ها چیست؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت صمتدر نامه‌ای خطاب به سه انجمن خودروسازان، موتورسیکلت‌سازان و دوچرخه‌سازان اعلام کرد: تمامی شرکت‌های خودروساز نیازهای ارزی خود را ترجیحاً از طریق ارز صادرات خود و دیگران تامین کنند.
سعودی آرامکو (به انگلیسی: Saudi Aramco) یا آرامکو شرکت دولتی نفت عربستان سعودی و تحت تملک دولت آن کشور است. این شرکت از لحاظ مالکیت ذخایر (نفت خام و گاز طبیعی) یکی از با ارزش‌ترین شرکت‌های جهان محسوب می‌شود. آرامکو به تازگی گزارش سه ماهه دوم خود را منتشر کرد و علیرغم اُفت سود، باز هم سودسازی شگفت انگیزی داشت.
یکی از ریسک‌های مهم صنعت داروسازی، نوسان نرخ ارز است. البته نکته مهم این است که شرکت‌های دارویی معمولاً دارای حمایت‌های خاصی از سوی دولت هستند. این شرکت‌ها بعضاً از ارز ترجیحی استفاده می‌کنند. در گذشته این شرکت‌ها از ارز ۴۲۰۰ تومانی بهره بردند و با ایجاد ارز ۲۸۵۰۰ تومانی هم در حال حاضر از این ارز بهره می‌برند. مدیر مرکز تجارت خارجی بانک مرکزی اعلام کرد در سال گذشته بیش از سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار برای واردات دارو به وزارت بهداشت و شرکت‌های وارد‌کننده تخصیص داده شده است.
با خروج شرکت‌های غربی از روسیه برندهای خودروسازی چینی در حال پر کردن جای خالی آن‌ها هستند و صادرات خودروی چین به روسیه تقریباً سه برابر شده است.
به خاطر خروج شرکت‌های غربی از روسیه برندهای خودروسازی چینی در حال پر کردن جای خالی آن‌ها هستند و صادرات خودروی چین به روسیه تقریباً سه برابر شده است.
تغییر موازنه قدرت در جنگ اوکراین، بررسی میزان پیشرفت پرونده‌های مرتبط با توافق پکن و تلاش برای جذب سرمایه‌ها و شرکت‌های سعودی سه دستور کار اصلی ماکرون در دیدار با ولیعهد جوان سعودی بود.
دبیر نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت‌زدا از امضای بیش از ۱۳۰ تفاهم نامه و ۵۳ قرارداد همکاری بین شرکت‌های دانش بنیان و نهادهای محرومیت‌زدا طی سه روز برگزاری این نمایشگاه خبر داد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: کمیته‌ای تحت عنوان کمیته بررسی تخلفات ارزی و پولی در بانک مرکزی تشکیل داده‌ایم که در این کمیته تمام شرکت‌هایی که سه تخلف داشته باشند بررسی می‌شوند.
شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت‌‎ صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه سه ‌روزه فناوری و محصولات محرومیت‌زدا (آبادایران) که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار، عرضه‌های بورس کالا در هفته آینده چگونه است؟، یک خبر برای سهامداران فارس و شستان، تاثیر دلار ۲۸.۵ هزاری بر سود شرکت‌های پتروشیمی در بورس، زمان واریز سود سهامداران ۹ نماد بورسی و فرابورسی، قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۲،  قیمت طلا در کوتاه مدت چه روندی را طی خواهد کرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنجشنبه، ۱۱ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸  و ۱۷ دقیقه و با حضور ۱۹۴ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند.
وزارت خزانه‌داری آمریکا در این بیانیه آورده است که شش تولیدکننده محصولات پتروشیمی مستقر در ایران و شرکت‌های تابعه آنها و همچنین سه شرکت در مالزی و سنگاپور را به دلیل تولید، فروش و ارسال صدها میلیون دلار پتروشیمی و نفت ایران هدف تحریم قرار داده است.
دولت مجوز واگذاری بنگاه‌های دولتی مشمول گروه‌های یک و دو موضوع ماده ۲ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی را در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ حذف کرده است. این در حالی است که در جدول ۴ لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، منابع حاصل از واگذاری شرکت‌های دولتی و در جدول ۱۳ لایحه نیز، مصارف وجوه حاصل از واگذاری آمده است.
مشهد ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: ادارات دولتی و شرکت‌های خصوصی خراسان رضوی فردا سه‌شنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۱ دورکار شدند.
قهرمان سه دوره فرمول یک اعتراف کرد که این ورزش به دلیل ایمنی ضعیف مسابقات در دهه 1960 در معرض خطر بود.
امیر طایفه ابراهیمی با اشاره به برگزاری سه میز صنعت تا پایان سال از جمله میز صنعت خودرو و ساخت قطعات (بخش دوم) و میز صنعت بانک و موسسات اعتباری، گفت: در ارتباط با موضوع قیمت‌گذاری دستوری، خسارت ناشی از قطعی برق و گاز در صنایع، نرخ خوراک پتروشیمی‌ها، مطالبات شرکت‌های نیروگاهی و پتروشیمی‌ها و ... پیگیری لازم صورت پذیرفته و پیشنهاداتی از سمت سازمان بورس به‌منظور جبران زیان وارده به صنایع در بودجه سال ۱۴۰۲ ارائه شده است.
بر اساس اعلام خزانه داری کل کشور، گزارش سه ماهه دوم سال ۱۴۰۱ بدهی‌ها و مطالبات دولت و شرکت‌های دولتی در سه ماه دوم امسال ۱۹۲ هزار میلیارد تومان نسبت به3 ماه نخست کاهش داشته است.
ایالات متحده روز جمعه واردات و فروش تجهیزات مخابراتی جدید از هواوی، زد تی ای و سه شرکت چینی دیگر را به دلیل نگرانی در مورد امنیت ملی ممنوع کرد.
امروز مطالبی همچون جزئیات افزایش قیمت دلار در بازار امروز، سهام عدالت را وثیقه کن وام بگیر!، تداوم ریزش ارزش سهام عدالت، کدام شرکت‌ها شفاف سازی کردند؟، بورس فردا چگونه خواهد بود؟، دامنه نوسان این ۱۱ نماد احتمالا تغییر کند!، جزئیات عرضه‌های خودرو در بورس کالا، ۳ نماد تعلیق شدند، چرا با محدودیت‌های اینترنت بورس تعطیل نشد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
حجت الاسلام و المسلمین مصدق با بیان اینکه رفتار برخی از شرکت‌های بیمه موجب کندی در انجام اقدامات می‌شو‌د، تصریح کرد: در حالت کلی کار به نحو خوبی انجام می‌شود اما مواردی وجود دارد که مثلاً کاری که باید ظرف مدت یک‌ ماه به اتمام برسد، در مدت زمان سه ماهه حل و فصل می‌شود که موضوع نباید به این صورت انجام شود.
شورای هماهنگی تشکل های صنفی خدمات فنی مهندسی از نرخ های تعدیل هزینه های پیمانکاری اعلامی سه ماهه سوم و چهارم سال گذشته سازمان برنامه و بودجه، انتقاد کردند.
منابع مطلع آمریکایی می‌گویند سرکرده سازمان تروریستی القاعده در خانه یکی از دستیاران ارشد وزیر امور داخله طالبان هدف قرار گرفت و از موشک «هِل‌فایر» برای این حمله استفاده شد.
شورای عالی بورس اعلام کرد: نماد معاملاتی شرکت‌های سپرده‌گذاری استانی سهام عدالت پس از ارایه مدل پیشنهادی جهت بازبینی آیین‌نامه اجرایی آزادسازی سهام عدالت بازگشایی شود.
در ۷ روز معاملاتی اخیر شاخص کل بازدهی کمتر از ۵ درصدی داشته است و در مطلب زیر بازدهی ۱۰۰ نماد با بیشترین بازدهی طی این مدت آورده شده است.
شمار مصدومان ریزش سکو‌ها در جریان جشن قهرمانی تیم فوتبال الاتحاد لیبی به ۱۳ نفر رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ