آشوب‌های اخیر و اغتشاشات در کشور را شاید بتوان یکی از فتنه‌های بزرگ طراحی شده در دستگاه‌های اطلاعاتی متخاصم برشمرد که منجر به آن شد تا سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان هر آنچه در سال‌های اخیر برای توسعه شبکه خود برای ایجاد ناامنی در کشور سرمایه‌گذاری کرده بودند، به میدان بیاورند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع موثق در کمیته انضباطی خبر داد که به احتمال زیاد، یک جلسه محرومیت تعلیقی علیرضا بیرانوند از فصل گذشته فعال خواهد شد!
محمود فکری و دستیارانش این روزها سخت تلاش می‌کنند که تیمی متفاوت را روانه رقابت‌های لیگ برتر کنند.
سیب‌ها منبع بسیار خوبی از آنتی اکسیدان‌های فوق العاده - پلی فنول و فلاونوئید‌ها - هستند که برای سلامتی قلب مفید می‌باشند. علاوه بر این، آن‌ها بدن شما را با پتاسیم، یک ماده معدنی مهم که برای قلب بسیار مهم است، غنی می‌کنند. بنابراین، مصرف یک وعده آب سیب به طور روزانه درست کار کردن قلب را تضمین می‌کند.
یک مقام سوری ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر درخواست کمک دمشق از این رژیم را به شدت تکذیب کرد.
محققان دانشگاه ایلینوی در اربانا-شمپین سازوکار جدیدی را برای تولید آب آشامیدنی پیشنهاد کرده‌اند که در آن بخار آب بالای سطح اقیانوس‌ها به ساحل منتقل می‌شود. سپس این بخار در ساحل با کمک سیستم‌های خنک‌سازی فشرده و به آب تبدیل می‌شود. انرژی این سیستم‌ها تماماً می‌تواند از منابع تجدیدپذیر مثل انرژی خورشیدی یا بادی تأمین شود.
آشوب‌های اخیر و اغتشاشات در کشور را شاید بتوان یکی از فتنه‌های بزرگ طراحی شده در دستگاه‌ های اطلاعاتی متخاصم برشمرد که منجر به آن شد تا سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان هر آنچه طی سال‌های اخیر برای توسعه شبکه خود برای ایجاد ناامنی در کشور سرمایه‌گذاری کرده بودند را به میدان بیاورند.
پیرس مورگان، خبرنگار نزدیک به کریستیانو رونالدو، به شایعه انتقال این بازیکن به النصر واکنش نشان داد.
یک منبع آگاه امنیتی از شناسایی یک کانال دانشجویی وابسته به شبکه معاندین در استان یزد شناسایی و تحت پیگرد قضایی قرار گرفت.
ارومیه - یک منبع آگاه از شهادت یک نیروی مدافع امنیت به ضرب گلوله توسط اغتشاشگران در بوکان خبر داد.
یک منبع امنیتی در لبنان اعلام کرد که یک شبکه تروریستی داعش در طرابلس و ضاحیه جنوبی بیروت منهدم شد.
یک منبع آگاه اعلام کرد که با تلاش بی وقفه دستگاه‌های امنیتی در کمتر از ۲ روز قاتلی که اهل شهرستان نظرآباد است، دستگیر شد.
یک منبع عراقی گفته که در این انفجار که دلیل آن هنوز مشخص نیست، ۲۰ نفر کشته شدند.
در همین رابطه یک منبع آگاه امنیتی گفت که عامل حادثه تروریستی شیراز، عنصر وهابی- تکفیری بوده است.
یک منبع دیپلماتیک سوری اخبار منتشر شده درباره لغو دیدار هیئت های سوری و لبنانی در دمشق برای بررسی ترسیم مرزهای دریایی میان دو کشور را تکذیب کرد.
یک منبع وابسته به پلیس عراق از ترور یک مقام وابسته به سازمان بدر در شرق بغداد خبر داد.
یک منبع وابسته به پلیس عراق از ترور یک مقام وابسته به سازمان بدر در شرق بغداد خبر داد.
یک منبع مطلع در سازمان زندان‌ها گفت: اصل ماجرا در بند سرقتی‌ها رخ داده و مربوط به بخش زندانیان امنیتی نبوده است.
منبع آگاه: ضمن تکرار توصیه به هموطنان عزیز و به‌خصوص جوانان برای هوشیاری در مقابل فرصت‌طلبی عناصر بدسابقه در بهره‌گیری از اعتراض و تبدیل آن به اقدامات آشوبگرانه، تأکید می‌کنیم که با آشوبگران قاطعانه مواجهه خواهد شد.
یک منبع آگاه گفت: نامه‌ای که در فضای مجازی منتشر شده پر از ارجاعات اشتباه و اشارات غیرواقعی است و به سبب زمان‌پریشی آشکار متن، زمان و مکان رویداد‌ها همخوانی ندارد که نشان از تقلای ترحم‌برانگیز نویسندگان دروغ‌پرداز آن دارد.
منبع اصلی ادعای انفجار ردمی 6A حساب کاربری MD Talk YT در توییتر است که تصویری دل‌خراش از فرد فوت‌شده را به‌اشتراک گذاشته است.
این منبع افزود: العقرباوی یک تروریست بود که در بسیاری از ترورها و حملات تروریستی که در ماه های گذشته رخ داد، از جمله هدف قرار دادن اتوبوس‌های ارتش سوریه دست داشته است.
یک منبع آگاه گفت این پرونده مربوط به نوسانات بورس نبوده بلکه درباره تغییر دامنه نوسان و عضویت دو نفر از اعضای حقیقی شورای عالی بورس است.
یک منبع مسئول در وزارت خارجه عراق گفت: قرار بود دور ششم مذاکرات ایران و عربستان در اواخر جولای برگزار شود و بغداد تمام تدارکات برای برگزاری این نشست را انجام داده بود، اما تحولات سیاسی در عراق و هجوم طرفداران جریان صدر به منطقه خضرا منجر به تعویق این دور از مذاکرات شد.
پیشتر روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نوشته بود که امکان حصول توافق در پرونده ترسیم مرز‌های دریایی میان لبنان و فلسطین اشغالی تا ماه آینده میلادی (سپتامبر) وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ