اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خط حمله پرستاره استقلال در لیگ بیست و سوم خالی از بازیکن شده و جواد نکونام دغدغه‌های زیادی در این خصوص دارد.
امروز در یک بعدازظهر آتشین، هایدنهایم توانست قهرمان دسته دوم آلمان شود و به بوندس‌لیگا صعود کند.
بایرن‌مونیخ و دورتموند ۷۱ امتیازی شدند و بایرن به خاطر تفاضل گل بهتر قهرمان شد.
ناپولی 18 امتیاز بیشتر از تیم دوم یعنی لاتزیو دارد و از لحاظ تفاضل گل نیز شرایطش فوق العاده است اما با وجود اینکه 6 بازی به پایان سری آ مانده، هنوز فاتح اسکودتو نیست.
با نگاهی به جداول لیگ‌های اروپایی مشخص می‌شود اقدام سازمان لیگ در آرایش جدول بر اساس تفاضل گل حتی با وجود اولویت بازی رو در رو، رایج است.
طبق قوانین لیگ برتر، بازی رودررو ملاک قهرمانی است. سپاهان در دو بازی رفت و برگشت استقلال را شکست داده و برابر پرسپولیس هم یک برد و یک تساوی کسب کرده
استقلال در شرایط مساوی ممکن است جام را به تیم سپاهان و پرسپولیس بدهد به این خاطر که این تیم ها در حال حاضر تفاضل گل بهتری نسبت به تیم ریکاردو ساپینتو دارند.
با این نتیجه سپاهان 52 امتیازی باقی ماند و تنها به دلیل تفاضل گل بیشتر نسبت به استقلال در صدر جدول لیگ برتر ایستاد. پرسپولیس نیز با 51 امتیاز در تعقیب سپاهان و استقلال قرار دارد.
بایرن مونیخ با کسب شصت‌و‌هشتمین پیروزی خود در 108 بازی برابر اشتوتگارت رکورد بیشترین برد ثبت شده برای یک تیم مقابل تیم دیگر در تاریخ لیگ آلمان را ارتقا بخشید
میلان 37 امتیازی شد، اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به یوونتوس در رده سوم جدول باقی ماند
تفاضل دیه دخترم را از بیت المال بدهید
شاگردان ریکاردو ساپینتو با این پیروزی 26 امتیازی شدند و با توجه به توقف پرسپولیس برابر پیکان هم‌امتیاز این تیم شد و با تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند
در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال زنان، شهرداری سیرجان به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به خاتون بم، قهرمان شد. سپاهان علی رغم عملکرد خوب در هفته‌های اخیر، در جایگاه سوم باقی ماند.
در پایان هفته‌ی هفتم لیگ برتر فوتبال زنان، شهرداری سیرجان با ۱۹ امتیاز وتنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به خاتون بم در صدر جدول رده بندی فوتبال زنان قرار گرفته است.
هفته ششم لیگ‌برتر فوتبال زنان با پیروزی خاتون در دیدار حساس برابر سپاهان و درخشش سیرجانی‌ها در مصاف با ملوان دنبال شد.
شکست ناباورانه ژاپن برابر کاستاریکا با تبعات بعدی برای سامورایی‌ها همراه است.
سرنوشت صعودکنندگان از گروه F جام جهانی ممکن است به تفاضل گل کشیده شود.
فران تورس که در جریان پیروزی 7-0 اسپانیا مقابل کاستاریکا دو گل به ثمر رساند گفت لاروخا می‌دانست گلهای بیشتر می‌تواند در روز آخر مرحله گروهی تعیین‌کننده باشد و به همین علت به دنبال گلهای بیشتر بود.
تیم‌ملی ایران بدون امتیاز و تفاضل منفی چهار در قعر جدول گروه دوم جام جهانی قرار گرفت.
تیم فوتبال خیبرخرم آباد با تساوی خانگی برابر خوشه طلایی به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.
تیم دورهام که مالکیت آن را یک فوتبالیست سابق نام آشنا بر عهده دارد، دارای وضعیت عجیبی است.
شاگردان یحیی گل‌محمدی 15 امتیازی شدند اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسب به گل‌گهر، در رده دوم جدول قرار گرفتند. تیم سپاهان نیز با 13 امتیاز در رده چهاردهم جدول باقی ماند.
شاگردان مجتبی حسینی که برای پنجمین بازی متوالی در گلزنی ناکام ماندند با این نتیجه ۹ امتیازی شده و با تفاضل گل کمتر نسبت به مس و آلومینیوم در همان رتبه یازدهم باقی ماندند.
آرسنال در هفته سوم لیگ برتر موفق شد بورنموث را 3-0 شکست داده و با 9 امتیاز و تفاضل گل 7 در صدر جدول لیگ برتر بایستد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ