همزمان با برگزاری نخستین جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور، جزئیات اعطای جایزه به محصولات فناورانه دانشجویی حوزه سلامت منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: تحقیقات اثرگذار محور اصلی بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی هستند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: تحقیقات اثرگذاری محور اصلی بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی هستند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از برگزاری بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی در دوم بهمن ماه ۱۴۰۲ خبر داد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر مجید رمضانی را به‌عنوان دبیر هیات اجرایی بیست‌ و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منصوب کرد.
رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران گفت: با توجه به شعار سال اولین جشنواره نوآوری و فناوری به مجموعه این جشنواره بین المللی و جشنواره جوان خوارزمی اضافه شد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: جشنواره «خوارزمی» مرجعیت علمی کشور را محقق می‌کند.
فراخوان دومین جشنواره حمایت از پژوهش‌های کاربردی و مسأله‌محور «ریتکس»، با هدف رفع چالش‌ها و مسأله‌های زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور توسط تحقیقات دانشگاهی و فعالیت‌های پژوهشی منتشر شد.
فهرست برگزیدگان بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منتشر شد.
بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی
معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: در بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی ۴۶ برگزیده برتر معرفی خواهند شد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به استقبال دانشگاهیان از جشنواره علوم پزشکی رازی گفت: جشنواره علوم پزشکی رازی سوم بهمن با محور تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی برگزار می شود.
در بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی علاوه بر انتخاب فناور سلامت از برترین مراکز رشد سلامت و شرکت دانش بنیان فعال در حوزه سلامت تقدیر به عمل خواهد آمد.
داوران بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی، با هدف رعایت عدالت برای اولین‌بار دانشجویان را از گروه نخبگان جدا کرده و سپس مورد ارزیابی قرار دادند.
داوران بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی، با هدف رعایت عدالت برای اولین‌بار دانشجویان را از گروه نخبگان جدا کرده و سپس مورد ارزیابی قرار دادند.
جلسات داوری کمیته های تخصصی بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی با رعایت اصل رقابت عادلانه میان شرکت‌کنندگان برگزار شد.
برترین ها و برگزیدگان اولین جشنواره ملی فناوری های توانبخشی در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفتند.
نهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور ITweekend۹، روز ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۱ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.
بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی در راستای شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» در چهار گروه فناور برتر، محصول برتر، شرکت دانش بنیان و مخترع برتر برگزار می شود.
بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی با تاکید بر فناوری‌های حوزه سلامت بهمن ماه سال جاری در سالن همایش‌های بین المللی رازی برگزار خواهد شد.
فراخوان ثبت نام در بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منتشر شد، متقاضیان می‌توانند تا ۲۰ آبان ماه نسبت به ارسال آثار و ثبت نام اقدام کنند.
بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی و نخستین جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور آغاز به کار کرد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از برگزاری نخستین جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با هدف ارج نهادن به فعالیت‌های دانشجویان خبر داد.
دبیر هیات اجرایی بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی گفت: جشنواره رازی ۳ بهمن ۱۴۰۱ با حضور وزیر بهداشت، دولتمردان و برگزیدگان، برگزار می شود.
دکتر مجید رمضانی به عنوان دبیر هیات اجرایی بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی معرفی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ