جلسات داوری کمیته های تخصصی بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی با رعایت اصل رقابت عادلانه میان شرکت‌کنندگان برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور گفت:جلسات متعدد کمیته‌هایی برای برگزاری مراسم اربعین در حال برگزاری است.
رسانه های آمریکا از برگزاری جلسات دولت «بایدن» درباره رویدادهای روسیه خبر می دهند.
آبادان- عضو کمیسیون آموزش مجلس خواستار برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش به صورت هدفمند و کیفی از سوی وزیر کشور شد و گفت: این امر باید در ارزیابی استانداران، فرمانداران و بخشداران لحاظ شود.
جبهه مقاومت، نه فقط در فلسطین، بلکه در منطقه و عرصه بین‌المللی، در حال تغییر موازنه قدرت است، گفت: هرگونه تلاش برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانت به آرمان فلسطین است.
رئیس مجلس درباره اجرای لایحه کاهش ۸ درصدی مالیات بر ارزش افزوده واردات کالاهای اساسی بدون تصویب در مجلس، گفت: مصوبات جلسات سران قوا برای یک سال است.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مقرر شد جلسات هماهنگی مجلس و مجمع به صورت مستمر برگزار شود، گفت: تلاش خواهیم کرد در بازه های زمانی معین و کوتاهی این جلسات را برگزار کنیم.
بررسی تقاضای استیضاح وزیر صمت در دستورکار جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی است.
عضو هیئت منصفه دادگاه رسیدگی به جرایم سیاسی و مطبوعاتی از برگزاری جلسات دادگاه مطبوعات مدیران مسئول صراط نیوز و مشق فردا خبر داد.
عضو هیئت منصفه دادگاه رسیدگی به جرایم سیاسی و مطبوعاتی از برگزاری جلسات دادگاه مطبوعات مدیران مسئول صراط نیوز و مشق طی فردا خبر داد.
کارت قرمز جنجالی داور دربی مادرید به آنخل کوره‌آ، ستاره آرژانتینی اتلتیکو، همچنان در اسپانیا خبرساز است. لالیگا اما امروز بعدازظهر تعداد جلسات محرومیت او را اعلام کرد.
تشویق عربستان سعودی و سایر کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر و ادغام دفاع هوایی و موشکی و امنیت دریایی با یکدیگر و ایالات متحده یکی از اهداف اصلی مذاکراتی بود که این هفته در ریاض برگزار شد. این موضوع به مقابله با ایران کمک می‌کند که از حمله روسیه به اوکراین حمایت کرده است.
سخنگوی اقتصادی دولت از بهره برداری اولین سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی با تولید روزانه ۱۲ میلیون متر مکعب گاز در هفته های آتی خبر داد و گفت: جلسات تعیین مزد کارگران آغاز شده است.
سخنگوی اقتصادی دولت از بهره برداری اولین سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی با تولید روزانه ۱۲ میلیون متر مکعب گاز در هفته های آتی خبر داد و گفت: جلسات تعیین مزد کارگران آغاز شده است.
جلسات علنی مجلس در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و سوال از وزیر ورزش و جوانان بررسی خواهد شد.
فدراسیون فوتبال خوشبختانه این بار گام های عملی برای تجهیز استادیوم های لیگ برتر به داور ویدئویی برداشته است و پروژه از جلسات کارگروه به اجرا رسیده است.
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: نشست مشترک مجلس و قوه قضاییه در روزهای هشتم و سیزدهم آذر به صورت غیرعلنی برگزار می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی موافقت کردند جلسات علنی روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته آینده مجلس در دو شیفت برگزار شود.
حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از دو شیفته شدن جلسات علنی مجلس در هفته جاری خبر داد.
عضو هیئت‌ رئیسه مجلس گفت: طبق مصوبه هیئت رئیسه مجلس، جلسات علنی هفته آینده مجلس در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: تحقيقات مقدماتی ۴۶ پرونده مربوط به متهمان اغتشاشات اخير استان اصفهان در دادسرا به پايان رسيده و با صدور كيفرخواست برای رسيدگی به دادگاه ارسال شده است.
ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد در نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۱ جلسات B۲B بین شرکتهای دانش بنیان و هیات تجاری خارجی برگزار می شود.
پس از بیانیه کناره‌گیری مقتدی صدر از فعالیت‌های سیاسی در عراق، تجمع‌کنندگان طرفدار جریان صدر به کاخ ریاست جمهوری در منطقه سبز بغداد یورش بردند.
شفافیت جلسات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، رأی لازم را در صحن علنی امروز نیاورد.
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه به دادگاه نمایشی یک ایرانی به نام حمید نوری در سوئد اشاره کرد و گفت: دشمنان و جریان نفاق همه هم و غم خود را برای یک ایرانی به نام نوری گذاشتند و در جلسات نمایشی دادگاهی که فاقد محتوای حقوقی است، نسبت به محاکمه او اقدام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ