رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران گفت: با توجه به شعار سال اولین جشنواره نوآوری و فناوری به مجموعه این جشنواره بین المللی و جشنواره جوان خوارزمی اضافه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین جشنواره هیئت‌های ورزش‌های دریایی و ساحلی استان بوشهر در رشته‌های استند آپ بدل برد، اسکی روی آب، جت اسکی و قایق‌های تندرو برگزار شد.
اختتامیه نخستین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول برگزار می‌شود.
اختتامیه نخستین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول برگزار می‌شود.
اولین دوره جشنواره کشتی آزاد خردسالان (پهلوانک‌ها) گرامیداشت محمدرضا طالقانی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: اعطای نشان عالی برکت به افراد برگزیده به عنوان فرماندهان جنگ اقتصادی از اقدامات بنیاد برکت در نمایشگاه و رویداد «تلاش» است.
رئیس گروه فوق سبک سازمان هواپیمایی کشوری از پایان اولین جشنواره هوانوردی عمومی خزر تا کویر با رکورد 6ساعت پرواز گروهی بدون توقف خبر داد.
بیله‌سوار- اولین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در شهرستان بیله‌سوار برگزار شد و ایل عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد رقص دستمال اجرا کردند.
نخستین جشنواره قرآنی نور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه برگزار شد.
۳ جشنواره با عناوین سی و ششمین جشنواره بین المللی خوارزمی، بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی و اولین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی اسفند ماه برگزار می‌شود.
معاون صنایع دستی کشور از برگزاری هفتمین دوره جشنواره صنایع دستی فجر خبر داد و گفت: برای اولین بار این جشنواره به صورت بین المللی برگزار می شود.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
سخنگوی قوه قضائیه از برگزاری اختتامیه اولین دوره جشنواره نقد برتر قوه قضائیه در ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ خبر داد.
دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره مدافعان اقتصاد مردمی با اشاره به اعلام برندگان این دوره از جشنواره در روز ۲۴ بهمن ، گفت: برای تحول در اقتصاد کشور باید به مدیران دولتی که جسارت و شهامت پا نهاد
سبک زندگی و خانواده، کار آفرینی و کسب مهارت، مقاومت و اشاعه امید، پیشرفت در علوم و فرهنگ و هنر از محورهای اصلی جشنواره ملی هنری بانوی ایرانی است.
برترین ها و برگزیدگان اولین جشنواره ملی فناوری های توانبخشی در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفتند.
شهردار منطقه ۹ تهران گفت: در راستای احیای سنت های اصیل ایرانی اسلامی درمحلات جشنواره ترش و شیرین در گذر پاییزی بوستان شمشیری برگزار شد.
اولین دوره جشنواره ترنج توسط مجمع کارآفرینان ایران و با محوریت کارآفرینی اجتماعی زنان برگزار می‌شود و متقاضیان تا ۳۰آذرماه فرصت دارند فرم‌های مربوطه را تکمیل و ارسال کنند.
نماینده سفارت ارمنستان از برگزاری اولین جشنواره گردشگری خوراک ایران و ارمنستان خبر داد.
نماینده سفارت ارمنستان از برگزاری اولین جشنواره گردشگری خوراک ایران و ارمنستان خبر داد.
«لیپار» اولین فیلم بلند داستانی حسین ریگی است که فیلمنامه این اثر توسط خود او و حسام فرهمندجو به نگارش درآمده است.
سال ٩٠ پل چوبى اولین فیلمى بود که براى مخاطب انبوه‌تر ساختم که مورد لطف مردم واقع شده بود، و در اکثر بخش‌ها (حتا بهترین فیلم) کاندیدا شد اما کارگردانى و فیلمنامه را کاندیدا نکردند و در پایان همان طور که انتظار داشتیم هیچ سیمرغى به فیلم داده نشد! هر چند یک پرونده قضایى ساخت که سال‌ها درگیرش بودم. فیلم بعد دو سال توقیف و با حدود ٤٠ اصلاحیه و تحریم حوزه هنرى راهى اکران شد.
سه مستند سینمایی با موضوع کارنامه دو فیلمساز مطرح تاریخ سینما، فدریکو فلینی و آندری تارکوفسکی روی پرده این دوره از جشنواره می‌رود.
چهارمین روز سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با نمایش شماری از فیلم‌ها و برگزاری تعدادی از کارگاه‌ها به سرانجام رسید.
اولین نمایش جهانی این مستند در سی و‌ چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند «ایدفا» که معتبرترین جشنواره مستند جهان است، رقم خورد. «مشق امشب» در بخش مستندهای اجتماعی-انتقادی بیست و‌ چهارمین جشنواره فیلم مستند لیوبلیانا که از ۱۸ تا ۲۵ اسفند در کشور اسلوونی برگزار می‌شود، روی پرده می‌رود که بخشی غیررقابتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ