در بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی علاوه بر انتخاب فناور سلامت از برترین مراکز رشد سلامت و شرکت دانش بنیان فعال در حوزه سلامت تقدیر به عمل خواهد آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم حمید باوفا در این دوره از رقابت ها موفق به کسب 6 مدال و 162 امتیاز شد و با اختلاف 73 امتیاز نسبت به تیم دوم، جایگاه قهرمانی را به خود اختصاص داد.
علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان در جریان یک نشست خبری اعلام کرد که حدود 50 درصد از پورتفوی اعتباری بانک سامان به تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی اختصاص دارد.
گزارش اختصاصی و لحظه به لحظه از نقش جهان در حساس‌ترین دیدار هفته اول لیگ برتر 03-1402
وزیر راه و شهرسازی از برنامه‌ریزی برای انجام ۲۰۰۰ پرواز در ایام اربعین ۱۴۰۲ خبر داد و گفت:در ناوگان اتوبوسرانی برای خدمات‌رسانی حدود ۷۰۰۰ اتوبوس به زائران برنامه‌ریزی شده است.
نماینده ایران در مسابقات جهانی دانش مغز که در واشنگتن امریکا برگزار شد، مقام سوم این مسابقات را به خود اختصاص داد.
گفته می شود جغدها همانند اختاپوس توانایی پنهان شد از دید را دارند. رمزآلود و شبانه بودن جغدها باعث شده تا آن حیوانات بتوانند استتار کنند. البته جغدها نیز همانند اختاپوس ها شکارچی هستند و با توجه پرواز بی صدا و تماس های شبانه عجیب و غریب شان جای تعجبی ندارند که جایگاه مهمی را در فرهنگ بشری به خود اختصاص داده اند.
در تازه‌ترین رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال تیم ملی لهستان صدر جدول را به خود اختصاص داد و ایران در جایگاه دهم ایستاد.
هانسی فلیک در شرایطی بیشترین دستمزد دریافتی در بین سرمربیان تیم های ملی را به خود اختصاص داده که جایگاه متزلزلی دارد.
نماینده کشورمان در جایگاه دوم رقابت ماده پرتاب ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ایستاد و مدال نقره این رقابت ها را به خود اختصاص داد.
600 صندلی اختصاص داده شده به تیم پرسپولیس، در فاصله چهار ساعت تا شروع بازی پر شد.
شهروندان ایرانی پس از عراقی‌ها که ۱۲.۱ درصد از رقم کل را به خود اختصاص داده‌اند، در جایگاه دوم قرار گرفتند.
یکی از وظایف ستاره شناسان، رصد سیارک ۲۰۲۳ DW و همچنین بسیاری از سیارک‌های دیگری است که احتمال می‌رود روزی به زمین برخورد کنند. به گفته اخترشناسان، علیرغم اینکه سیارک DW ۲۰۲۳، اولین جایگاه در لیست خطر را به خود اختصاص داده است، اما احتمال برخورد آن به زمین بسیار کم است. به گفته دانشمندان ناسا، احتمال برخورد، ۱ در ۳۶۰ تخمین زده شده است و گفتنی است که با دریافت داده‌های بیشتر محققان، این عدد دائما در حال تغییر است.
بر اساس آخرین آمار ستاد سلول ایران در جایگاه سیزدهم تولید علم سلول بنیادی قرار دارد و در منطقه رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در خصوص ایستگاه‌های پرتردد متروی پایتخت اعلام کرد: ایستگاه‌های متروی تئاتر شهر، پانزده خرداد و شهرری به ترتیب سه ایستگاهی هستند که بیشترین مسافر را بین ۱۴۴ ایستگاه متروی تهران و حومه دارا هستند. ایستگاه‌های میدان آزادی، گلشهر و امام خمینی (ره) نیز جایگاه های بعدی پذیرش بیشترین مسافر را به خود اختصاص داده اند.
ایذه- تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه جایگاه سوم مسابقات بین‌المللی نوجوانان پاشایان ارمنستان را به خود اختصاص داد.
فیفا شب گذشته یکی از صندلی‌های جایگاه خبرنگاران ورزشگاه البیت را به خبرنگار آمریکایی اختصاص داد و دسته گلی به همراه یک عکس از این خبرنگار را روی میز قرار داد.
دیوید بکام که به دلیل قرارداد نجومی‌اش با قطر و فعالیت به عنوان سفیر جام جهانی با انتقادهای زیادی مواجه است بازی امشب انگلیس را از جایگاهی اختصاصی در استادیوم البیت تماشا می‌کند.
مثلث طلایی رئال مادرید، نام هایی که از همین حالا در موزه تاریخ این باشگاه یک جایگاه اختصاصی دارند.
مثلث طلایی رئال مادرید، نام هایی که از همین حالا در موزه تاریخ این باشگاه یک جایگاه اختصاصی دارند.
یونسی در یک ضرب وزنه‌های ۷۵، ۸۰ و ۸۳ را مهار کرد و اول شد. او در دو ضرب نیز رکورد ۱۰۰ کیلوگرم را ثبت کرد و در مجموع با ۱۸۳ کیلوگرم رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
این روزها پس از اعتراضاتی که با ماجرای مهسا امینی شروع شد، دوباره موضوع حق قانونی اعتراض، الزامات و بسترهای لازم برای تحقق آن به خصوص پس از تبدیل شدن برخی اعتراضات به آشوب و ناامنی، داغ شده است. موضوعی که رئیس‌جمهور هم به آن اشاره کرد و گفت: یک وقت اعتراض، نقد و سخن مخالفی وجود دارد که هیچ اشکالی ندارد و باید شنیده شود و شنیدن آن به اصلاح امور کمک می‌کند. چه اشکالی دارد که برای گفتگو، نقد و حتی اعتراض مراکزی اختصاص پیدا کند؟ این امر در قانون اساسی هم جایگاه دارد.
زیدآبادی گفت: در بسیاری از کشورهای جهان مخالفان در خیابان حضور دارند و مخالفت خود را بیان می‌کنند. ولی معلوم نیست چرا اینقدر در ایران از آن ترس وجود دارد. در همه جای جهان، مردم برای پیگیری مطالبات خود می‌آیند و پلیس هم جایگاه ویژه‌ای را برای آن‌ها اختصاص می‌دهد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در مرحله نهایی با شکست سه بر صفر استرالیا، جایگاه هفتم جام کنفدراسیون زنان آسیا را به خود اختصاص دادند.
تیم ملی والیبال ایران با وجود پیروزی برابر آرژانتین در روز نخست مسابقات، جایگاه دوازدهم را به خود اختصاص داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ