فهرست برگزیدگان بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سومین جشنواره «همه جا در دسترس» شروع به کار کرد تا در فرایندی از ۲۸ مرداد تا ۲۸ دی ماه علاقمندان با ارسال آثار خود، برگزیدگان در نهایت در سالروز تأسیس وزارت ارتباطات در اسفند ماه معرفی شوند.
هجده معلم، پانزده دانش آموز و ۹ گروه دانشجویی، مردم نهاد و مؤسسات دانش بنیان به عنوان برگزیده انتخاب یازدهمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد انتخاب شدند.
دبیر یازدهمین دوره جشنواره تولید محتوای رشد گفت: آثار برگزیده این جشنواره در کتب درسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
۶ نفر از سومین دوره مسابقات علمی کنز از ۴ کشور آذربایجان، مالزی، ایران و قطر در روز پایانی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ تقدیر می‌شوند.
آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره برترین‌های علوم ورزشی روز سه شنبه برگزار خواهد شد.
چهارمین دوره جشنواره دانش آموزی عکس، گرافیک و نقاشی مدرسه با حضور شرکت‌کنندگان خارجی و تقدیر از برگزیدگان به اتمام رسید.
برگزیدگان هفدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران معرفی و تقدیر شدند.
سیمون سیمونیان مسئول دبیرخانه چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در واکنش به اعتراض مجید صالحی به اهدا نشدن خودروی برگزیدگان این رویداد توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان گفت: برگزیدگان این رقابت سهمیه ورود به مسابقات جهانی ربوکاپ فرانسه را کسب خواهند کرد.
دانشگاه صنعتی امیرکبیر از برگزیدگان رویداد بازی سازی رایانه ای که در پردیس بین المللی کیش برگزار شد تقدیر کرد.
مدیرکل دانش پژوهان شاهد و ایثارگر با اشاره به جزئیات جشنواره صعود و اندیشه برتر گفت: فردا تجلیل از برگزیدگان المپیاد دانش آموزی شاهد و ایثارگر انجام می‌شود.
مدیرکل دانش پژوهان شاهد و ایثارگر با اشاره به جزئیات جشنواره صعود و اندیشه برتر گفت: تجلیل از برگزیدگان المپیاد دانش آموزی شاهد و ایثارگر انجام می‌شود.
برگزیدگان ۳ جشنواره جوان خوارزمی، جشنواره بین المللی خوارزمی و جشنواره فناوری و نوآوری خوارزمی با حضور رئیس جمهور تقدیر شدند.
۳ جشنواره با عناوین سی و ششمین جشنواره بین المللی خوارزمی، بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی و اولین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی اسفند ماه برگزار می‌شود.
رییس جشنواره مدافعان اقتصاد مردمی گفت: امروزه بخش زیادی از اقتصاد و منابع مالی و تسهیلات در اختیار دولت است و حمایت‌های خیلی کمی از طرف مسؤلین دولتی به مقوله بازار می‌شود.
نفرات برتر مرحله اول نهمین دوره مسابقات ملی دانش آموزی «دانش مغز» تحت حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی مشخص شدند.
سینمامتروپل با دوازده نامزدی پیشتاز است و اتاقگ گلی با یازده نامزدی، کت چرمی، یادگار جنوب و شماره 10 هرکدام با ده نامزدی، غریب با نه نامزدی، در آغوش درخت با هفت نامزدی و بچه زرنگ با شش نامزدی در صرد قرار گرفتند و رقابت اصلی را برای دریافت جوایز شکل دادند.
جشنواره تئاتر فجر چهل و یکم از امروز -اول بهمن- با برگزاری مراسم افتتاحیه و آغاز نمایش‌های صحنه‌ای نخستین گام خود را برمی‌دارد و تا یازدهم بهمن که برگزیدگان در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد، این دوره از جشنواره تداوم خواهد داشت.
برترین ها و برگزیدگان اولین جشنواره ملی فناوری های توانبخشی در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفتند.
دبیر هفتمین دوره جشنواره ابن سینا از امتیازات درنظر گرفته شده برای دانش آموزان برگزیده خبر داد.
دبیر هیات اجرایی بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی گفت: جشنواره رازی ۳ بهمن ۱۴۰۱ با حضور وزیر بهداشت، دولتمردان و برگزیدگان، برگزار می شود.
وی هم در سخنان کوتاهی گفت: از عوامل فیلمم، انجمن سینمای جوانان ایران و آرش رصافی که به من کمک کردند، تشکر می‌کنم. از جشنواره «موج» هم ممنونم چون این یکی از علمی ترین جشنواره‌های داخلی است ضمن اینکه کنار هم قرار گرفتن فرهنگ‌ها باعث ارتباط فزاینده می‌شود. این جایزه را به مادران ایل قشقایی تقدیم می‌کنم. در بخش فیلم داستانی، دابر، شوفر، اسب سفید بالدار، پاندای قرمز نامزد بودند.
برگزيدگان هجدهمین جشن تصوير سال و جشنواره فیلم تصویر
مراسم مجازی اعلام برگزیدگان جشنواره فجر، روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه ساعت ۱۱:۳۰ در پردیس سینمایی چارسو برگزار و به‌صورت زنده از طریق فضای مجازی پخش می‌شود. هفتمین روز سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با نمایش شماری از فیلم‌ها و برگزاری تعدادی از کارگاه‌ها به سرانجام رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ